Solskifte Trädgård & Design

Solskifte Trädgård & Design

Omdömen totalt
5
Snittbetyg
5.0
Skriv ett omdöme

5 omdömen om Solskifte Trädgård & Design

Visar 5 omdömen med 5.0 i snittbetyg
Sandra H
Skrev om Solskifte Trädgård & Design

Otroligt duktig och noggrann 😊

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Annie N
Skrev om Solskifte Trädgård & Design

Jag är mycket nöjd med Katrin som kom och beskärde våra fruktträd. God kommunikation och lyhördhet från hennes sida som gjorde att vi fick den hjälp vi ville ha.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Anton S
Skrev om Solskifte Trädgård & Design

Fint bemötande och väl utfört arbete! Stark rekommendation!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Eva-Lena G
Skrev om Solskifte Trädgård & Design

Trevlig bemötande. Bra utfört arbete. Beskärning av fruktträd.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Alice A
Skrev om Zagerholm, Katrin

Katrin var punktlig, väldigt inlyssnande, trevlig och varm. Väldigt nöjd över att hon kom till oss och hjälpte oss med våra äppelträd. Hon kämpade på trots regn och 7 grader. Och Resultatet blev superbra! 11/10! Rekommenderar starkt!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela

Filtrera omdömen