STHLM Riv & Bemanning AB

STHLM Riv & Bemanning AB

Ring 08-711 11 22 www.sthlmriv.se

Välkommen till Stockholm Riv & Bemanning! Vi är ett företag som har höga ambitioner och vårt mål är att leverera högsta kvalitet till samtliga av våra kunder - oavsett om du är privat, företags eller förvaltningskund. Arbetet går till så att arbetsledare finns på plats i erforderlig omfattning vilket gör att du som kund kan...

26 omdömen om STHLM Riv & Bemanning AB

Kristin A
Skrev om STHLM Riv & Bemanning AB

Rivning av badrummet utfördes proffesionellt av företaget, dammfritt,personalen skötte sina tider mm. Företaget levde upp till mina förväntningar Stort tack !!

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Victoria Anna R
Skrev om STHLM Riv & Bemanning AB

Duktiga och snabba. Rekommenderar varmt.

Svar från STHLM Riv & Bemanning AB

Tack så hemskt mycket, va ett nöje för oss att kunna utföra arbetet åt dig :)

Victoria R
Skrev om STHLM Riv & Bemanning AB

Duktiga och snabba. Kom ut samma dag och tittade. Rekommenderar varmt.

Rania S
Skrev om STHLM Riv & Bemanning AB

Anlitade dem för att riva ett gammalt gästhus. Är mycket nöjd med både jobbet och bemötande. Proffsigt!!

Karim S
Skrev om STHLM Riv & Bemanning AB

Det var rivning och återställningen av en vägg. De gjorde ett bra jobb . Det tog mer tid än jag förväntat mig men är ändå nöjd. Jobbet gjordes rent och fint.

Robin L
Skrev om STHLM Riv & Bemanning AB

Hej, gjorde en fin renovering av min 2 som jag köpt i centrala Sundbyberg. Inte bara att dom kan riva, deras samarbetspartner var grymma. 5 stjärnor till dom människorna som kunde ge mig helhetspaket

Carl-Johan N
Skrev om STHLM Riv & Bemanning AB

Anlitade dom för ett rivningsjobb. Mycket trevliga och proffsiga, lätta att ha att göra med. Lämnade rent och snyggt. Jobbet tog också mindre tid än offererat så de tog bort timmar från slutfakturan själva. Kommer anlita igen.

Marleine A
Skrev om STHLM Riv & Bemanning AB

Bra utfört arbete. Precision och noggrannhet. Gott bemötanden och bra service.

Marie louise A
Skrev om STHLM Riv & Bemanning AB

Köpte en kombination av hemstädning kombinerad med sanering/rensning av väldigt ostädad lägenhet. Fick bra bemötande och personalen var lyhörda, trevliga och serviceinriktade. Utförandet överträffade mina förväntningar och jag rekommenderar gärna företaget.

Runar J
Skrev om STHLM Riv & Bemanning AB

Håltagning i golv för trappa. Snabb smidig respons och ändringar underveis löstes med bra dialog. Kan stärkt rekomendera dom

Frida H
Skrev om STHLM Riv & Bemanning AB

Uppdraget var att riva en vägg. Blev väldigt väl bemött under hela uppdraget.

Tomas/Olga J
Skrev om STHLM Riv & Bemanning AB

Ni fixade utflyttning från teknikvägen på ett utmärkt sätt. Ni borde få diplom faktiskt. Vi är mycket tacksamma för er hjälp. Hälsn Thomas och Olga från Göteborg.

Jenny J
Skrev om STHLM Riv & Bemanning AB

Är nöjd med företaget och bemött på bra sett härlig och trevlig. Mina förväntningar var att få bort väggen. Som sagt är jätte nöjd.! Ha en bra dag

Eriana S
Skrev om STHLM Riv & Bemanning AB

Jag anlitade Sthlm Riv & bemanning för att göra en håltagning. De gjorde ett toppenjobb och var genomgående mycket trevliga, snabba med återkoppling och tillmötesgående genom hela processen. Rekommenderas varmt!

Per Å
Skrev om STHLM Riv & Bemanning AB

Jag har anlitat Sthlm riv och bemanning för att borra hål i tjocka tegelväggar upp till 80 cm. Dom har på ett väldigt proffsig och trevligt sätt tittat på, utfört och inte minst avslutat jobbet så att jag och de boende inte har behövt bli störda mer än nödvändigt. Jag kommer fortsättningsvis att använda mej av Sthlm Riv & Bemanning. Per Ågren

Magnus W
Skrev om STHLM Riv & Bemanning AB

* Supersnabb Återkoppling * Otroligt trevliga * Snabb hjälp * Dök upp på minuten när dom hade sagt att dom skulle komma * Klanderfritt utfört arbete

Fredrik L
Skrev om STHLM Riv & Bemanning AB

Håltagning för friskluftsventil genom innervägg och betong. Bra proffessionellt bemötande från offert till arbetsslut. Rimligt pris. Ordentlig utrustning för att göra hålet, inte så mycket nedsmutsning. Tog lite längre tid än kommunicerats och hålet var inte helt rakt då det borrats från båda hållen. I mitt fall gick det bra ändå, men om vi haft mindre marginal till röret så hade det varit ett problem.

Carl S
Skrev om STHLM Riv & Bemanning AB

Snabbt genomfört, minimalt behov av städning efter håltagningen

Micke H
Skrev om STHLM Riv & Bemanning AB

Har samarbetat med Sthlm Riv & Bemanning i snart 3 år och kommer fortsättningsvis att sammarbeta. Det är ett företag med en seriös inblick i både utförande samt kund hantering. Jag kan djupt rekommendera deras tjänster, håller alltid rent efter sig under arbetets gång.

Stefan S
Skrev om STHLM Riv & Bemanning AB

Sthlm Riv och Bemanning AB är ett väldigt seriöst företag driver sina arbetsgivare till en professionellt arbetsmiljö samt att företaget väldigt må om sina kunder att få sina önskemål gjorda till 100%. Skulle rekommendera detta företag till andra! 100%😉👍

Sarah M
Skrev om STHLM Riv & Bemanning AB

Ett seriöst företag med pålitliga och trevliga personal som utförde ett jättebra jobb hemma hos oss. Vi har anlitat dem för ett antal olika arbeten hemma såsom rivning/ byggnation av väggar, slippning av betonggolv i garage, mark och trädgårsarbeten (restaurering). Rekomenderar företaget starkt för ett snabbt och kostnadsfritt offert samt ett effektivt och trevligt arbetslag. Kommer säkert att anlite dem igen för arbeten utförda med högst kvalitet och bra pris.

Mostafa E

Snabb, Effektivt och Billigt. Rekomenderas stort

Kim S
Skrev om STHLM Riv & Bemanning AB

Bra bemötande, snabb offert och mycket bra utfört arbete. Tog in Sthlm riv & bemanning för rivning och håltagning i min lägenhet på Kungsholmen. Proffsigt uppförande och proffsigt utförande! Tack för hjälpen!!

Isabelle S
Skrev om STHLM Riv & Bemanning AB

Behövde hjälp med rivning hemma då vi renoverar om och jag är mer än nöjd! Trevligt bemötande, prisvärt och väldigt smidigt hanterande! Skulle absolut anlita detta företag igen och rekommendera. Tack Sthlm Riv för ett bra jobb =) Mvh nöjd kund

Daniel A
Skrev om STHLM Riv & Bemanning AB

Oftast rivning av vattenskador, alltid ett trevligt bemötande och väl utförda arbeten.

Jakob N
Skrev om STHLM Riv & Bemanning AB

Skulle renovera om hela fritidshuset jag har strax utanför stockholm och kom i kontakt med STHLM Riv o Bemanning som uteförde rivningen på insidan av fritidshuset och Altanen. Arbetet blev klart på 3 dagar vilket jag blev väldigt förvånad över. Billigt och riktigt Effektiv företag med riktigt trevlig personal. Rekomenderar detta företag stort. Vi syns på återkommande arbeten! :)