Solocell

Lakevägen 32, 745 92 Enköping — Visa karta

Välkommen till Solocell!

Vi hjälper dig inte bara isolera ditt hem utan även dina kostnader. Sedan början av 2004 har vi hjälpt privatpersoner och företag att isolera sina hem och lokaler med lösullsisolering. Sedan många år tillbaka har vi bestämt oss för att endast arbeta med cellulosabaserade isoleringsmaterial.

Vi kan även erbjuda dig solcellspaneler. Med solcellspaneler kan du enkelt bli din egen elproducent. Tänk långsiktigt och isolera ditt hem för framtiden med oss på Solocell. Är du nyfiken på vad detta skulle kosta är du varmt välkommen att be om en offert här ovan.

Läs vad 14 kunder tycker om Solocell

• Benke O

2019-11-13

Benke O skrev om Solocell
    Sprutning av ryggåstak. Alltid lika tillmötesgående, kunniga och punktliga. Som företagare så är solocell ett självklart val. Inga konstigheter. Bra jobbat Läs mer
  • Susanne T

2019-11-10

Susanne T skrev om Solocell
    Plötsligt efter tryckisolering av vår vind spred sig en behaglig temperatur i huset. Skööönt! Läs mer
  • 2019-11-09

Christer B skrev om Solocell
    I stort sätt bra, lite dålig återkoppling på telefonsamtal och vi får se hur isoleringen fungerar efter några år. Läs mer
  • 2019-11-08

Linda L skrev om Solocell
    Duktiga och gjorde ett fantastiskt jobb, lite svåra att få kontakt med initialt men de kom när de skulle, gjorde allt vi pratat om och hörde av sig efteråt för att kontrollera att allt var okej, kom även och justerade en del i taket som blivit lite dåligt tejpad. Så en firma att rekommendera! Läs mer

Ragnar L skrev om Solocell
    Har anlitat Tommy flera gånger för tryckisolering med cellulosaisolering och han är alltid väldigt trevlig och smidig att ha att göra med. Läs mer

Bm Bygg I Bålsta Ab B skrev om Solocell
    - Isolering av vindar
    - Trevligt bemött
    - Positivt
    - Mkt bra Läs mer

Thobias V skrev om Solocell
    Bra service, snabb hjälp och inga svårigheter, proffsigt utfört arbete. Läs mer

Simon N skrev om Solocell
    Kom på överenskommen tid, gjorde ett bra jobb med isoleringen och spången. Fakturerade enligt offert. Läs mer

Jesper B skrev om Solocell
    Trevligt bemötande och bra hjälp! Läs mer

Rolf & Ida H skrev om Solocell
    Isolering av övervåning på 1 1/2 plans Älvsbyhus.
    Trevliga och kunniga.
    Vi förväntade oss att jobbet skulle bli proffsigt och rätt utfört till överenskommet pris . Vi är nöjda med arbetet och slutresultatet dock tog arbetet längre tid än utlovat. Ska fock sägas att man informerade om förseningen som inte var något problem för oss totalt sett.
    Sammanfattningsvis är vi nöjda och upplever resultatet som bra och prisvärt Läs mer
  • Torbjörn E

2019-11-06

Torbjörn E skrev om Solocell
    Köpte isolering av vinden. Första besöket då vi kollade hur jobbet skulle göras va kanon bemötande, fick offert och vi diskuterade den och gick igenom punkt för punkt.
    Jobbet gick snabbare än vad jag trodde och väldigt väl utfört.
    Rekommenderas varmt att anlita dom Läs mer

Jörgen G skrev om Solocell
    Har anlitat dom ett antal gånger för att spruta lösull i både vägg, golv och bjälklag. Alltid med perfekt resultat och bra bemötande.. Läs mer

Moder Magdaleni J skrev om Solocell
    Sprutning av cellulousa, tilläggsisolering vind.
    Trevligt bemötande. Lätt att få kontakt med. Lyhörda för hur vi ville ha det. Punkliga. Vi var mycket nöjda som helhet. Läs mer

Camilla A skrev om Solocell
    Vi anlitade de för isolering av oinredd övervåning i vårt nybyggda hus.

Bemötandet var trevligt och positivt.

De levde upp till förväntningarna. Vi hade inte bråttom med arbetet så de tog lite i taget mellan andra jobb. Hade vi haft bråttom hade de säkert ordnat med annan tidsplan. De var väldigt flexibla upplevde vi.

De svarade snabbt på sms.

Vi är väldigt nöjda med resultatet! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte