AB Stångåstaden

3.0

8 omdömen om AB Stångåstaden

Johan L
Skrev om AB Stångåstaden

Genomusel kundtjänst med personal som förmodligen är inhyrda av bemanningsföretag, där rekryteringen mer gått på utseende än förmågan att kunna hantera de enkla uppgifter som kommer dem till känna! Det är tydligt att hanteringen av hyresgästerna prioriteras lägre än att skryta i media om vilka vinster bolaget gör. Det finns många andra trevliga fastighetsägare i Linköping, så var klok och välj en av dem istället!

Villinte v
Skrev om AB Stångåstaden

De har hjälpt mig med det mesta sedan jag flyttade in. Bott där 1 år nu och är jättenöjd. Dock var det negativt att jag inte kunde få se lägenheten innan jag flyttade in p.g.a. ägaren där vägrade svara i telefon. Men jag vart jättenöjd ändå! Efter har de löst de flesta problem för mig, bytt köksbänk då den var dålig med mera. Lite segt dock att det står på planläggningen att det ska finnas badkar, men det har någon tagit bort och jag kan inte få tillbaka det utan måste betala för det då, trots att jag inte har någon rabatt för att det saknas ett! Överlag dock nöjd!

Line F
Skrev om AB Stångåstaden

För mig har Stångåstaden fungerat jättebra. Jag har en fantastisk områdesvärd. Bra bemötande på telefon. Om något går sönder fixas det omgående. Är dock besviken på att de inte kan sätta in en frys i en etta!

Ida V
Skrev om AB Stångåstaden

Har många lägenheter som ligger bra till, men konstigt system med intresseanmälnigar etc. och otrevligt bemötande på telefon.

Fanny C
Skrev om AB Stångåstaden

När vi flyttade in i vår lägenhet ville jag bara gråta för att det såg så hemskt ut. De påstod att det var städat, men jag tror dem inte. Däremot var de väldigt trevliga och hjälpsamma när vi ringde och klagade på detta, vilket fick oss att känna ett visst förtroende för dem. Nu trivs vi bra!

Pauline Å
Skrev om AB Stångåstaden

Detta är min nuvarande hyresvärd och jag är mycket nöjd med lägenheten jag hyr av dem. Man fick all nödvändig information man behövde innan jag flyttade in och det är inga problem att fixa till något som är problem. Till exempel så fanns det inga nycklar till det lås man bokar tvättstugan med. Så det var bara att ringa dem,s å beställde de hem ett nytt. Däremot så sitter det gamla fortfarande kvar på en bokad tid i bokningstavlan, trots att jag sa till om det. Och det nya låset jag fick har inte rätt lägenhetsnummer tror...

Anna W
Skrev om AB Stångåstaden

Jag tycker att stångåstaden är en bra och trygg hyresvärd. De har förvisso lite väl dyra hyror, men lägenheterna är i fint skick och har man några problem så får man hjälp direkt av fatisghetsservice eller bovärdar. Jag tycker oftast att de på kontoret är hjälpsamma och tillmötesgående och har bra koll på vad som gäller. Då och då stöter man på någon "tjurig tant" men oftast så är de oerhört hjälpsamma och tar hand om sina hyresgäster.

Pascal S
Skrev om AB Stångåstaden

Erbjuder bostad av allehända typer. Bra support.