Sotholms Rör & Värme

Sotholms Rör & Värme

Ring 0101-39 17 80 www.sotholmsror.se

Verksamheten startades 2015 och bedrivs som enskild firma. Sotholms Rör & Värme erbjuder tjänster och varor inom värme och sanitet (rörmokeri) till företag, föreningar och privatpersoner. Primärt upptagningsområde är Södertörn med bilanslutna öar, samt Nacka och delar av Värmdö. Vad som önskas utmärka verksamheten är att den...

36 omdömen om Sotholms Rör & Värme

LEIF RUNAR B
Skrev om Sotholms Rör & Värme

Det var som att vinna på tips att Sotholms rör hade tid, en mycket skicklig rörmokare ett engagemang som inte är vanligt. Löste alla problem som uppstod i vår källare. Ställde upp och förklarade dom frågor vi hade. Och inte nog med att han var otroligt noggrann och kvalitetsmedveten. Nicklas (sotholms rör) var en mycket trevlig person .Tack Nicklas.

STEFAN C
Skrev om Sotholms Rör & Värme

Värmekonvertering av villa 135 kvm på 3 plan. Från el till renoverade gamla gjutjärnsradiatorer. Kvalitativt utfört uppdrag, bra förslag på lösningar men också lyhörd på kundens önskemål. Vi är mycket nöjda och kan rekommendera Sotholms rör. /Stefan

ERIK L
Skrev om Sotholms Rör & Värme

Byte av toalettstol. Snyggt och smidigt. En trevlig och punktlig hantverkare. Noga med detaljerna vilket uppskattas. Kan varmt rekommendera.

Rickard O
Skrev om Sotholms Rör & Värme

Vatten i renoverat badrum, bra tips innan och förstklassigt utförande vid montering!

Svar från Sotholms Rör & Värme

Hej Rickard, tack för att ni tagit er tiden att skriva omdömet. Kul att ni är nöjd

Francesco M
Skrev om Sotholms Rör & Värme

Excellent service! Very recommended! Niklas was great preparing my kitchen for a dishwasher and then installing it.

Svar från Sotholms Rör & Värme

Hi Francesco, thank you for your time writing the review. It's good to hear you are pleased with the service

Katarina E
Skrev om Sotholms Rör & Värme

Rördragning till Swimspa Snabb och bra kommunikation. Lätt att bolla idéer med. Rördragningen överträffade verkligen våra förväntningar.

Svar från Sotholms Rör & Värme

Hej Katarina, tack för att ni tagit er tiden att skriva omdömet. Kul att ni är nöjd

Jenny M
Skrev om Sotholms Rör & Värme

Otroligt proffsigt, trevligt och väl genomfört arbete när vi byggde om vårt kök. Kopplade bort gamla rör, bytte ut till nytt och gjorde även en snygg tätning i diskbänkskåpet. Vi kommer garanterat använda dem om vi har framtida VVS-arbeten.

Svar från Sotholms Rör & Värme

Hej Jenny, tack för att ni tagit er tiden att skriva omdömet. Kul att ni är nöjd

Anna K
Skrev om Sotholms Rör & Värme

Nedmontering och bortforsling av diskmaskin samt återställande av köksskåp. Snabb och smidig kommunikation, väl utfört och flexibel på plats när material tyvärr saknades. Allt kanon!

Hej Anna, tack för att ni tagit er tiden att skriva omdömet. Kul att ni är nöjd

Ludvig S
Skrev om Sotholms Rör & Värme

Riktigt proffsigt arbete och bemötande!

Svar från Sotholms Rör & Värme

Hej Ludvig, tack för att ni tagit er tiden att skriva omdömet. Kul att ni är nöjd

Marie L
Skrev om Sotholms Rör & Värme

Installerade vattenutkast. Trevligt bemötande och resultatet blev bra. Mycket nöjd.

Svar från Sotholms Rör & Värme

Hej Marie, tack för att ni tagit er tiden att skriva omdömet. Kul att ni är nöjd

Anna Charlotta F
Skrev om Sotholms Rör & Värme

Nöjd 10 av 10! Otroligt professionell och väldigt lösningsorienterad. Vi har haft problem med vår golvvärme 6-7. Det har varit sammanlagt 5 hantverkare och försökt lösa problemet tidigare men ingen av dem har lyckats och dessutom inte haft samma problemlösningsförmåga eller engagemang. Sotholms har räddat vår vinter för nu har vi äntligen fungerande golvvärme i alla rum och slipper elda i kaminen varje dag och gå runt i tofflor. Kan starkt rekommendera Sotholms här inne och kommer även att lika starkt rekommendera Sotholms...

Hej Anna, tack för att ni tagit er tiden att skriva omdömet. Kul att ni är nöjd

Lisa W
Skrev om Sotholms Rör & Värme

Återkopplar enligt önskemål innan och efter utfört arbetet då vi själva inte var hemma i huset. Service minded förklarade tydligt kring vårt problem och hänvisade till prislista känns tryggt!

Svar från Sotholms Rör & Värme

Hej Lisa, tack för att ni tagit er tiden att skriva omdömet. Kul att ni är nöjd

Martin W
Skrev om Sotholms Rör & Värme

Niklas hjälpte oss dels med att förbereda för toalett på en annan våning i huset genom att dra avlopp och vatten, men även att installerade kök och radiatorer. Mycket trevlig och hjälpsam! Tydlig med tidsplan och offert. Rekommenderar starkt!

Svar från Sotholms Rör & Värme

Hej Martin, tack för att ni tagit er tiden att skriva omdömet. Kul att ni är nöjd

GERT S
Skrev om Sotholms Rör & Värme

Vi hade ett par toaletter som var gamla och började läcka. Sotholms Rör & Värme bytte dom och jag märkte genast att Niklas var nogrann och trevlig. Jag själv är mycket noga och vill gärna välja VVS-produkter som är lite snygga. Nu planerar vi att byta några blandare och sätta upp ett vattenlarm. Niklas har en ängels tålamod att diskutera olika alternativa lösningar så vi kan få en lösning som passar. Äntligen har jag hittat en rörfirma som man kan lita på.

Svar från Sotholms Rör & Värme

Hej Gert, tack för att ni tagit er tiden att skriva omdömet. Kul att ni är nöjd

Birgitta S
Skrev om Sotholms Rör & Värme

Vi fick vattenburen golvvärme inlagd och det var synnerligen professionellt gjort. Utmärkt bemötande och mina högt ställda förväntningar besannades med råge. Vill ge högsta betyg.

Svar från Sotholms Rör & Värme

Hej Birgitta, tack för att ni tagit er tiden att skriva omdömet. Kul att ni är nöjd

Johan E
Skrev om Sotholms Rör & Värme

Mycket bra, pragmatisk och lösningsorienterad. Tog fram precis det vi ville ha och utförde detta på bästa sätt. Resultatet av installationen har dessutom gett lägre energiförbrukning än vad som antogs, vilket är ett plus.

Demetrio B
Skrev om Sotholms Rör & Värme

installation of plumbing in the garage area and install shower unit. Kept appointment as planned, excellent contact before and after the job was completed. Totally met my expectations and would use again for sure.

Svar från Sotholms Rör & Värme

Hi Demetrio, thank you for your time writing the review. It's good to hear you are pleased with the service

Carolina M
Skrev om Sotholms Rör & Värme

Rekommenderar verkligen Sotholms rör &värme Nicklas utförde vårt uppdrag på ett föredömligt sätt. Var mycket tydlig och hjälpsam från början och löste de problem som uppstod på ett mycket bra sätt. Kommer definitivt att anlita de igen.

Svar från Sotholms Rör & Värme

Hej Carolina, tack för att ni tagit er tiden att skriva omdömet. Kul att ni är nöjd

Camilla H
Skrev om Sotholms Rör & Värme

Vi er så fornøyd med jobben rørleggeren gjorde med vårt kjøkken i västerhaninge! Det var en kompletering av kjøkken fra Ikea. Så flink og hurtig. Veldig hyggelig også! Rask med å svare og veldig profesjonell.

Svar från Sotholms Rör & Värme

Hej Camilla, tack för att ni tagit er tiden att skriva omdömet. Kul att ni är nöjd

Cecilia H
Skrev om Sotholms Rör & Värme

Han var/är bra så honom kommer vi att anlita fortsättningsvis!

Svar från Sotholms Rör & Värme

Hej Cecilia, tack för att ni tagit er tiden att skriva omdömet. Kul att ni är nöjd

Oskar W
Skrev om Sotholms Rör & Värme

Slangjobb i köket. Bytte blandare m.m. Niklas Reimer var superproffsig, trevlig och snabb

Svar från Sotholms Rör & Värme

Hej Oskar, tack för att ni tagit er tiden att skriva omdömet. Kul att ni är nöjd

Marcus R
Skrev om Sotholms Rör & Värme

Mycket snabb återkoppling, flexibel och proffsig

Svar från Sotholms Rör & Värme

Hej Marcus, tack för att ni tagit er tiden att skriva omdömet. Kul att ni är nöjd

Veronica S
Skrev om Sotholms Rör & Värme

Sotholms anlitades för att fixa en trasig kran, det löste han med kort varsel mitt i juli och med gott resultat. Dessutom upptäckte han ett fel som vi hade i värmesystemet, vilket åtgärdades under samma besök. Snabbt och smidigt jobb med proffsigt och trevligt bemötande.

Svar från Sotholms Rör & Värme

Hej Veronica, tack för att ni tagit er tiden att skriva omdömet. Kul att ni är nöjd

Karin H
Skrev om Sotholms Rör & Värme

Rekommenderar varmt Sotholms Rör och Värme. De har varit mycket hjälpsamma och kunnigaoch jag tvekar inte att anlita dem i fortsättningen. Karin Hallström

Svar från Sotholms Rör & Värme

Hej Karin, tack för att ni tagit er tiden att skriva omdömet. Kul att ni är nöjd

Gunilla B
Skrev om Sotholms Rör & Värme

Trinettkök med fläktsystemet och nyinstallation av toilettestol med anslutningar Umärkt planering och genomförande . Skicklig organisation av arbetet och trevligt bemötande. Kan varmt rekommenderas.

Svar från Sotholms Rör & Värme

Hej Gunilla, tack för att ni tagit er tiden att skriva omdömet. Kul att ni är nöjd!

Johan J
Skrev om Sotholms Rör & Värme

I tid, snyggt utfört och alltid trevlig att ha att göra med.

Svar från Sotholms Rör & Värme

Hej Johan, tack för att ni tagit er tiden att skriva omdömet. Kul att ni är nöjd!

Gunilla B

Joakim L
Skrev om Sotholms Rör & Värme

Snabbt, väldigt bra och pålitligt

Svar från Sotholms Rör & Värme

Hej Joakim, tack för att ni tagit er tiden att skriva omdömet. Kul att ni är nöjd!

Benjamin E
Skrev om Sotholms Rör & Värme

Mycket hög kompetens och noggrannhet vid installation radiator, resultatet överträffade förväntan.

Svar från Sotholms Rör & Värme

Hej Benjamin, tack för att ni tagit er tiden att skriva omdömet. Kul att ni är nöjd!

Carl S
Skrev om Sotholms Rör & Värme

Rörarbeten vid byte av värmeanläggning samt renovering av bad/duschrum. Bästa tänkbara bemötande. Professionellt och socialt. Utlovade tidplaner har hållits och estimerade kostnader har varit korrekta. Slutresultatet har varit en väl fungerande anläggning och rördragningen är i särklass snygg och proper. Jag har då åtminstone 7 - 8 års erfarenhet av hur det brukar se ut i olika pannrum vad gäller rördragning Sammanfattning: Snabbt, professionellt, prisvärt och ett mycket trevligt bemötande.

Svar från Sotholms Rör & Värme

Hej Carl, tack för att ni tagit er tiden att skriva omdömet. Kul att ni är nöjd!

Arne T
Skrev om Sotholms Rör & Värme

allt utfördes enligt önskemål och lite till

Svar från Sotholms Rör & Värme

Hej Arne, tack för att ni tagit er tiden att skriva omdömet. Kul att ni är nöjd!

Patrik Magnus Robert N
Skrev om Sotholms Rör & Värme

Fått hjälp ett flertal gånger med allt från byte av värmepanna, omdragning av rör, byte av blandare etc. och alltid med samma professionella genomförande. Bra hantverkare är inte alltid lätta att hittas i mediebruset så kan verkligen rekommendera Sotholms Rör & Värme.

Svar från Sotholms Rör & Värme

Hej Patrik, tack för att ni tagit er tiden att skriva omdömet. Kul att ni är nöjd!

Mikael N
Skrev om Sotholms Rör & Värme

Fick hjälp med att byta blandare i köket, vattenledningar och kopplingar Trevligt, proffesionellt bemötande och problemlösande. Allt gick snabbt och enkelt. En hantverkare som håller vad han lovar och gör det lilla extra som gör det enkelt att rekommendera till andra. Med vänlig hälsning, Mikael

Svar från Sotholms Rör & Värme

Hej Mikael, tack för att ni tagit er tiden att skriva omdömet. Kul att ni är nöjd!

Vera R
Skrev om Sotholms Rör & Värme

Installation av handfat m m Mycket trevligt bemötande. Flexibelt agerande. Hjälpte grannen också.

Svar från Sotholms Rör & Värme

Hej Vera, tack för att ni tagit er tiden att skriva omdömet. Kul att ni är nöjd!

Lars H
Skrev om Sotholms Rör & Värme

Vi har använt Sotholms tjänster vid ett flertal tillfällen. Det har varit såväl enklare uppdrag som installera ny blandare till att även omfatta omdragning av avlopp, vatten och värmesystem i vår källare. Mycket positivt bemött av Niklas, både professionellt och personligt. Vi förväntade oss ett professionellt utfört arbete om skulle utföras på överenskommen tid. Vi blev på intet sätt besvikna på någondera varför vi å det varmaste kan rekommendera Sotholms.

Svar från Sotholms Rör & Värme

Hej Lars, tack för att ni tagit er tiden att skriva omdömet. Kul att ni är nöjd!

stig a
Skrev om Sotholms Rör & Värme

Niklas Reimerhar gjort minst 3 olika installationer alla mycket bra. Trevligt bemötande kunnig och snabb

Svar från Sotholms Rör & Värme

Hej Stig, tack för att ni tagit er tiden att skriva omdömet. Kul att ni är nöjd!