Alla kategorier Rivning Stockholms län Stockholm Skärholmen Sätra Sthlm Riv & Bemanning AB

Sthlm Riv & Bemanning AB

Ekbacksvägen 22, 168 69 Bromma — Visa karta

Välkommen till Stockholm Riv & Bemanning!

Vi är ett företag som har höga ambitioner och vårt mål är att leverera högsta kvalitet till samtliga av våra kunder - oavsett om du är privat, företags eller förvaltningskund.
Arbetet går till så att arbetsledare finns på plats i erforderlig omfattning vilket gör att du som kund kan hålla kontakt med oss och komma med ändringar under arbetets gång.

Våra grundpelare är:
- Alltid kostnadsfri offert
- Vi tittar på omfattningen av arbetet och gör sedan en bedömning, så att du ska slippa dolda kostnader.
- Våra offerter inkluderar pris för material och arbete exkl. Ätor.

Vi på Stockholm Riv & Bemanning har Asbest-certifikat samt är UC och Bisnode krediterade. Vi tror att om våra anställda mår bra så gör de också ett bra jobb. Därför har vi kollektivavtal och ansvarsförsäkring samt lever efter ledorden jordnära, utvecklande, personliga och pålitliga.

Läs vad 11 kunder tycker om Sthlm Riv & Bemanning AB

• Magnus W
    Magnus W skrev om Rivarbeten en del av Sthlm Riv & Bemanning AB
    * Supersnabb Återkoppling

* Otroligt trevliga

* Snabb hjälp

* Dök upp på minuten när dom hade sagt att dom skulle komma

* Klanderfritt utfört arbete Läs mer
    Georges C gillar detta
  • Fredrik L skrev om Betong/Håltagning en del av Sthlm Riv & Bemanning AB
    Håltagning för friskluftsventil genom innervägg och betong. Bra proffessionellt bemötande från offert till arbetsslut. Rimligt pris. Ordentlig utrustning för att göra hålet, inte så mycket nedsmutsning. Tog lite längre tid än kommunicerats och hålet var inte helt rakt då det borrats från båda hållen. I mitt fall gick det bra ändå, men om vi haft mindre marginal till röret så hade det varit ett problem. Läs mer
  • Carl S skrev om Betong/Håltagning en del av Sthlm Riv & Bemanning AB
    Snabbt genomfört, minimalt behov av städning efter håltagningen Läs mer
  • Micke H skrev om Sthlm Riv & Bemanning AB
    Har samarbetat med Sthlm Riv & Bemanning i snart 3 år och kommer fortsättningsvis att sammarbeta.
    Det är ett företag med en seriös inblick i både utförande samt kund hantering.
    Jag kan djupt rekommendera deras tjänster, håller alltid rent efter sig under arbetets gång. Läs mer
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Sthlm Riv & Bemanning AB
    Sthlm Riv och Bemanning AB är ett väldigt seriöst företag driver sina arbetsgivare till en professionellt arbetsmiljö samt att företaget väldigt må om sina kunder att få sina önskemål gjorda till 100%.

Skulle rekommendera detta företag till andra! 100%😉👍 Läs mer
  • Sarah M
    Sarah M skrev om Sthlm Riv & Bemanning AB
    Ett seriöst företag med pålitliga och trevliga personal som utförde ett jättebra jobb hemma hos oss. Vi har anlitat dem för ett antal olika arbeten hemma såsom rivning/ byggnation av väggar, slippning av betonggolv i garage, mark och trädgårsarbeten (restaurering).
    Rekomenderar företaget starkt för ett snabbt och kostnadsfritt offert samt ett effektivt och trevligt arbetslag.
    Kommer säkert att anlite dem igen för arbeten utförda med högst kvalitet och bra pris. Läs mer
  • Mostafa E skrev om Sthlm Riv & Bemanning AB
    Snabb, Effektivt och Billigt. Rekomenderas stort Läs mer
  • Kim S
    Kim S skrev om Sthlm Riv & Bemanning AB
    Bra bemötande, snabb offert och mycket bra utfört arbete. Tog in Sthlm riv & bemanning för rivning och håltagning i min lägenhet på Kungsholmen. Proffsigt uppförande och proffsigt utförande! Tack för hjälpen!! Läs mer
  • Isabelle S
    Isabelle S skrev om Sthlm Riv & Bemanning AB
    Behövde hjälp med rivning hemma då vi renoverar om och jag är mer än nöjd!
    Trevligt bemötande, prisvärt och väldigt smidigt hanterande!

Skulle absolut anlita detta företag igen och rekommendera.

Tack Sthlm Riv för ett bra jobb =)

Mvh nöjd kund Läs mer
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Sthlm Riv & Bemanning AB
    Oftast rivning av vattenskador, alltid ett trevligt bemötande och väl utförda arbeten. Läs mer
  • Jakob N skrev om Sthlm Riv & Bemanning AB
    Skulle renovera om hela fritidshuset jag har strax utanför stockholm och kom i kontakt med STHLM Riv o Bemanning som uteförde rivningen på insidan av fritidshuset och Altanen. Arbetet blev klart på 3 dagar vilket jag blev väldigt förvånad över. Billigt och riktigt Effektiv företag med riktigt trevlig personal. Rekomenderar detta företag stort. Vi syns på återkommande arbeten! :) Läs mer

Ekbacksvägen 22, 168 69 Bromma