Stålbergs Fönster & Montage AB

Stålbergs Fönster & Montage AB

www.stalbergsfonster.se
  • Badge2023

Stålbergs Fönster & Montage AB, en sammanslagning av två bolag som expanderar i södra Sverige, är din expert inom energieffektiva lösningar för fönster, dörrar, inglasade uterum och mindre byggnationer. Stålbergs erbjuder högkvalitativa produkter till konkurrenskraftiga priser och hjälper er med montering och installation....

17 omdömen om Stålbergs Fönster & Montage AB

Ola P
Skrev om Stålbergs Fönster & Montage AB

Väl utfört jobb och ett trevligt bemötande från samtliga under byggprocessen. Vi är mer än nöjda och rekommenderar gärna Stålberg

Svar från Stålbergs Fönster & Montage AB

Tack Ola! Tack för att du tog dig tiden att ge oss ett omdöme! Blev väldigt fint tycker vi också :)

David G
Skrev om Stålbergs Fönster & Montage AB

Bra genomfört, problemfritt och med god kvalitet! Slutpriset helt i linje (och tom lite lägre) än offert.

Svar från Stålbergs Fönster & Montage AB

Härligt att du blev nöjd med installationen av din dörr, Tack för att du tog din tid att ge oss ett omdöme David, Bara höra av sig om du behöver hjälp i framtiden :)

Hans S
Skrev om Stålbergs Fönster & Montage AB

Första kontakten var mycket positiv. Snabb uppmätning och snabb presentation av kostnadskalkyl. Snabbt och väl genomfört arbete. Bra kontakt med leverantören av fönster och dörrar (Hornbach), och slutligen besiktning av slutfört arbete. Vi är mycket nöjda med resultatet och kan med varm hand rekommendera dem för fönster- och dörrbyten.

Svar från Stålbergs Fönster & Montage AB

Härligt att höra Hans, Tack för ditt omdöme och att du tog din tid!

Norrmans C
Skrev om Stålbergs Fönster & Montage AB

allt blev till belåtenhet smidigt och bra

Svar från Stålbergs Fönster & Montage AB

Tack alla ni på Norrmans, och tack för att ni tog er tid att ge oss ett omdöme!

christian A
Skrev om Stålbergs Fönster & Montage AB

Perfekt ordnat enl. plan. Bra service! Lätt att kontakta.

Svar från Stålbergs Fönster & Montage AB

Härligt att höra Christian,Tack ska du ha, vi uppskattar att ni tog er tiden att ge oss ett omdöme!

Annica J
Skrev om Stålbergs Fönster & Montage AB

Ett tak fönster. Har bara sett de på foto. Såg väldigt bra ut. De är trevliga. Fick hjälp så fort de gick. Trevligt.

Svar från Stålbergs Fönster & Montage AB

Tack Annica, skönt att allt löste sig med ditt takfönster! Blev ju jättefint :) Tack för att du tog din tid att kommentera och ge oss ett omdöme!

Hai C
Skrev om Stålbergs Fönster & Montage AB

Det var ett jättebra jobb de utförde för mig och jag är väldigt nöjd med deras arbete och kunskap och kommer att anlita de i framtiden om det behövs

Svar från Stålbergs Fönster & Montage AB

Härligt att höra! Vi bugar och bockar, tack så jättemycket för din kommentar och ditt omdöme! Det är bara att höra av sig!

Anna L
Skrev om Stålbergs Fönster & Montage AB

Vänligt bemötande och snabbt och välgjort arbete

Svar från Stålbergs Fönster & Montage AB

Tack Anna, Vi uppskattar att du tagit din tid att ge oss detta omdöme!

Lisbeth P
Skrev om Stålbergs Fönster & Montage AB

Snabb återkoppling. Proffsigt bemötande Snyggt utfört arbete med byte av terrassdörr Jag kan varmt rekommendera dem.

Svar från Stålbergs Fönster & Montage AB

Tack ska du ha Lisbeth, Det ska vara enkelt att byta dörr tycker vi! Tack för att du tog din tid, Hälsningar alla vi på Stålbergs

Ulla R
Skrev om Stålbergs Fönster & Montage AB

Anlitade först företaget för byte av fönster och Året efter för byte av fasad på gavelspetsarna på mitt hus i Hammar Ystad Jag är mycket nöjd med resultatet och bemötandet i samband med det arbetet. Fick bra feedback under arbetets gång samt att det var snyggt och prydligt städat och undanplockat efter slutförandet.

Svar från Stålbergs Fönster & Montage AB

Tack Ulla, vad glada vi blir för att du tog din tid att kommentera! Vilket lyft det blev med panelbytet och fönsterna! Tack för ditt omdöme!

Ingrid O
Skrev om Stålbergs Fönster & Montage AB

Jag är mycket nöjd med utförande med kontakter och överenskommelser

Svar från Stålbergs Fönster & Montage AB

Tack Ingrid :) Härligt att höra, Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss ett omdöme!

Anders B
Skrev om Stålbergs Fönster & Montage AB

Snabb och bra service. Utförde montage av solceller snabbt och snyggt.

Svar från Stålbergs Fönster & Montage AB

Härligt att höra Anders, Tack så mycket för din feedback, nu ser vi fram mot soliga dagar!

Savi A
Skrev om Stålbergs Fönster & Montage AB

Anlitat dem flertal tillfällen och allt har varit mycket bra/snyggt utfört. Punktliga och proffsigt utförda jobb. Kan verkligen rekommendera dem. Alf Persson. Savi AB

Svar från Stålbergs Fönster & Montage AB

Tackar Affe, Vi uppskattar att du tog din tid att ge oss ett omdöme!

Janet H
Skrev om Stålbergs Fönster & Montage AB

Inte bara att killarna hade ett mycket trevligt bemötande, de var också jätteduktiga o. vi fick nya fönster både snabbt o. proffsigt utfört. Bra på att ge goda råd över sånt vi undrade över. Mycket beröm till dessa pågar. Vi har en del reparationer på gång med vårat hus o. kommer absolut att anlita denna firma för detta. Efter avslutat jobb var det städat o. snyggt,allt bortforslat. Fakturan utskickad i tid. Jättenöjda Janet o. Ove i Tryde

Svar från Stålbergs Fönster & Montage AB

Tack så mycket Janet & Ove och för att ni tog er tid att ge oss ett omdöme. Det är bara att höra av sig så kan vi alltid kika på det om ni har ett nytt projekt :)

Fredrik O
Skrev om Stålbergs Fönster & Montage AB

På ett korrekt och proffesionellt sätt. Jag fick ett bra jobb utfört till en bra peng. Fick en solcellsanläggning monterad inkl materialleverans.

Svar från Stålbergs Fönster & Montage AB

Tack Fredrik, Vi uppskattar din feedback & omdöme! Hoppas vi på lite soliga dagar framöver!

Lars O
Skrev om Stålbergs Fönster & Montage AB

Korrekt, lugnt och sansat. Proffsigt!

Svar från Stålbergs Fönster & Montage AB

Härligt att höra Lars, Tack så mycket, och för att du tog dig tid till att ge oss ett omdöme!

Tåghusa A
Skrev om Stålbergs Fönster & Montage AB

Klara besked, håller leveranstiderna och prsier, bra och snygg installation in i minsta detalj.

Svar från Stålbergs Fönster & Montage AB

Tack så mycket Pål, Vi uppskattar din feedback och att du tog din tid att ge oss ett omdöme!