Spikat Roslagen

Spikat Roslagen

spikatroslagen.se
  • Badge2023

Spikat Roslagen är specialiserade på takrenoveringar i Stockholm. Med över 15 års erfarenhet i branschen prioriterar de att ge utmärkt service och se till att kunderna är nöjda. Företaget lägger även stor vikt vid säkerheten under arbetet och använder projektspecifik säkerhetsutrustning för att säkerställa att både deras anställda...

16 omdömen om Spikat Roslagen

Leif S
Skrev om Spikat Roslagen

Kvalitet från dag ett till slutbesiktning.

Ola H
Skrev om Spikat Roslagen

Mycket snabbt och bra jobbat. Resultatet blev mycket bra.

Mikaela J
Skrev om Spikat Roslagen

Pålitliga, trevliga, proffsiga och utförde arbetet inom rimlig tid.

Jan M
Skrev om Spikat Roslagen

Philip och Natanael är otroligt duktiga och serviceminded ut i fingerspetsarna och har dessutom öga för detaljer ,vilket uppskattas av en petig kund som mig😊 Så av mig får dom högsta betyg! Michael

Magnus E
Skrev om Spikat Roslagen

Mycket bra bemötande. De kom snabbt för att göra en första koll på vad som behövdes göras och återkom sedan kvickt med en offert. Även om de hade mycket bokat i sin kalender framåt så kunde de klämma in arbetet innan hösten, vilket vi är tacksamma för. Arbetet kändes väl utfört och vi är mycket nöjda kunder. De rekommenderas varmt för takarbeten!

Adrian S
Skrev om Spikat Roslagen

Vi är mycket nöjda med Spikat Roslagens arbete med att byta ut vårt tak. Killarna var raka, tydliga och konsekventa i sin kommunikation och arbete. De kunde slutföra projektet i tid och kunde hitta lösningar på eventuella problem med det gamla taket som uppstod. Dessutom uppskattar vi deras vilja att dela med sig av frågor och ge lösningar under hela processen. Vi rekommenderar starkt detta företag!

Matz N
Skrev om Spikat Roslagen

Trevliga och tillmötesgående killar som levererade ett finfint slutresultat. Vi är jättenöjda med vårat nya betongpannetak, plåtjobben pluss städat och fint på våran tomt. //Matz och Lillian

Sirkka K
Skrev om Spikat Roslagen

Bra service och leverans Jag rekommenderar

Marie L
Skrev om Spikat Roslagen

Nytt plåttak till fritidshus. Fint slutresultat och en mycket bra och lyhörd dialog från början.till slut. Följde tidsplan och svarade snabbt på mail. Trevliga och proffsiga att ha att göra med helt enkelt!

Martin B
Skrev om Spikat Roslagen

Bra och professionella, Spikat gör verkligen vad de kan för att kunden ska vara nöjd med resultatet. Tack Philip och Natte för ett bra utfört arbete!

Ulla W
Skrev om Spikat Roslagen

Beställde ett tak över vår entré och det jobbet utfördes snabbt och effektivt, precis som vi ville ha det! Trevligt bemötande!

Håkan P
Skrev om Spikat Roslagen

Bra service och leverans. Snabba och bra logistik. En faktor som jag brukar använda är också hur bra dom städade och plockade i ordning. Även här 5/5. Jag rekommenderar.

Svar från Spikat Roslagen

Tack för ditt fina omdöme. Kul att du är nöjd med taket och vår service.

Johan B
Skrev om Spikat Roslagen

Vi la om mansardtak med betongpannor och satte in taklucka. Vi är väldigt nöjda med deras arbete. Professionella, snabba och mycket lätta att kommunicera med. De började arbetet i beräknad tid och var klara på utlovad tid. Rekommenderas varmt.

Svar från Spikat Roslagen

Tack Johan för ditt omdöme. Kul att ni är nöjda!

Susanna E
Skrev om Spikat Roslagen

Vi är jätte nöja med vår tak-renovering. Två proffsiga killar med fint bemötande, noga med planering, håller tider, tar emot idéer och anpassar efter vårt önskemål. Får våra varmaste rekommendationer.

Svar från Spikat Roslagen

Kul att ni är nöjda med taket. Tack för påskäggen och ditt fina omdöme!

Mats B
Skrev om Spikat Roslagen

Hej! Ett ungt, friskt företag med duktiga medarbetare. Delade med sig av problem/lösningar på ett bra sätt till mig som kund. Levererade allt i tid, både material och arbete, till ett komplett nytt villatak. Tack!

Andreas C
Skrev om Spikat Roslagen

Smidigt och enkelt från början till slut med bra slutresultatet