Alla kategorier Övrigt Stockholms län Haninge Stegsholm Gård

Stegsholm Gård

Gålövägen 28, 136 91 Haninge — Visa karta

Gårdscafé och butik. Hantverk, bakverk, röt fisk. Öppet sommartid.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 1 kund tycker om Stegsholm Gård

• Nisse K
    Nisse K skrev om Stegsholm Gård
    Ett försök till att skapa en gårdsbutik och cafe men tyvärr saknas finess och charm. Stegsholms gårdscafé och bageri liknar mer av en förvaringsplats och en byggarbetsplats än ett välkomnade och intressant ställe att besöka.

Vandringsleden kring området är ganska dåligt skyltad och en rad hinder och stängsel löper längs med slingan. Det märks här att gårdsbutiken och caféet med omgivande miljö egentligen inte är optimerad för besök då man får känslan av att man otillåtet rör sig i någons trädgård.

Upptäckte flugpapper/klisterpapper med mängder av flugor i köket där bakverk tillreds.

Verksamheten har funnits sedan år 2000 men var en stor besvikelse när man jämför med många andra gårdsbutiker med anslutande café.

Ostädad tomt, plastbord, halvfärdiga utbyggnader, turistibroschyrer som blåser omkring i en lada mm är varken charm, serviceinriktning eller professionalitet.

Gålövägen 28, 136 91 Haninge