Sörmlands Värmepumpar AB

Sörmlands Värmepumpar AB

sörmlandsvärmepumpar.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Sörmlands Värmepumpar AB. Vi har dig som kund i fokus på att leverera kvalite och att du ska bli nöjd 😎 Njut av värme på vintern och svalkande kyla på sommaren! 💰 Sänk dina energiförbrukning med luftvärmepump från Sörmlands Kyl & Allservice 🔧 Vi installerar och servar luftvärmepumpar av olika märken...

108 omdömen om Sörmlands Värmepumpar AB

Josephine F
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Supernöjd! Allt flöt som det skulle, inget att klaga på !

Allan
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Behövde köpa en ny värmepump samt flytta vår gamla till ett gästhus. Hörde av mig till flera olika företag och framförallt till William efter att ha läst hans fina omdömen. Han var den enda som framförallt kom ut till oss och träffade oss, kollade igenom, svarade på alla frågor och kom med förslag på hur man kan göra. Vi kände direkt att valet blev rätt enkelt sen när väl offerten kom. William har en personlig och varm touch i sitt bemötande och självklart löser det tekniska och praktiska på ett korrekt sätt. Vi är supernöjda med honom och hela processen och rekommenderar hans företag utan tvekan!

Eva Q
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Bra och tydlig kontakt. William är trevlig, gör ett bra jobb och tar sig tid så att man ska känna sig nöjd. Rekommenderas varmt.

Bo K
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Fick mycket proffsig hjälp med reparation av utedelen till min luft/luft värmepump (Panasonic).

Torleif N
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Bra service med kunnig trevlig personal

Niklas Göran B
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Bra snabbt och trevligt bemött

Karel B
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Bra bemötande och trevlig servicetekniker. Jag har beställt en utökad installationspaket för 11 500kr där det bl.a. ingår 10m ledning. Installationen tog ca. 3 timmar och Sörmlands Värmepumpar debiterade tilläggskostnad på 2800kr för 2 timmar extra och 2 extra håltagningar! Installationsteknikern började förbereda aggregatet-innerdelen för en rutinmässigt installation utan att förankra den tekniska lösningen med kunden. Han tog ingen hänsyn till det estetiska och ville installera plastkanaler för ledningar i vardagsrummet...

Svar från Sörmlands Värmepumpar AB

Hej Karel, tack för ditt omdöme. Jag förstår din frustration kring den extra debiteringen men precis som vi pratade om på plats så har du beställt värmepumpen med tillhörande installation via en av våra samarbetspartners. På samarbetspartnerns hemsida framgår det, återigen precis som vi pratade om, att rördragning på vind innebär en extra kostnad för dig som kund, detsamma gäller även de extra hål som behövde göras för att kunna dra rören enligt dina önskemål. Vad gäller emballage står det också tydligt på samarbetspartnerns...

Per H
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Väldigt trevligt bemötande och fick känslan av ärliga råd och synpunkter. Snabb både vad gäller möjlighet till hembesök och leveranstid efter att vi tackat ja till offerten. Var även väldigt snabb under arbetets gång och var nog klar på ca 2 timmar. Allt förefaller korrekt utfört och fungerar som det ska. Alltigenom flexibelt och trevligt bemötande.

Rose S
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Proffesionell och duktig kille. Arbetade snabbt och ordentligt.

Sven W

Beskriv din upplevelse av Sörmlands Värmepumpar AB:

Marianne L
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Proffsigt, noggrant och trevligt bemötande. Min luftvärmepump ca 15 år gammal gick sönder. William på Sörmlands Värmepumpar var snabbt på plats och tog reda på om det gick att laga den; vilket det inte gjorde. Jag beställde en Toshiba samma märke som jag haft tidigare. William var här efter två dagar med den nya pumpen. Installerat och klart efter ca två timmar. Fantastiskt bra jobbat! Nu har vi varmt i huset igen. Stort tack!

Owe L
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Bara och rekomenderar bolaget på det varmaste.owe

Mathias W
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Svarar snabbt på mail/telefon. Snabb och proffsig installation. Supertrevlig service! Mkt nöjda

Sören B
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Blev bemött på ett väldigt bra sätt. Är mycket nöjd med installationen av luftvärmepumpen och har bara gott att säga om William som installerade allt.

Stig-Magnus H
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Ett bra och korrekt bemötande.Ett väl utfört arbete vi d byte av luftvärmepump

Björn Q
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Bra jobb, bra bemötande, rekommenderas!

Helena B
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Kom på en lördag och tittade på min värmeväxlare. Bara en sån sak! Mycket trevlig och tog sig verkligen tid att förklara allt jag ville veta. Allt funkade efter besöket! Superservice med andra ord!

Göran H
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Mycket bra och trevligt hade inga förväntningar men blev glatt överraskad ringde på fredagen fick Värmepumpen monterad på måndagen jättesnabbt och bra 👍

Kerstin L
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Mycket bra. Trevlig. Servicemindig. Anlitar igen. Kompetent. Allt bra o nöjd.

Kristin H
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Trevligt och professionellt bemötande från William från start till mål. Kan varmt rekommendera honom och Sörmlands värmepumpar!

Mikael G
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Mycket trevligt bemötande och snabbt utfört utbyte av den gamla pumpen. Jag är mycket nöjd

Wilhelm F
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Fantastiskt trevlig personal. Wiliam var trevlig och snabb. Han löste mitt problem på mindre än en timme. Nu funkar allt som det ska igen. Lycka

Martin B
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Mycket bra och kompetent bemötande och smidiga att ha att göra med! Kan definitivt rekommenderas!

Kenneth G
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Trevlig och proffsig Mycket nöjd med installationen som gick smidigt och effektivt

Mariann W
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

bara bositivt. alla +. köpte en luftvärmepump.

Tomas E
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Jag ger bra betyg, men ärendet är inte helt klart

Lars E
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Snygg offert, bra kommunikation gillade att de ringde för att kolla att offerten kommit fram. Kom på utsatt tid, snygg installation samt att de hjälpte till med installation av appen och kontakt i mobilen. Toppennöjd! Kommer att använda dem hemma när det är dags att byta pump där.

Jeff H
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Jag är mycket nöjd med arbetet och även mycket trevlig personal.

Kent L
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Efter jag bestämde för vilken luftvärmepump jag ville ha installerad gick det snabbt och smidigt med installationen. Ett företag som jag gärna rekommenderar till blivande köpare.

Robin F
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

William var trevlig och duktig, jobbet gick snabbt och vi är nöjda.

Thomas Z
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Bra service men hade önskat att det blev lite städat efter ingreppen. Vi fick plocka undan rester och städa huset efteråt.

Robin U
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

William var trevlig och gjorde ett fantastiskt jobb! Nu har vi en vinter framför oss som vi kan ha värme i huset.

First-Name L
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Super bra service och hjälpa för någon som har haft inget erfarenhet med luftvärmepump alls! Super tacksam!

Olof W
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Perfekt, smidig o bra, inga problem

Tommy P
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Fick LVP installerad i september. Ersatte befintlig pump som redan var demonterad. Ny LVP installerades på nytt stativ. Stativ flyttades 5 cm i sidled vilket orsakade massa onödigt egenarbete av tidigare monterat VP skydd. Ingen tätning gjordes av genomföring i vägg. El kopplades i förlängningskabel på utsidan trots att eluttag fanns på insidan vid innedel. Kabelkanaler monterades snett utan anledning. VP:n lämnades med 1 evakueringsslang trots att denna VP har 5 hål för defrostevakuering. Det behöver eftermonteras en...

Hans U
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Bra pris och trevligt bemötande.

Bengt L

Beställt värmepumstak MEN inget hört William inte OK Bengt i Liseberg

Harald G
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Trevligt bemötande, snabb och snygg installation av Panasonic luft-luft-värmepump

gabriel a
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Jag behövde en ny luftvärmepump. Jag tittade på många olika företag och varianter som finns där ute. Jag valde att gå vidare med ett familjeföretag . Otroligt snälla och trevliga människor som löste en otrolig bra värmepump på nolltid! Sjukt tacksam och kan verkligen rekommendera dem för min familj och vänner! Tveka inte på att höra av er till dem om ni skulle behöva det!

Svar från Sörmlands Värmepumpar AB

Tack Gabriel för dom varma och fina orden 😊

Catarina A
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Snabb återkoppling, snabb installation och trevligt bemötande.

Per K
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Företaget installerade två luftvärmepumpar och monterade samtidigt ned två gamla uttjänta. Kontakterna fungerade bra och jobbet blev utfört på ett bra sätt.

Leif A

Snabbt, problemfritt och kompetent

Sten A
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Fungerar hitills alldeles utmärkt i kontakterna med ägaren !!

Micke
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Snabb och bra installation vi är nöjda med insatsen.

Karin A
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Snabb och trevligt bemötande. Allt som vi hade kommit överens om blev resultatet.

Pernilla M
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Jättenöjda med vår värmepump, blev precis enligt våra önskemål och arbetet utfördes snabbt och smidigt. Proffsigt och trevligt bemötande. Vi är mycket nöjda.

Camilla W
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Väldigt trevlig och service minded.

Yh L
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Snabb ansvarful service med acceptabel pris

Johnny Börje H
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Bra kommunikation både innan och under montaget. Snabbt och smidigt montage utan konstigheter. Trevligt bemötande.

Ronny T
Skrev om Sörmlands Värmepumpar AB

Bra bemötande, flexibel och lyhörd samt inlyssnande på specifika önskemål gällande installationen.