Alla kategorier Målare Skåne Malmö Staffan Art - Tattoo

Staffan Art - Tattoo

Norregatan 1, 211 27 Malmö — Visa karta

Stjärnplan 3, 21618, Limhamn
Anna B:
De är proffsiga, kommer alltid i tid och det blir snyggt och fräscht.

Målare nära Staffan Art - Tattoo:

Stjärnplan 3, Limhamn
Rut & Rot Hemservice AB erbjuder tjänster som berättigar både rut- och rotavdrag... Läs mer ›
Anna B:
De är proffsiga, kommer alltid i tid och det blir snyggt och fräscht.

Läs vad 6 kunder tycker om Staffan Art - Tattoo

• Linda S
    Linda S skrev om Staffan Art - Tattoo
    Fantastiskt duktig :) har gjort 7 st och en cover up och jag är otroligt glad för alla mina gaddar :) och alla som jag har rekommenderat att gå till honom är så nöjda! Han är rysligt duktig och lyssnar på vad man vill ha!!! Kan verkligen starkt rekommendera honom!!!!! /// Linda
  • Viktor A
    Viktor A skrev om Staffan Art - Tattoo
    Hej, jag har gjort halva min överkropp och är mycket nöjd! Staffan är en mycket duktig tatuerare.
  • Staffan A
    Staffan A skrev om Staffan Art - Tattoo
    Hej jonas p!

Jag hittar inte dig i min kundbok så jag vet inte vem du är,men skulle det vara så att jag har tatuerat dig och att du är missnöjd vilket jag skarpt tvivlar på då du inte finns i kundboken.

Vem du än är så tror jag inte du är konflikträdd för jag är ju en trevlig kille som du själv skrev.

Du är välkommen in ..om du har betalat för en tatuering här som du är missnöjd med så får du pengarna tillbaka. Alla ska ju vara glada, livet ska ju vara kul annars kan det Kvitta ju
  • Nicklas C
    Nicklas C skrev om Staffan Art - Tattoo
    Jag har gjort 13 tatueringar hos Staffan art tattoo och har varit lika nöjd varje gång! Trevlig, duktig och lyssnar bra på vad man vill har och kommer med egna idéer

Kommer fortsätta gå här!
  • Ljupco S
    Ljupco S skrev om Staffan Art - Tattoo
    Jag har precis varit och gjort en ny tatuering på Staffan Art i Malmö. Jag kan inget annat en att säga att denna mannen vet vad han håller på med. Allt från första kundbemötandet till resultatet. Jag är så supernöjd med min nya tatuering.

Ljupco Lubbe Slavkovski
  • Jonas P
    Jonas P skrev om Staffan Art - Tattoo
    Gjorde en så kallad cover up, efteråt såg jag fortfarande min gamla tatuering hur synligt som helst, klagade och han tatuerade mer på nytt. Men fortfarande ser jag min gamla hur tydligt som helst. Jävligt trevlig, men långt från duktig har jag upptäckt nu i efterhand när jag kollat på andra studios tatueringar i Malmö. Skulle därför rekommendera andra i Malmö. Är lite som han fastnat i hur tatueringar såg ut på 80 eller 90-talet. Bleka och inte alls detaljerade. Han tar dessutom samma timpris som resten i Malmö vilket gör att ni får bättre tatueringar hos de flesta andra i Malmö faktiskt.

Norregatan 1, 211 27 Malmö