Alla kategorier Sportaffär Västra Götaland Mölndal Sportmaterial

Sportmaterial

Stenmursvägen 56, 428 32 Kållered — Visa karta

Sportmaterial.se erhåller dig med ett stort urval av sport och fritidsartiklar till företag, skolor, föreningar och privatpersoner inom Sverige. Vi håller oss ständigt uppdaterade på det senaste och mest prisvärda produkterna som finns på marknaden. Därför kan du känna dig trygg med att du gör en riktigt bra affär när du har handlat hos Sportmaterial.se. Vi är stolta över att förmedla det vi gör då vi verkligen tror på att just idrotten för människor närmare varandra. Varmt välkommen!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 45 kunder tycker om Sportmaterial

• Sebastian M
    Sebastian M skrev om Sportmaterial
    Mycket lätt att hitta vad man sökte.
    Prisvärt.
  • Johan S
    Johan S skrev om Sportmaterial
    Bra kontakt och bemötande från personal då produkt var delvis restnoterad.
    Smidig och bra leverans.
  • Thomas F
    Thomas F skrev om Sportmaterial
    Bara plus i alla avseende när vi köpte basketkorgar
  • Håkan T
    Håkan T skrev om Sportmaterial
    Braaaaaaaaaaaaa

Utmärkt service och snabb leverans
  • Johan Å
    Johan Å skrev om Sportmaterial
    Snabb leverans. Bra bemötande och support.
  • Maria M
    Maria M skrev om Sportmaterial
    Bra hemsida, snabb återkoppling om var/när jag kunde hämta varan och bra hjälp på plats. Köpte ett rep att hänga upp för att öva klättring inför hinderbanelopp och repet motsvarande mina förväntningar.
  • Lise-lotte G
    Lise-lotte G skrev om Sportmaterial
    Smidig hemsida, dock saknades info huruvida sändningen gått iväg, fick maila o fråga efter Tracking.
  • Anders S
    Anders S skrev om Sportmaterial
    Snabbt och bra bemötande .
    Snabb leverans. Prisvärda produkter .
    AaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaaa.
  • Gunde N
    Gunde N skrev om Sportmaterial
    Snabb å utmärkt service fick hjälp att ändra beställningen snabbt då den råkat bli fel feån början snabb leverans.
  • Nils N
    Nils N skrev om Sportmaterial
    Fick hjälp med att beställa rätt storlek på fotbollsnät. Som motsvarade mina förväntningar
  • Mattias Å
    Mattias Å skrev om Sportmaterial
    Bra kontakt med kundtjänst och sedan snabb leverans
  • Sverker Z
    Sverker Z skrev om Sportmaterial
    Det har varit bra. Det fanns en produkt som jag nog inte riktigt förstod hur den var tänkt från hemsidan, dvs jag missuppfattade den. Det är kanske inte företagets "fel"
    2017-08-03 Daniel O svarar Sverker Z
    Hej Sverker. Om möjligt sänd gärna mer info direkt till mig daniel.olsson@sportmaterial.se eller ring oss när som helst på vardagar 8-17 på 031-7884512. Det ligger i vårt intresse att förtydliga informationen om det är något som kan missuppfattas kring någon produkt som vi marknadsför. Tack på förhand, Hälsningar Sportmaterial / Daniel
  • Jon L
    Jon L skrev om Sportmaterial
    Köpt fotbollsnät till 5-manna mål.
    Gick snabbt och smidigt som man önskar.

Jon Lundborg
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Sportmaterial
    Köpte fotbollsnät v dem och fick ett bra bemötande och hjälp samt snabb leverans av varorna.
    Kommer att fortsätta att handla där framöver.
  • Mathias B
    Mathias B skrev om Sportmaterial
    Jag köpte ett fotbollsmål. Jag blev bemött på ett bra sätt och fick svar på mina frågor. Målet levererades efter utlovad tid. Jag är nöjd.

Mathias Blomquist
  • Lena Ö
    Lena Ö skrev om Sportmaterial
    Missförstod initialt trots skriven info och personlig kontakt. Löste sedan efter ny kontakt problemet. Ung tjej klarade sig bra.
  • sari e
    sari e skrev om Sportmaterial
    Bra bemötande vid personlig service och den beställda varan kunde hämtas på kontoret. Laget är nöjd med produkten också.
  • Mats P
    Mats P skrev om Sportmaterial
    Trots att vi initialt inte skulle kunna få vår leverans i tid fixade Sportmaterial det. Stort plus för ert kundfokuserat och att ni gick de extra stegen för att hinna i tid.
  • Raimo L
    Raimo L skrev om Sportmaterial
    Mycket trevligt bemötande. Jag blev erbjuden en ersättning för något som utgått till samma lägre pris. Jag behövde hämta varorna själv och det var oklart om jag skulle hinna fram före stängningstid men fick löfte om att någon väntade om det behövdes.
  • Jennie P
    Jennie P skrev om Sportmaterial
    Hittade sporrmaterial på nätet av en slump. Blev nyfiken eftersom min son önskat sig en gymnastikmatta i två år men ingen fått paketet priset. Blev förvånad att priset var så pass mycket lägre hos sportmaterial än andra företag jag tittat på. Eftersom min sons födelsedag var inom tre veckor trodde jag det var kört, men chansade och ringde sporrmaterial. Fick prata med en fantastiskt trevlig och tillmötesgående tjej. Hon lovade att ta reda på möjligheten att få everans innan födelsedagen. Hon återkom inom kort och beställningen genomfördes. Mattan kom precis på dagen och min son trodde knappt sina ögon. Mattan var precis som vi önskade. Ett stort plus till Evelina Rambäck för ett bemötande utöver det vanliga! Enda minuset går till företaget som levererade mattan hem till min dörr. Jag anser att det är obligatoriskt att man från bilen ringer upp kunden innan leverans, typ en timma innan. Det är inte rimligt att jag ska behöva ta semester från mitt arbete en hel dag för att inte tiden specificeras bättre.
    Jag är mycket nöjd med servicen från Evelina/Sportmaterial.
    Mvh Jennie
  • Lisbeth F
    Lisbeth F skrev om Sportmaterial
    Toppen med snabb hantering och bra service. Bra redskap
  • Jennifer L
    Jennifer L skrev om Sportmaterial
    Min leverans av frisparksfigurer var försenad, men de ringde upp och meddelade samt erbjöd en annan lösning som gjorde att min son fick sin födelsedagspresent på sin födelsedag. Mycket trevligt bemötande!
  • Lars J
    Lars J skrev om Sportmaterial
    Snabb leverans skolanså elever blev jätteglada över dom nya forbollsnäten
  • Mia B
    Mia B skrev om Sportmaterial
    Kanonfint bemötande via mail vid reklamation av skade delar.
  • Erik T
    Erik T skrev om Sportmaterial
    Bra grejer med bra kvalitet. Grejer som håller bra.
  • Staffan W
    Staffan W skrev om Sportmaterial
    Bra och lätt navigerat, hittade snabbt vad lag ville ha och sökning på google gick lätt.
  • Anna K
    Anna K skrev om Sportmaterial
    köpte fotbollsnät
    helt ok ;-)
  • Jesper H
    Jesper H skrev om Sportmaterial
    Snabb och bra hantering, kommer säkert handla där igen
  • Markus G
    Markus G skrev om Sportmaterial
    Serviceinriktat kundbemötande. Det var över förväntan och uppskattades.
  • Marcus G
    Marcus G skrev om Sportmaterial
    Mycket bra service, snabb leverans.
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Sportmaterial
    Snabb och bra leverans, prisvärt
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Sportmaterial
    Minns ej, om jag ens hade kontakt
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Sportmaterial
    Bra aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
  • Lars D
    Lars D skrev om Sportmaterial
    Bra! Hjälpsam, kunnig och snabb respons.
  • Mikael W
    Mikael W skrev om Sportmaterial
    Snabb kontakt, snabb bekräftelse, snabb leverans och utrustningen motsvarande förväntningarna.
  • Morgan S
    Morgan S skrev om Sportmaterial
    kommer inte ihåg vad jag köpte, än mindre hur bemötandet var. Mem allt lär väl ha varit bra annars så skulle jag komma ihåg.
  • Ingemar L
    Ingemar L skrev om Sportmaterial
    Fungerade mycket bra. Bra bemötande och snabb leverans.
  • Elena B
    Elena B skrev om Sportmaterial
    Jättenöjd med korgen och servicen
  • Bertil B
    Bertil B skrev om Sportmaterial
    Snabb leverans,hyfsad kvalitet på bollarna som vi beställt.
    Det är ett bra utbud av produkter för fotbolls lag.
  • Mårten W
    Mårten W skrev om Sportmaterial
    Det funkade. Jag fick de saker jag beställt.
  • Viktoria A
    Viktoria A skrev om Sportmaterial
    Snabbt och smidigt! Bra kvalité!
  • Viktoria E
    Viktoria E skrev om Sportmaterial
    Snabb service och leverans. Jag lan repmmendera Sportmaterial.
  • Susan B
    Susan B skrev om Sportmaterial
    Köpte basketkorgar för lekplats. Kunnig personal och bra bemötande.
  • Sven S
    Sven S skrev om Sportmaterial
    Allt gick fel o paketet tog 1,5 månader att komma fram./S
    2016-09-19 Daniel O svarar Sven S
    Hej Sven. Tack för din återkoppling som hjälper oss att förbättra vår service.
    Om detta är order 30477 så är vi medvetna om att denna leverans var försenad beroende på ett lagersystemfel hos en av våra leverantörer som tyvärr låg helt utom vår kontroll.
    Förstår att du inte inte är nöjd med detta.
    Vi beklagar det inträffade och vill kompensera med något från webshopen. Normalt vid förseningar håller vi kontakt med våra kunder men kan inte se någon återkoppling till dig i detta fallet och då är det ett misstag från vår sida.
    Kontakta oss på info@sportmaterial.se och uppge 30477 om vi får möjlighet att ge dig en liten kompensation.
    Hälsningar från Sportmaterial Team
  • Tom L
    Tom L skrev om Sportmaterial
    snabbt och vänligt bemötande från kundservice, gjorde allt för att få iväg paketet enligt önskemål, hur bra som helst! / Tack.
    Mark N gillar detta

Stenmursvägen 56, 428 32 Kållered