Solocell

Solocell

Ring 070-445 15 50 www.solocell.se

Välkommen till Solocell! Vi hjälper dig inte bara isolera ditt hem utan även dina kostnader. Sedan början av 2004 har vi hjälpt privatpersoner och företag att isolera sina hem och lokaler med lösullsisolering. Sedan många år tillbaka har vi bestämt oss för att endast arbeta med cellulosabaserade isoleringsmaterial. Vi kan...

25 omdömen om Solocell

Thomas H
Skrev om Solocell

Tommy på Solocell har agerat mycket proffsigt, alltifrån bemötande och uförande av arbetet. Jag rekommenderar starkt att man anlitar detta företag när det kommer till isoleringsarbeten, och jag kommer inom en snar framtid att anlita dem igen.

TioTak AB
4.2/5 i betyg av 78 omdömen 4.2 av 78 omdömen

Jag hade sex takföretag hemma för diskussioner och offerter. Jag fastnade direkt för Tio-Tak. Bara grejen att efter takbesiktning gå in, ta

Hans-Peter H Hans-Peter H
Susanne A
Skrev om Solocell

Solocell är mycket duktiga och proffsiga. Mycket trevliga och noggranna, rekommenderas!

Markus & Ingela S

Mycket nöjd med Solocell! Vi anlitade dem för snickeri och isolering av tak i en kallvind på vår Smålandsvilla. Mycket trevliga och duktiga. Resultatet ser mycket bra ut. Vi kan varmt rekommendera Solocell! Mvh Markus o Ingela

1KOMMA5° Sverige
4.4/5 i betyg av 273 omdömen 4.4 av 273 omdömen

Kunnig och duktig killar. Installationen gick enligt plan i 3 dagar.

Östen E
Skrev om Solocell

Isolering av vind. Lätt att kommunicera med. Höll vad de lovade.

Fredrik V
Skrev om Solocell

Lösullsisolering av vind. Mycket väl utfört, snabbt utfärt, trevlig personal och bra pris. Rekommenderas!

Villatakexperten
4.9/5 i betyg av 367 omdömen 4.9 av 367 omdömen

Jag rekommenderar verkligen villatakexperten. De har kundservice utöver det vanliga och gör det lilla extra för att man ska bli nöjd. De byt

Erik A
Skrev om Solocell

Tjena har inte fått hjälp,,,,,,,,, ,,

Lotta Ö
Skrev om Solocell

Lösullsisolering vid gammalt hus. Bra service, kunskap och väl utfört arbete!

Vesivek Sverige AB
4.8/5 i betyg av 1086 omdömen 4.8 av 1086 omdömen

Efter att ha granskat offerter från olika företag så föll vårt val på Takexpress. Orsaken var att de lovade att göra arbetet på mindre än e

Patrick S Patrick S
Bo E
Skrev om Solocell

Tilläggsisolering av vind. Trevligt bemötande, snabbt och noggrannt utfört arbete till rimligt pris. Märker stor skillnad jämfört med förra vintern nu!

Anders T
Skrev om Solocell

Bra, effektivt och rimligt pris på vindsisolering.

KNG El Konsult och Installation AB
4.6/5 i betyg av 422 omdömen 4.6 av 422 omdömen

Jag tyckte att de var väldigt proffesionella och väldigt duktiga på sitt arbete! Jag hade höga förväntningar och de levererade med dessa för

Peter D
Skrev om Solocell

Bra och trevligt bemötande och tydlig, bra offert. Snabbt och bra utfört arbete.

Jenny L
Skrev om Solocell

Bra utfört arbete enligt tidsplanen

Benke O
Skrev om Solocell

Sprutning av ryggåstak. Alltid lika tillmötesgående, kunniga och punktliga. Som företagare så är solocell ett självklart val. Inga konstigheter. Bra jobbat

Susanne T
Skrev om Solocell

Plötsligt efter tryckisolering av vår vind spred sig en behaglig temperatur i huset. Skööönt!

Christer B
Skrev om Solocell

I stort sätt bra, lite dålig återkoppling på telefonsamtal och vi får se hur isoleringen fungerar efter några år.

Linda L
Skrev om Solocell

Duktiga och gjorde ett fantastiskt jobb, lite svåra att få kontakt med initialt men de kom när de skulle, gjorde allt vi pratat om och hörde av sig efteråt för att kontrollera att allt var okej, kom även och justerade en del i taket som blivit lite dåligt tejpad. Så en firma att rekommendera!

Ragnar L
Skrev om Solocell

Har anlitat Tommy flera gånger för tryckisolering med cellulosaisolering och han är alltid väldigt trevlig och smidig att ha att göra med.

Bm Bygg I Bålsta Ab B

- Isolering av vindar - Trevligt bemött - Positivt - Mkt bra

Thobias V
Skrev om Solocell

Bra service, snabb hjälp och inga svårigheter, proffsigt utfört arbete.

Simon N
Skrev om Solocell

Kom på överenskommen tid, gjorde ett bra jobb med isoleringen och spången. Fakturerade enligt offert.

Jesper B
Skrev om Solocell

Trevligt bemötande och bra hjälp!

Rolf & Ida H

Isolering av övervåning på 1 1/2 plans Älvsbyhus. Trevliga och kunniga. Vi förväntade oss att jobbet skulle bli proffsigt och rätt utfört till överenskommet pris . Vi är nöjda med arbetet och slutresultatet dock tog arbetet längre tid än utlovat. Ska fock sägas att man informerade om förseningen som inte var något problem för oss totalt sett. Sammanfattningsvis är vi nöjda och upplever resultatet som bra och prisvärt

Torbjörn E
Skrev om Solocell

Köpte isolering av vinden. Första besöket då vi kollade hur jobbet skulle göras va kanon bemötande, fick offert och vi diskuterade den och gick igenom punkt för punkt. Jobbet gick snabbare än vad jag trodde och väldigt väl utfört. Rekommenderas varmt att anlita dom

Jörgen G
Skrev om Solocell

Har anlitat dom ett antal gånger för att spruta lösull i både vägg, golv och bjälklag. Alltid med perfekt resultat och bra bemötande..

Moder Magdaleni J

Sprutning av cellulousa, tilläggsisolering vind. Trevligt bemötande. Lätt att få kontakt med. Lyhörda för hur vi ville ha det. Punkliga. Vi var mycket nöjda som helhet.

Camilla A
Skrev om Solocell

Vi anlitade de för isolering av oinredd övervåning i vårt nybyggda hus. Bemötandet var trevligt och positivt. De levde upp till förväntningarna. Vi hade inte bråttom med arbetet så de tog lite i taget mellan andra jobb. Hade vi haft bråttom hade de säkert ordnat med annan tidsplan. De var väldigt flexibla upplevde vi. De svarade snabbt på sms. Vi är väldigt nöjda med resultatet!