Alla kategorier Byggkonsult Stockholms län Vallentuna STHLM Isolering

STHLM Isolering

Skyttevägen 5, 186 91 Vallentuna — Visa karta

På Sthlm Isolering är det viktigt för oss att du som kund för maximal effekt och energibesparing, därför satsar vi på isoleringsmaterial med kvalitét. Vi anser att kvalitét aldrig är en tillfällighet utan snarare ett resultat av intellegenta ansträngningar. Med en bakgrund inom smide anser vi att det är viktigt att utvekcla och bygga effektiva och hållbara isoleringsmaskiner.

Med över 13 års erfarenhet av arbete i Mälardalen och Stockholm är vår filosofi att aldrig någonsin tumma på kvalitén när det gäller isolering eller tilläggsisolering. Vi jobbar därför med miljövänligt cellulosabaserat material. Tidigare gick vi under namnet Stockholm miljöinsolering AB men har nu bytt namn till Sthlm Isolering AB, samma engagerade personal och samma eminenta service! Välkommen!

Läs vad 28 kunder tycker om STHLM Isolering

• Sigun S skrev om STHLM Isolering
    Bra utfört arbete de två gånger ni varit hos oss. Dock 1 gången hade ni missar att ta med er en isoleringsduk som behövdes på vinden. Jag fick åka upp på Beijer och köpa. Det känns väldigt bra för både oss och huset att ha en bra och hållbar isolering. Läs mer
  • Kent D skrev om STHLM Isolering
    Bra och noggrant utfört jobb. God service trots att det var ett mindre jobb. Läs mer
  • Smårs Byggservice skrev om STHLM Isolering
    Mycket bra att ha och göra med. Kompetenta killar som vet vad dom gör.
    kommer vid avtalad tid och gör ett noggrant arbete. Läs mer
  • Magnus O skrev om STHLM Isolering
    Ett super bra och personligt bemötande. Jobbet utfördes av roliga och duktiga killar som fixade min isolering av tillbyggnaden.
    Kommer anlita firman under 2017 för vinsdisloering. Läs mer
  • Johan B skrev om STHLM Isolering
    Väldigt trevliga killar.
    Himla smidiga lösningar vad gäller att hämta material på udda tider mm.
    Tar hem sådant man behöver.
    Jättebra tycker jag. Läs mer
  • Fredrik L skrev om STHLM Isolering
    Jag upplevde problem med kalla golv och hörde av mig till Stockholm Isolering. Fick rådgivning och hjälp att isolera golvet. Mycket nöjd med resultatet.
    /Fredrik Läs mer
  • Mrohus & Bygg skrev om STHLM Isolering
    Kanonbra bra resultat. Fyller ut överallt och ger en suverän isolerande effekt utan köldbryggor Läs mer
  • Willers Restaurering skrev om STHLM Isolering
    Mkt bra service. Jag behövde en speciell vindpapp och kunde snabbt åka ut till en av era arbetsplatser och få det levererat. Tack för det! Mvh Gustaf på Willers Restaurering AB Läs mer
  • Roland S skrev om STHLM Isolering
    Fantastiskt bra mycket nöjde allt Läs mer
  • Ulrica E skrev om STHLM Isolering
    Snabba killar, höll tid och budget, men borde kanske ha städat lite bättre efter sig :-) Läs mer
  • Gunnar E
    Gunnar E skrev om STHLM Isolering
    Helt nöjd med bra utfört jobb och pris! Läs mer
  • Sparkcykelbutiken I Sverige skrev om STHLM Isolering
    Fick ett snabbt svar via mail och kort därefter möte om min vind, tog in annan offert men kände att Sthlm Isolering hade bättre kunskap och att offerten var bättre, jobbet utfördes snabbt och med trevlig personal.

Tobbe Läs mer
  • Lars W skrev om STHLM Isolering
    Bra att ha att ha att göra med. Håller uppgjorda avtal, tider osv. Var oförberedd på att fyllningsmaterialet skräpar och dammar ner förskräckligt Läs mer
  • Håkan H skrev om STHLM Isolering
    Mycket tillmötesgående och professionella. Väl utfört arbete. Läs mer
  • Sven Hjälmeby Byggledning skrev om STHLM Isolering
    Mycket bra och smidigt utfört arbete. Även den administrativa delen med tider, ekonomi m.m fungerade problemfritt Läs mer
  • Henrik S skrev om STHLM Isolering
    smidiga bra och prisvärda, svårt att hitta nåt att anmärka på. Läs mer
  • Mats A
    Mats A skrev om STHLM Isolering
    Tider och genomförande enligt plan. Utmärkt resultat märktes omgående. Läs mer
  • Stefan F skrev om STHLM Isolering
    Ingen återkoppling och uppföljning! Valde annan leverantör Läs mer
  • Jonas R skrev om STHLM Isolering
    Sthlm Isolering har isolerat hela vårt hus och det gjorde dom för ett bra pris med hög kvalitet och kunnande. Läs mer
  • A.m Bygg & Takbolaget I Sthlm skrev om STHLM Isolering
    Tillmötesgående och positiv kontakt med Sthlm isolering. Läs mer
  • Micke H skrev om STHLM Isolering
    Från beställning till utfört arbete gick allt bra. Snappt och bra utfört. Läs mer
  • Jari H skrev om STHLM Isolering
    Trevligt bemötande. Snabba killar och höll vad det lovat. Rekommenderar. Läs mer
  • Abdelahad Y skrev om STHLM Isolering
    Är jätte nöjd med deras jobb samt kunskap,skulle kunna rekommendera dom till någon annan utan orå. Läs mer
  • Per F skrev om STHLM Isolering
    Snabbt utförande och i tid 👍😄 Läs mer
  • Anders K skrev om STHLM Isolering
    Isolering av vind med ecofiber.
    Helt OK bemötande från första kontakt, offert och slutfört arbete. Klart prisvärt. Läs mer
  • Bo W
    Bo W skrev om STHLM Isolering
    Mycket trevligt bemötande.
    Köpte isolering av vindslägenhet.
    Vi blev mycket nöjda med resultatet.
    Anlitar gärna företaget när vi har behov av isolering nästa gång. Kan rekomenderas. Läs mer
  • Martin L
    Martin L skrev om STHLM Isolering
    Jag kan verkligen rekommendera Sthlm islolering. Vi fick hjälp att sprutisolera vår tillbyggnad i Enskede. Dom var punktliga, priset var rätt och dom utförde jobbet snabbt och smidigt. Läs mer
  • Lennart T skrev om STHLM Isolering
    Mälardalens Tryckisolering utförde 2015 isolering med Icell på vinden. Arbetet utfördes på ett utmärkt sätt. STHML Isolering hade lämnat ett konkurrerande anbud som inte antogs. Anbudet var dåligt specificerat exv "Montering av luftningar vid behov" trots att deras anbud var dyrare. Läs mer
    Tommy N gillar detta

Skeppargatan 27, 11452, STOCKHOLM