Städservice Falkenberg AB

Städservice Falkenberg AB

stadservicefalkenberg.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Städservice Falkenberg AB! Städservice Falkenberg är ett professionellt städbolag med erfarenhet av att leverera högklassiga städtjänster till kunder i hela Halland. Vi är ett lokalt städbolag och hjälper alla våra kunder med ett leende på läpparna. Städservice Falkenberg är specialiserade på Flyttstädning,...

143 omdömen om Städservice Falkenberg AB

Peter L
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Bra bemötande. Riktigt bra flyttstäd. Hittade inget att anmärka på. Väldigt nöjd.

Fredrik J
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Bra bemötande och flyttstädet blev perfekt !

Ingela L
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Vänligt bemötande. Snabb återkoppling på telefonsamtal. Mycket bra resultat på städning. Tillmötesgår mina önskemål

Märit I
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Nöjd med allt, från beställning till slutförd flyttstädning. Rekommenderar gärna Städservice Falkenberg.

Julia B
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Bra serviceminded personal som är väldigt duktiga på det dom gör! Rekommenderar varmt.

Marita S
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Väl bemötande Bra utfört jobb av flyttstäd av lägenhet rent o snyggt överallt Superduktiga

Maria L
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Snabb och tydlig respons. Gott bemötande. Mycket tillmötesgående och service minded. Rekommenderas!

Katja H
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Smidigt, enkelt och bra bemötande!

Oliver B
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Falkenbergs Städservice förtjänar alla fem stjärnor för deras fenomenala flyttstädningstjänst! Leo, ägaren, och hans team imponerade verkligen på oss med sin snabbhet och noggrannhet. Tack vare deras effektivitet och Leos expertis gick hela processen smidigt och stressfritt. Falkenbergs Städservice är det självklara valet för alla som behöver en pålitlig och professionell flyttstädningstjänst. Tack så mycket till Leo och hans team för en utmärkt service!

Magdalena J
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Vi beställde flyttstäd och de kom på ganska kort varsel vilket var bra men städningen var tyvärr inte imponerande. Fönstren var putsade men flammiga, dammet låg kvar på dörrkarmarna, golven var randiga efter moppningen osv. Personalen var trevlig men inte svenskkunnig så jag kunde inte be dem vara med på besiktningen men köparen dagen efter.

Svar från Städservice Falkenberg AB

Hej Magdalena, Hoppas allt är väl. Jag ser inte att du har varit kund hos oss. Var flyttstädningen bokat i ditt namn eller någon annans?

Kajsa W
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Vi beställde fönsterputs, utvändigt. Har bara haft mailkontakt. Vi är mycket nöjda.

Jonas Å

Tack Jättebra och trevliga på alla sätt ,de gjorde rent hus så att säga 👍

Susanne E
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Trevligt bemötande. Bra städning och fönsterputs.Skönt att komma hem till vårt välstädade hem, till rimligt pris, Maken och jag är väldigt nöjda.Vi kommer att anlita Städservice Falkenberg AB igen. .

Linda H
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Bra kommunikation, välstädat och en helt fantastiskt ren ugn när jag kom hem! Det jag påpekade som jag saknade åtgärdades så det va bra. Rekommenderas.

Alexandra L
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Jättebra.Är väldigt nöjd. De var tidsenliga och noggranna, och visste precis vad de skulle göra.

Fredrik W
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Vi hörde av oss för att boka fönsterputs i samband med flytt. Vi fick snabba svar och de löste det utmärkt, trots att vi var väldigt sent ute. Trevliga och rimligt prissatta dessutom!

Evelina A
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Jag blev väldigt väl bemött och fick så himla fin och trevlig information och svar på alla mina frågor. Kändes väldigt tryggt och vi har haft all kommunikation via mail vilket fungerar bäst för mig under dagtid. Snabba svar och snabb bokning. Jag uppskattade enkelheten och kommunikationen, träffades i lägenheten och hälsade och lämnade över nycklarna vilket kändes mycket bra. Mina förväntningar var ett fullständigt flyttstäd från golv till tak och jag är väldigt nöjd.

Kerstin E
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Kontaktpersonen och tjejen som kom hem var jättetrevliga. Städningen var toppen! Leon var mycket trevlig. Vi är jättenöjda med hela paketet. Vi är tacksamma för att alla varit så tillmötesgående!

Ingvor S
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Fantastiskt bemötande av Leo. Allt så enkelt från första kontakt. Proffsigt städ, typ en veckostädning. Underbart att komma hem till det välluktande och rena hemmet. Kan rekommendera dem till alla som vill ha en lättsam kontakt, ett lyhört bemötande och det viktigaste-en proffsig städning. Vi återkommer! Tack!

Ida M
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Otroligt trevlig kille som kontaktade mig nästan direkt efter jag hade skickat min förfrågan om flyttstäd. Bra pris, otroligt bra städning, hade ingenting att klaga på. De lämnade även en lista på allt de gjort och hade man något att anmärka på kom de tillbaka o gjorde de kostnadsfritt. För oss behövdes ingen åtgärd då allt va extremt väl utfört. Även fönsterputs ingick!

Svar från Städservice Falkenberg AB

Hej Ida, Stort tack för ditt omdöme. Vi önskar er all lycka i byggnationen av ert drömhem!

Gunilla N
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Helt underbara tjejer som har varit här.

Svar från Städservice Falkenberg AB

Tack så mycket Gunilla, vi ser fram emot att fortsätta hjälpa dig med samma service!

Sigvor L
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Trevlig personal,god service mycket nöjd

Julia E
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Snabbt mailsvar med offertförfrågan. Snabbt på plats för att städa. Kom på överenskommen tid. Mycket prisvärt och möjlighet till studentrabatt. Negativt var att det i offerten stod invändig rengöring av sopskåp i kök samt micro vilket inte gjordes. Det kan bero på barnlås till sopor samt att micron är inuti ett skåp. I efterhand fått städa bort lite ungsrengöring. Överlag mycket nöjd med bemötande och städning. Kan rekomendera.

Melvin P
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Mycket bra, hade lite strul först med vilken dag jag behövde städningen och det var aldrig ett problem för deras del att byta dag eller tid! Städningen var kanon, ingenting att gnälla på! Kommer använda deras tjänster fler gånger i framtiden!

Eva L
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Trevlig och noggrann personal.

Anna-Karin R
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Behövde anlita flyttstädning med ganska kort varsel. Städservice gav ett proffsigt intryck på sin hemsida och jag fick snabbt svar på offertförfrågan. De tog sig på jobbet trots att de nog redan hade fullt upp och utförde det till full belåtenhet. Bra och mycket trevligt bemötande i telefon

Felicia W
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Otroligt professionella och väldigt trevliga tillmötes, utförde städet bättre än förväntat såg ut som att huset var nytt! Va verkligen super skönt att kunna släppa huset i så fint skick till dem nya inflyttade. Otroligt trevlig personal och väldigt fint utfört arbete!

Sofie S
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Snabb att återkoppla, trevligt att komma hem till ett städat hem när man inte hinner själv till vardags. Bra personal med öga för hur saker kan göras bättre.

Atranvelo Ab A
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Snabb återkoppling på min förfrågan, trevligt bemötande och ett utmärkt utfört städjobb.

Angelica J
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Snabba i återkopplingen, stor fördel att det är köparen som ska godkänna städningen och att de även erbjöd sig att vara med vid överlämningen för att kunna åtgärda eventuella brister omgående. Bra också med fast pris utifrån kvm.

Anna S
Skrev om Städservice Falkenberg AB

En mycket noggrann och bra utförd städning! Allt blev skinande rent! Supernöjd!!

Sofia B
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Jag är super nöjd med Städservice Falkenberg. Jag bokade flyttstäd via dem och dem skötte allt jätte bra. Trevlig personal och jobbet blev bra gjort. De kunde även vara med på besiktningen vilket var uppskattat. Rekomenderar dem till de som önskar att boka flyttstäd.

Qendresa J

Jätte nöjd med städet. Blev bra bemöt av städservice Falkenberg AB

Mia L
Skrev om Städservice Falkenberg AB

De utförde en flyttstädning hos oss som blev godkänd och VD: Leonardo var en trevlig kille och hjälpsam, vi blev mycke nöjda med tjänsten

Therese M
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Blev supernöjd. Det luktade så gott när jag kom hem till ett skinande rent hus.

Admir A
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Jeg er meget tilfreds med Städservice Falkenbergss firma, helt fra kundeservice til selve rengøringen. Rengøringsassistenter har gjordt et fænomenalt arbejde. Jeg vil varmt anbefale Städservice Falkenberg til alle som har brug for hjælp med rengøringen.

Svar från Städservice Falkenberg AB

Tusen Tak Admir! Lycka till hemma i Danmark med allting.

Leigh M
Skrev om Städservice Falkenberg AB

I sent out an RFQ to several cleaning companies and Städservice Falkenberg was the quickest to reply to my questions and consistently maintained their response rate. This showed me they have good customer service up front. We came to an agreement and they were able to be flexible to suit our needs, whereas other companies offered pre-set packages that were hard to adjust. Städservice employees cleaned our house even better than I had anticipated. I felt as though they went above and beyond, doing more than what I expected...

Svar från Städservice Falkenberg AB

Wow Thank you so much for your kind review. It makes us really happy to know that you are satisfied. We look forward to keep deliver the same service and quality for you longterm. Best regards from the whole Städservice Falkenberg Family!

Annie W
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Flyttstäd. Vänligt bemött och nöjd med resultatet.

Svar från Städservice Falkenberg AB

Tack så mycket Annie, vi önskar dig all lycka i din nya bostad

Marcus J
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Otroligt bra bemötande. Fantastiskt att de löste städning så nära inpå under en vecka med mycket annat inbokat. Helt klart trevligaste städfirman jag har varit i kontakt med. Inga klagomål på städningen. Allt mycket bra gjort.

Svar från Städservice Falkenberg AB

Hej Marcus, Tack så mycket för din recension! Det glädjer oss att att du är nöjd! God fortsättning och vi önskar dig all lycka i din nya bostad!

Yvonn M
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Mycket noggrant utförande av städning och kan varmt rekommendera Falkenberg städservice

Sonny O
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Väldigt proffesionellt bemötande och ett väl utfört arbete. Tillgängliga och trevliga, såväl ägare som personalen på plats. Själva utförandet av jobbet vart klockrent och nu när vi går in i 2024 kommer Städservice Falkenberg AB vara det klara förstahandsvalet för mig och de jag känner för det företaget förtjänar att berömmas och rekommenderas! /Sonny

Svar från Städservice Falkenberg AB

Hej Sonny, Stort tack för din rescension! Vi ser fram emot att fortsätta hjälpa dig! God fortsättning!

Anna W
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Hej! Jag har två gånger Skickat in min upplevelse om er städning som jag tycker var alldeles utmärkt. Både städning och bemötande. God Jul!

Svar från Städservice Falkenberg AB

Hej Anna, Tack för din rescension verkar som att det inte gick igenom första gången. God jul och Gott nytt år! Vi önskar dig all lycka i Skåne

Ann D
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Jag är mycket nöjd med deras servicemind. Snabba på bollen, duktiga och har en fin dialog med mig som kund när det gäller planering, tider mm. Kan starkt rekommendera Städservice Falkenberg AB

Svar från Städservice Falkenberg AB

Hej Ann, Tack för din fina rescension vi ser fram emot att fortsätta hjälpa er i framtiden.

Ann-Sofie R
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Fantastisk tjänst! Jag är jättenöjd med Städservice Falkenberg, de utförde absolut mer än de behövde göra som och lister till duschen, torka av väggar och styla om lite snyggt i köket. Kan absolut rekommenderas för ett rent och fint hem 🙌🏽 Tack för att ni gjorde mina dagar mindre stressiga nu innan jul 🤶🏽👌🏽

Svar från Städservice Falkenberg AB

Hej Ann-Sofie. Stort tack för din rescension alltid lika trevligt att ha med dig att göra :D Med vänliga hälsningar, Leo

Mattias P
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Använde Städservice Falkenberg för både flyttstäd och flytthjälp. Verkligen trevliga och duktiga. Löste problem om det uppstod utan krångel. Riktigt nöjd med resultaten med båda tjänsterna. Dessutom billigare än många av deras konkurrenter. Rekommenderar starkt!

Svar från Städservice Falkenberg AB

Hej Mattias, Tack för din rescension. Det var verkligen en unik upplevelse att kunna hjälpa er. Roligt att allt gick sin väg trots alla omständigheter. Hoppas ni trivs bra i er nya bostad! God jul!

Wallins Fastigheter W
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Otroligt proffsiga och trevligt bemötande!

Elizabeth W
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Snabba, trevliga och noggranna grabbar!

Hanna K
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Gott bemötande, bra städning och trevlig personal

Svar från Städservice Falkenberg AB

Hej Hanna, Tack för en fin kundkontakt. Alltid lika trevligt.

Stig S
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Bra och trevligt bemötande, bra städning.

Vilgot's Bil Ab V
Skrev om Städservice Falkenberg AB

Vilgots bil kommer endast använda sig av Städservice Falkenberg ab i framtiden pga deras goda kundbemötande och kunskap. Överträffade våra förväntningar på alla sätt och vis!

Svar från Städservice Falkenberg AB

Tack så mycket Vilgot! Vi ser verkligen fram emot att försätta leverera med samma kvalité!