St Mark & Trädgård AB

St Mark & Trädgård AB

Välkommen till St Mark & Trädgård AB!

Behöver du hjälp med trädgård, mark, underhåll eller marksten? Vi på St Mark & Trädgård AB hjälper dig oavsett om du är privatperson eller företagare. Med Göteborg som huvudområde kan våra erfarna medarbetare utföra allt från mindre trädgårdshjälp till större trädgårdsanläggningar. Du kan alltid lita på att du får snabb och pålitlig service vid alla tidpunkter. Är du intresserad av att veta mer om hur vi jobbar, tveka inte att höra av dig till oss på St Mark & Trädgård AB eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 10 kunder tycker om St Mark & Trädgård AB 2

• Anders Jonas B
    skrev om St Mark & Trädgård AB
    2021-06-06
    Ett jobb som betydde asfaltering av garageuppfart samt läggning av gatsten i valv, därvid massa annat som kantstenar, rabatter, corténplåt etc. Att jobba med denna firma är fröjd. Kreativa, mycket måna om kvalitén på sin leverans. En bra och kontinuerlig dialog med arbetsledningen betydde för mig att jag fick det som jag ville ha det och till och med bättre, samt en faktura som överensstämde till 100% med den offert de lämnat (plus de tilläggsarbeten jag beställde längs med vägen). Arbetet utfördes inom överenskommen tidsram. Kommer absolut att anlita dem igen!
    2019-02-13
    Köpte för andra året i rad: klippning av trädgårdens alla buskar samt trimning av gräsområde. Borttagande av döda buskar.
    Allt trädgårdsavfall röjdes, blåstes undan och forslades bort enl. avtal.
    Mycket trevligt bemötande av företaget och dess personal.
    Medarbetare hade all aktuell utrustning med sig

Tyvärr blev i år några buskar skadade troligen av ”blåsapparaten”.
    Förtaget ringde efter utfört arbete och ville veta om arbetet utförts till vår belåtenhet.
    Företaget har lovat att se över skadorna efter det att snön är borta och växtsäsongen åter startat.
    Vi hoppas på en bra lösning.
    2019-02-13
    Bra och snabbt utfört arbete enligt uppgjort pris
    Dränering runt huset.
    Väl utfört men växter skadade och plattor dåligt återlagda.
  • Bengt S
    skrev om St Mark & Trädgård AB
    2019-02-11
    Borttagning av bef. tallar och träsyllar utmed tomtgräns. Uppförande av ny stödmur och trappa. Uppfyllnad med jord. Plantering av häckbuskar samt grässådd på bef. gräsmatta inklusive jordförbättring.
    Jag blev mycket väl bemött av företaget med anställda.
    Företaget har resurser såsom fordon, verktyg och material.
    Företaget uppfyllde mer än väl mina förväntningar.
    2019-01-27
    Jag köpte trädgårdsarbete, klippning o ansning av buskar. Jag fick det jag begärde och är nöjd med resultatet. Jag blev vänligt bemött av de som var här och arbetade.
    2019-01-27
    Vi anlitate St Mark & Trägard AB för att ta bort fyllningsmassor och bygger en ca. 20 m lang stödmur. Arbetet utfördes på ett professionellt sätt och i tiden de har anget. Innan arbetet kördes igång hjälpe de oss med planering och radgivning. Bemötande har varit vänlig och professionellt. Vi är väldig nöjda.
    2019-01-24
    Bra och snabbt möte efter kontakt, bra bemötande och gott utfört arbete
    2019-01-23
    De utförde jobbet snabbt och enligt vad som hade bestämts. De var lätta att komma i kontakt med och svarade fort på frågor som ställdes.
    2019-01-23
    Fällning av stor björk samt bortforsling av densamma.
    Blev positivt bemött av företaget och arbetet utfördes enligt överenskommelse och med gott resultat.