Alla kategorier Konsulter Stockholms län Stockholm Kungsholmen Ståhl & Partners AB

Ståhl & Partners AB

Ehrensvärdsgatan 5, 112 35 Stockholm — Visa karta

Konsulter nära Ståhl & Partners AB:

Hornsgatan 1, Stockholm
Vi erbjuder hjälp kring serveringstillstånd, utbildning i livsmedelshantering, f... Läs mer ›
Daniel:
Tack för en ypperlig service och kunnande när ni hjälpte oss med serveringstillstånden. Behövde gå igenom provet 5 ggr endast

Läs vad 1 kund tycker om Ståhl & Partners AB

• Leon
    Leon skrev om Ståhl & Partners AB
    Tycker du att det är obehagligt att hålla tal? Eller känner du att ingen lyssnar på dig när du försöker framföra ett argument? Behöver du bli bättre på att motivera dina anställda? Helena Ståhl och hennes team av ledarskapscoacher på Ståhl & Partners hjälper dig att möta dina värsta demoner vad gäller muntligt tal och framträdanden inför publik. I en tredagarskurs får du öva på olika tekniker för att bli bättre alla typer av muntliga anföranden. Kurserna är mer eller mindre praktiska övningar, och man jobbar i grupp med andra kursdeltagare samt med videoinspelning som man själv och en talcoach utvärderar. Helena Ståhls approach är lite one-size-fits-all, men känns effektiv, oavsett om man är bra eller dålig på muntlig kommunikation. Kan vara värt det om du har en karriär du är mån om, och det ger ett visst resultat, men själva träningen är oerhört ångestfylld, det vill jag lova.

Ehrensvärdsgatan 5, 112 35 Stockholm