Alla kategorier Sportaffär Östergötland Linköping Stadium Linköping

Nygatan 20, 582 19 Linköping — Visa karta

Läs vad 8 kunder tycker om Stadium Linköping

• Marcus D
    Marcus D skrev om Stadium Linköping
    Kunnig och bra personal. Har i stort sett allt man kan tänka sig att köpa hos en idrottsaffär. Bra läge och fin lokal.
  • Lisa E
    Lisa E skrev om Stadium Linköping
    Stadium i Linköping har ett mycket bra utbud av kläder och sportartiklar med mera. Har kunnig och hjälpsam personal som alltid är väldigt vänliga. Trevlig butik!
  • Anna W
    Anna W skrev om Stadium Linköping
    Stadium har ett väldigt brett och bra utbud på sportartiklar och man kan ofta hitta det man söker där.

Men de är inte överdrivet bra på att ta hand om sina kunder och jag har fler gånger känt ett ointresse för mig som kund.

Min jacka som var en månad gammal gick sönder i blixtlåset och jag gick tillbaka till butiken och förväntar mig då en god serviceanda och en vilja att lösa mitt problem. Jackan var ju splitter ny och jag hade kvitto och allt kvar. Istället fick jag ett ganska lamt bemötande och nästan en misstro mot mig som kund. Det gick inte att få en ny jacka för de var slut så det slutade med att jag visserligen fick tillbaka en del av summan jag betalat, men jag fick själv gå till en sömmerska som bytte blixtlåset. Jag tycker att detta borde skötts av stadium så jag sluppit springa över halva stan.
  • Ouliana Ö
    Ouliana Ö skrev om Stadium Linköping
    En sportaffär för alla
  • Angelica P
    Angelica P skrev om Stadium Linköping
    prisvärda sportprylar
  • Pascal S
    Pascal S skrev om Stadium Linköping
    Stort utbud av bra sportartiklar. Centralt beläget.
  • Johan B
    Johan B skrev om Stadium Linköping
    Stort utbud av sportartiklar, lagom stor butik som har lite av varje.
  • Josefin L
    Josefin L skrev om Stadium Linköping
    Stadium är alltid stadium. Här hittar man ett stort utbud av olika sportartiklar, allt från skor, klädesplagg till tält och ryggsäckar. Plus för deras avdelning av "vanliga" kläder. Alltså inte bara en sportbutik utan en affär för alla typer av människor.

Nygatan 20, 582 19 Linköping