Alla kategorier AC Service Västra Götaland Mölndal Speedy Speedy Bilservice Lindome

Speedy Bilservice Lindome

En del av Speedyspeedybilservice.se

Östra Lindomevägen, 437 34 Lindome — Visa karta

Välkommen till Speedy Bilservice Lindome!

Oavsett vilket bilmärke du rullar runt i så har vi servicen för din bil. Vi tror på nöjda kunder - detta åstadkommer vi genom att alltid vara lyhörda och ständigt förbättra den service vi erbjuder. Med vår 3 års garanti på både servicedelar och arbete till alla våra kunder skiljer vi oss mot andra verkstadskedjor. Snabb och effektiv bilservice med kvalificerade bilreparationer är vårt motto. Hos oss på Speedy Bilservice Lindome hjälper vi dig med allt från oljeservice, AC, däck och stötdämpare till avgassystem, bromsar, koppling, motorrengöring och mycket mer. Varmt välkommen in till vår verkstad!
Öppet just nu

Läs vad 11 kunder tycker om Speedy Bilservice Lindome

• Björn R

2019-03-11

Björn R skrev om Speedy Bilservice Lindome
    Hjälp med att byta xenons-strålkastare vänster fram. Lampan hade jag själv inköpt. Trots att jag kör dit på vinst & förlust och båda mekanikerna hade fullt upp så lyssnade de in mig och mina önskningar om omedelbar hjälp. Det krävs både många verktyg, tålamod och lite flyt för att demonteringen av strålkastaren och lampbyte skedde utan strul. Men efter mycket bök satt den där. Men det visar sig inte räcka!? Mitt vänsterljus var fortfarande inte där. När alla olika, mm gåtts igenom, konstaterade Kent att det var ett typ motstånd eller liknande som sitter under och brukar vara det som krånglar. Vi kikar på nätet och hittar intressanta sidor. Bestämmer att jag beställer denna grej och hör av mig till dem när den kommit !! Vilka dunderkillar de är. I vårt hushåll har vi oftast två bilar, men då vår ekonomi nu ser ut som den gör, så är det absolut inga nya bilar. Nu gällde det en Nissan Murano en SUV från 2005. Kent och hans kollega (skäms, glömmer alltid hans namn) har nog fixat fem-sex av de bilar vi haft. Kunnigheten snabbheten och mycket kunskap om begagnadedelar mm, plus priset är de anledningar vi fortfarande väljer denna verkstad. Lite orolig över att priserna skall rusa i höjden, då de nu arbetar efter mallar där tiden redan är förutbestämd. Alltså att varje fel har en förutbestämd tid till att lagas.. å andra sidan är det kanske lättare att förutspå kostnad!
    Hatten av för dessa två utmärkta bilmekaniker. Gör alltid ett riktigt och bra arbete !! /Björne🙏😀 Läs mer
  • 2019-03-10

Liv N skrev om Speedy Bilservice Lindome
    Är väldigt nöjd med domvänligt bemötande och snabb service Läs mer
  • 2019-03-10

Sylvia M skrev om Speedy Bilservice Lindome
    Trevligt bemötande och bra kommunikation.
    Snabbt och bra utfört arbete.
    Mycket nöjd, kommer definitivt att anlita
    Speedy bilservice i Lindome igen. Läs mer

Ewa J skrev om Speedy Bilservice Lindome
    Snabb service och trevlig personal !! Väldigt nöjd Läs mer

Jukka P skrev om Speedy Bilservice Lindome
    Vanligt bilservice,+ lite annat bilreparationer,allt funkade perfekt Läs mer

Diamantis T skrev om Speedy Bilservice Lindome
    👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 Läs mer
  • Ulrika K

2019-03-07

Ulrika K skrev om Speedy Bilservice Lindome
    Vilket trevligt bemötande av Kent på nya Speedy bilservice i Lindome!
    Bra service i den nya fina verkstaden.
    Ulrika Läs mer
  • David W

2019-03-01

David W skrev om Speedy Bilservice Lindome
    Oljebyte.
    Mycket bra verkstad som jag besökt många gånger. Snabb och bra service, lätt att få tid.
    Nöjd kund som kommer att återkomma. Läs mer
  • 2019-02-26

mona b skrev om Speedy Bilservice Lindome
    Byte av bromsar. Blev mycket bra bemött. Arbetet utfört till belåtenhet. Läs mer
  • 2019-02-26

marie z skrev om Speedy Bilservice Lindome
    Blev bra bemött när jag bytte batterit Läs mer
  • 2019-02-06

Dan A skrev om Speedy Bilservice Lindome
    Bra bemötande men dyrare en förut Läs mer

Östra Lindomevägen, 437 34 Lindome