Speedparts Sweden AB

3.3

8 omdömen om Speedparts Sweden AB

Ingemar S
Skrev om Speedparts Sweden AB

Jag köpte stänkskydd fram till SAAB 9-3, kollade med Speedparts först så det var rätt artikelnummer. När stänkskydden kommer är det till bak SAAB 9-3, dessa har jag redan. Nu har jag mailat tre ggr och får inget svar, vill ha en retursedel eller hjälp med detta. Men Speedparts svarar inte längre. Går bra att svara för att sälja, men när det är problem bryr man sig inte. Kommer aldrig handla mer här.

BILL J
Skrev om Speedparts Sweden AB

Köpte uppgraderingspaket från speedparts, fick STS enheten förra veckan och läste av mjukvaran, laddade in den i datorn och skickade till speedparts, den skulle skickas tillbaka på fredagen men dök aldrig upp så det blev panik och jag mailade och fick svar idag på morgonen att trimfilen kommer under dagen och mycket riktigt, den kom nu i eftermiddag och det blev en STOR skillnad på hur bilen går, så jag är kanon nöjd, och tack Micke för ett bra jobb och tack Jocke för ditt tålamod med mina mail :)

JONATHAN R
Skrev om Speedparts Sweden AB

Verkligen usel kundtjänst. Ångrar att jag beställde härifrån. Förvänta er inget om ni skulle behöva höra av er till kundtjänst för där finns inget att hämta. Spydiga svar och allmänt ointresserade i sina kunder. Beställde servicesats och lite annat till min 93, det tog 3 arbetsdagar för dom att skicka ut en orderbekräftelse. Sen när man frågar vart varorna är någonstans får man det sämsta bemötandet jag någonsin fått av någon kundtjänst. Gör om, gör rätt innan ni förlorar fler kunder.

Kristoffer C
Skrev om Speedparts Sweden AB

Ok priser och sortiment. Men vänta er ingen vidare trevlig support ifall något går fel/saknas i leveransen eller ifall materialet ni får levererat inte håller den utlovade kvalién. För övrigt är det inte ens värt att ringa eftersom dem nästan aldrig svarar. Otroligt spydigt och oprofessionellt "bemötande" via mail. Jag tycker det hela är mycket synd att detta företag bedrivs på så låg nivå när det finns massvis med SAABar på våra vägar i behov av en bra försäljare av reservdelar.

jordan
Skrev om Speedparts Sweden AB

Jag beställde 2 gånger från speedparts. Inga problem alls! Rekommenderar starkt !!

M
Skrev om Speedparts Sweden AB

Claes väldigt otrevlig i telefon, idiotförklarar folk tills dom säger vad dom ringer ifrån. Säger dessutom inte på sin hemsida att vissa delar inte är Bult-On

Niklas R
Skrev om Speedparts Sweden AB

Jättebra service, snabba leveranser, stort utbud och bra kvalité

Lars  S
Skrev om Speedparts Sweden AB

Superbra företag om du vill köpa reservdelar eller andra artiklar till din saab. Superbra och billigt.