LiveAgent.se

3 omdömen om LiveAgent.se

Sedan starten hos Reco 2017
Olof H
Skrev om LiveAgent.se en del av SpinMedia

Spinmedia har en fantastisk produkt i LiveAgent där chatt, support ch kunskapsdata samlas på ett väldigt enkelt och bra sätt. Med vår kundportal som hjälper vi våra kunder med vanliga frågor, filer för nedladdning och direkthjälp via chatt. De kunder som vill kan även skapa ett ärende direkt från portalen. De flesta av våra kunder skickar dock sina frågor via e-post, dessa landar i vår LiveAgent som ett supportärende och vi kan hantera det som vanligt. Allt driftas av Spinmedia och vi kan fokusera på vår verksamhet. Enkelt att komma igång med och bra support när det behövs!

Angel K och Jann A gillar detta
Frida J
Skrev om LiveAgent.se en del av SpinMedia

Jag tycker att tjänsten lever upp till mina förväntningar. Det är ett prisvärt alternativ .Det är bra att tjänsten är på svenska med några engelska inslag. Jag tycker att bemötandet från personal på LiveAgent har varit väldigt bra. Inga oklarheter eller lurendrejare.

Jann A och Angel K gillar detta
Svar från LiveAgent.se

Tack så mycket för ditt fina omdöme.

Fredrik W
Skrev om LiveAgent.se en del av SpinMedia

Helt ok faktiskt, men tycker att realtids delen inte funkar som den skall. Finns besökare som hänger kvar i flera dagar i panelen, men som inte är live på webbplatsen.

Angel K gillar detta
Svar från LiveAgent.se

Tack för din feedback. Du har fått ett mail om hur realtidsöversikten fungerar. Hoppas att detta hjälper dig att förstå den delen bättre :)