Städfen AB

Städfen AB

stadfen.se
  • BadgeEightYears

About company

Städfen är en geniun städfirma som har städat hemma hos privatpersoner i Stockholmsområdet sedan 2009. Vår verksamhet präglas av ledorden trygghet, flexibilitet och kvalitet. Varje dag jobbar vårt 30-tal anställda på att förbättra vår service så att du som kund får en så bra upplevelse som möjligt! Från början var Elena ensam...

428 omdömen om Städfen AB

Elin L
Escreveu sobre Städfen AB

Fantastisk städning och kundservice! Kan varmt rekommendera!

Josephine S
Escreveu sobre Städfen AB

Jag är så nöjd med Städfen! Dom är alltid noggranna, effektiva och gör det där lilla extra med fina vikningar på textiler och gulligt uppställda leksaker och gosedjur hos barnen. Lana och Anastasia städar hos oss och dom är både otroligt trevliga och duktiga. Vi har haft Städfen i några månader nu och kommer inte byta! Supernöjda verkligen! Servicen är toppen och alla bokningar går snabbt och smidigt. Att alla är så trevliga är ett stort plus!

Camilla L
Escreveu sobre Städfen AB

Vi är supernöjda med Städfen. Så noggranna och trevliga, kan varmt rekommendera!!

Jane Carol H
Escreveu sobre Städfen AB

Pålitliga och effektiva ! Fungerar jättebrapersonalen är trevliga.

Marcus Ivar A
Escreveu sobre Städfen AB

Jättenöjda med Städfen. Har alltid funkat utmärkt, städerskan gör ett jättefint jobb varje gång och deras kundtjänst är den bästa jag stött på.

Eva Johanna B
Escreveu sobre Städfen AB

Jag har fåt städning av Städfen i ett antal år. Det gäller en ganska stor lägenhet med massor av elsladdar och en del elektronik. Det har aldrig hänt att de missat en städning. Om någon varit sjuk eller varit ledig har det alltid kommit någon annan. Alla som städat har varit pålitliga punktliga och städat till min belåtenhet. Somliga har varit extra kompetenta. Jag häpnar. Jag kan varmt rekommendera dem.

Sofie D
Escreveu sobre Städfen AB

Vi är väldigt nöjda med Städfen! Vi har anlitat dem i snart 10 år. Alltid bra städat, fint bemötande och flexibla med ombokningar om det behövs!

Mimi S
Escreveu sobre Städfen AB

Nöjda varje gång. Väldigt bra kundservice och lätt att byta tider när det behövs. Extra plus för kollektivavtal.

Kelly S
Escreveu sobre Städfen AB

Jättebra företag, värt varje krona! Det kanske till och med kan ersätta parterapi för vissa?! Har varit kund i 6 år nu med städning i mitt hem en gång i månaden. Alla som har städat hos miggför ett jättebra jobb och de på kontoret svarar väldigt fort på mail och är väldigt flexibla när jag har behövt byta nån städdag. Rekommenderar starkt!

Bie K
Escreveu sobre Städfen AB

Jättebra firma som alltid gör ett toppenjobb. Lätta att kontakta om det är något man vill ändra eller påpeka och alltid kristallklart med fakturor och RUT. Jag önskar fler företag kunde vara som Städfen!

Emelie R
Escreveu sobre Städfen AB

Jag är oerhört petig med städning, och av tidsbristsskäl har vi valt att köpa den tjänsten. Vi har anlitat Städfen sedan 2011 för vår hemstädning och kan väl därför säga att jag verkligen kvalificerar in för att lämna ett omdöme. Låg personalomsättning har gjort att vi bara har haft två-tre fasta städerskor under dessa 12 år och vi är omåttligt nöjda! Fantastiska städerskor med stor yrkesstolthet och en snabb och lösningsorienterad kundtjänst. Vi har rekommenderat Städfen till en lång rad vänner och kolleger. Jag kan säga...

Stefan M
Escreveu sobre Städfen AB

Supernöjd med städfen. Allt från noggrannhet och kvaliteten på arbetet men oxå bemötandet hos kundservicen. Dom är väldigt smidiga och proffsiga att ha och göra med.

Augin V
Escreveu sobre Städfen AB

Bästa städföretaget vi haft! Alltid rent snyggt och fräscht hemma efter dem varit där. Rekommenderar verkligen Städfen.

Jenny Y
Escreveu sobre Städfen AB

Kunde inte vara mer nöjd! Jättefint städat och trevlig kundtjänst som alltid hjälper till och anpassar efter ens behov. Kommer aldrig byta städföretag!

Emma Maria V
Escreveu sobre Städfen AB

Supernöjd med städningen vi beställde. Rekommenderar verkligen!

Sabina A
Escreveu sobre Städfen AB

Jag och min sambo är väldigt nöjda med städningen vi beställde och fick utförd. Rekommenderar!

Sara Z
Escreveu sobre Städfen AB

Så otroligt bra städning. Allt va rent och snyggt, hade inga anmärkningar och dom va duktiga på att få bort svår smuts som vi själva kämpat att få bort. Rekommenderar starkt!

Natalja K
Escreveu sobre Städfen AB

Jättebra!! God service, bra kundtjänst.

ALEXANDRA E
Escreveu sobre Städfen AB

Vi har använt Städfen i flera år nu och det fungerar toppen. Städerskan Svetlana är verkligen noggrann och duktig. Flexibelt om man vill avboka en städtid etc. Har bara gott att säga om Städfen!

PETRA F
Escreveu sobre Städfen AB

Vi kan verkligen rekommendera Städfen! Vi har använt av deras städtjänst nu i flera år. Vi är mycket nöjda med Kristina som är oss. Hon är väldigt noga och bra. Enkelt att kommunicera med företaget och de återkopplar alltid om man har någon fråga.

LAUREN OLIVIA C
Escreveu sobre Städfen AB

Really happy with Städfen. We have been using their services for a few months now. The staff have been professional and flexible to our needs and schedule. Ludmila is exceptional and always does kind things for my daughter. We really appreciate her!

FIA I
Escreveu sobre Städfen AB

Vi har anlitat Städfen i mer än tio år och alltid varit nöjda med dem. Det blir så klart rent och fint och både städpersonalen och administrationen är proffsiga, trevliga och flexibla. Superbra!

Charlotte v
Escreveu sobre Städfen AB

Jag kan varmt rekommendera Städfén! Vi har anlitat dem för regelbunden hemstädning i sju år och är väldigt nöjda med deras service! :-) Det är samma städerska som kommer till oss varje gång, vilket känns tryggt och trevligt. :-) Vår städerska har nu varit hos oss i flera år och hon vet precis hur vi vill ha det städat. Hon kommer alltid i tid, jobbar hårt och städar jättefint! Hon talar flytande svenska, vilket gör det lätt att förklara om det någon gång är något speciellt vi vill att hon skall göra. Det är även väldigt...

ERIK P
Escreveu sobre Städfen AB

Har anlitat Städfen i två år och aldrig blivit missnöjd. Städningen som sådan och kundtjänsten är mycket bra. En gång gick en lampa sönder men de ersatte den utan minsta diskussion.

Barbro Margareta M
Escreveu sobre Städfen AB

Vi har anlitat Städfen i flera år och är utomordentligt nöjda med dem. Stela, som städar hos oss, är en pärla. Dessutom är företaget mycket flexibla och lyhörda för kundens önskemål. Rekommenderar varmt detta företag.

CORNELIA K
Escreveu sobre Städfen AB

Vi har använt oss av Städfen i flera år och har alltid varit nöjda. Vi får samma städerska som kommer varje vecka vilket är en trygghet för oss. Den största fördelen med Städfen är att de är väldigt flexibla och hjälpsamma om man behöver boka om eller liknande. Kan varmt rekommendera!

Maria Elisabeth G
Escreveu sobre Städfen AB

Vi har varit kunder hos Städfen i ca 8 år och är mycket nöjda med dem. Vi har alltid samma person som städar omsorgsfullt, är pålitlig och alltid håller överenskomna tider. Det finns stor flexibilitet när något oväntat händer.

Jenny Sofia G
Escreveu sobre Städfen AB

Vi har varit kunder hos Städfen i ca 1,5 år och är mycket nöjda med dem. Omsorgsfull städning, mycket bra kommunikation och håller överenskomna tider. Flexibilitet vid sjukdom, vilket uppskattas.

SIMON S
Escreveu sobre Städfen AB

Vi är jättenöjda med Städfen och har anlitat dem regelbundet i ca 3 år. Bra kundservice som svarar snabbt och är tillmötesgående. Plus för att de regelbunddet kontaktar kunderna och frågar om allt är bra eller om man vill framföra några synpunkter. Också plus för att det är ett företag med kollektivavtal och verkar ta det på allvar. Vår städerska har sagt att hon har jobbat länge i företaget och att det är bättre än andra företag hon jobbat på. Kan rekommendera företaget starkt.

Sara K
Escreveu sobre Städfen AB

Jag har använt Städfen i flera år och är jättenöjd! Har anlitat flera städföretag, men detta är det klart bästa. Tjänstvilliga, pålitliga och flexibla i både utförande och kontakter.

HELENA K
Escreveu sobre Städfen AB

Har använt Städfen i 5 år och dom är toppen! Professionella, pålitliga och har många utmärkta medarbetare.

Anna T
Escreveu sobre Städfen AB

Min mamma, 85+, har fått hjälp av Städfén i flera år och är väldigt nöjd. Därför rekommenderade hon Städfén till oss - och jag måste säga att en bättre firma har vi aldrig fått hjälp av. Vi har haft olika städfirmor sedan 2006. Ofta har städningen varit bra eller OK men administrationen varit lite sämre. Städfén får bästa betyg på allt! Städningen är helt perfekt, samma pålitliga och trevliga städerska hela tiden, och kundservicen snabb och mycket tillmötesgående. Vi har haft hjälp av Städfén i över ett år nu, och nu vet...

Ingrid Elisabet E
Escreveu sobre Städfen AB

Familjen har anlitat Städfen AB i flera år. Professionell och serviceinriktad personal på kontor såväl som "på golvet" gör det lätt för oss att rekommendera Städfen AB.

BERIT DESIRÉ W
Escreveu sobre Städfen AB

Anlitat Städfen 1 år ca, varit mycket nöjda m både Irina (flyttade sedan) o vår nuvarande städerska,Olga👌 Båda mycket noggranna o duktiga!Även bra service från företaget!

CECILIA L
Escreveu sobre Städfen AB

Vi har anlitat Städfen för regelbunden städning fem år och har varit nöjda hela tiden. Vår städerska Iryna är noggrann, lyhörd och enkel att ha att göra med. Vi kunde inte varit nöjdare. Även på kundtjänsten är alla väldigt trevliga och tillmötesgående.

Elza Linnéa T
Escreveu sobre Städfen AB

Kan verkligen rekommendera Städfen och Olha. Hon är otroligt noggrann och känns alltid lika härligt att komma hem när hon varit hos oss.

EMMA E
Escreveu sobre Städfen AB

Kan varmt rekommendera Städfen. Anlitade dom för storstäd första gången och resultatet va över förväntan. Bra kommunikation och trevlig service med företaget, min städerska Ludmilja var väldigt trevlig och noggrann. Jag har redan bokat upp min nästa storstäd inför våren med Städfen.

Ingegärd Susanne R
Escreveu sobre Städfen AB

Så flexibla och serviceminded. Alltid snabba svar och vilja att lösa frågan. Irina helt outstanding duktig !

Jonas C
Escreveu sobre Städfen AB

Det var inte en bra start. Men efter att påtalat missarna till städerskan blev det mycket bättre.

Gabriella M N D
Escreveu sobre Städfen AB

Helt otrolig personal som skräddarsyr städning efter dina behov utan något krångel. Personalen är bundna av kollektivavtal och använder bara miljövänliga produkter vid städning. Kan verkligen rekommendera.

MARIA B
Escreveu sobre Städfen AB

Fantastiskt! Vi tog en storstäd med städfen och resultatet var över all förväntan! De tog sig an både en ugn och ett sopskåp som jag knappt trodde var möjligt att få rent. Gjorde allt lite extra. Magiskt! Vi kommer definitvt anlita dem igen. ❤

HENRIK H
Escreveu sobre Städfen AB

Obeskrivligt hur duktiga de är, perfektion!

JONNA J
Escreveu sobre Städfen AB

Good help is hard to find... Men jag kan verkligen rekommendera Städfen! 💕 Vi har provat flera städfirmor och letat efter en som genomgående håller god kvalitet och har ett sunt tänk kring arbetsvillkor och miljö. Städfen är inte billigast - men bäst! ⭐️ Deras flexibilitet och fina personliga service är ett stort plus. Vi har regelbunden hemstädning och har precis haft fönsterputs. Vi är så tacksamma att äntligen ha hittat rätt i städdjungeln!😊

Nathalie M
Escreveu sobre Städfen AB

Vi har haft Städfen i minst 4 år och är jättenöjda. Om vår ordinarie städerska blir sjuk eller får förhinder (vilket inte händer så ofta) så löser Städfen det alltid med en vikarie. De är noggranna, kommer alltid i tid och vi är som sagt väldigt nöjda med Städfen.

ERIC L
Escreveu sobre Städfen AB

Jag är jättenöjd med Städfen. Väl utfört arbete, trevlig personal. Kan inte rekommendera dem starkt nog.

SEVGI C
Escreveu sobre Städfen AB

Vi valde att byta till Städfen för att känna oss säkrare på att få noggrann städning och för att de har bra arbetsvillkor för sin personal. De har städat några gånger nu och vi är väldigt nöjda med att vi bytte till dom!

Erica M
Escreveu sobre Städfen AB

Vi är supernöjda med Städfen! Trevligt bemötande både av städerska och i kontakt med kundtjänst. Och väldigt bra städning också!

ANNELI R
Escreveu sobre Städfen AB

Fantastisk städfirma! Pålitliga och mycket proffsiga, har haft städning av både Olga och Marina! Rekommenderar varmt☺️

Erik Daniel H
Escreveu sobre Städfen AB

Är synnerligen nöjd med Städfen - har alltid gjort ett bra jobb och varit mycket flexibla med schemaläggningen. Rekommenderas varmt!

SARA B
Escreveu sobre Städfen AB

Har använt städfen i ca 10(!) år och är av förklarliga skäl mycket nöjd. Har testat andra firmor emellanåt men dessa har inte alls levt upp till samma kvalitet. Kan verkligen rekommendera Städfen! Alltid puntkliga, alltid rent över förväntan!

Städfen A gillar detta