Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB

Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB

sandellbygg.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB! Vi på Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB har en bred kunskapsbas att stå på då vi kan hjälpa dig som kund med en rad olika tjänster inom bygg och entreprenad. Vi har den erfarenhet som krävs för att du som kund ska känna dig trygg att anlita oss. Tjänster:...

27 omdömen om Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB

Mårten T
Skrev om Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB

Sandell hjälpte mig att avväxla en bärande vägg, återställa golv efter en fuktskada, måla lägenheten och montera kök. Genom hela projektet var Sandell enkla att kommunicera med och kom med tydliga svar och förslag när så behövdes. Den tidsplan de kom med i början av projektet hölls och jobbet blev klart när det skullle. Som lekman är det ju svårt att förutse alla beslut som behöver tas, och här var Sandell mycket flexibla och behjälpliga. När något kunde lösas på flera olika sätt förklarade de alternativen så att jag...

Ingela S
Skrev om Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB

Vi anlitade Sandell Bygg & Entreprenad för rivning av ett hus. De utförde uppdraget enligt vår överenskommelse till full belåtenhet och var mycket lätta att kommunicera med.

Antony B
Skrev om Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB

Vi anlitade Sandell för att bytta ut gamla golv och lägga ett nytt stengolv i en villa i Saltsjö-Boo. Från första offertförfrågan till ett färdigt jobb inom 8 dagar. Supersnabb, super professionella och supertrevliga killar med bra priser. Vi varmt rekommendera Sandell.

Kurre W
Skrev om Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB

Trots förkylningstider gjorde de ett snabbt och fint jobb med att förnya vårt köksgolv. Trevlig personal som var lyhörd för våra önskemål. Vi rekommenderar dem verkliogen!

Kerstin E
Skrev om Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB

Mycket trevliga och noggranna. Gjorde ett mycket omsorhsfullt grundjobb och sedan fint slutjobb

Svar från Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB

Tack för erat fina omdöme. Det har varit toppen att få måla om din fasad.

Jan S
Skrev om Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB

Som fastighetsskötare kan jag å det bestämdaste rekommendera Sandell Bygg & Entreprenad AB. Detta eminenta företag må ha passerat under radarn för somliga men för företagets skull hoppas jag att den radarn försvinner och att fler upptäcker dessa hjältar till mannar. De utförde två fasadrenoveringar (skador efter klottersanering) vid en de föreningar jag ansvarar för och tamejtusan; fasaderna ser som nya ut! Ett makalöst utfört arbete, må jag säga. Till råga på allt lätta att ha att göra med. Bra dialog, hövliga och trevliga...

Kjell K
Skrev om Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB

Mycket trvligt och proffsigt bemötande. Arbetet med rivning av två innerväggar genomfördes snabbt och resultatet över förväntan. Jag rekommenderar varmt företaget och tycker jag drog en vinstlott som valde dem. Kjell Karlsson

Regina J
Skrev om Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB

Vår Brf anlitade Sandell Bygg för polering av vårt marmorgolv samt målning av vår trappuppgång. Sandell Bygg har varit mycket tillmötesgående, professionella och lätta att ha att göra med. Då vi var väldigt nöjda med golvpoleringen valde vi även Sandell Bygg för målningen av trappuppgången. Båda gångerna var det väldigt kunniga och trevliga hantverkare som kommit som varit experter på det de gör. Vi anlitar gärna Sandell Bygg igen och kan verkligen rekommendera dem.

Alexander E
Skrev om Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB

Sandell Bygg lade nytt golv, målade tak och väggar i en 3:a i Norsborg. Resultatet blev jättebra och framför allt så klarade de deadlinen som var snudd på omöjlig att hinna. Bra jobbat!

Tiina R
Skrev om Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB

Redan vid offertförfrågan utmärkte sig Sandell Bygg & Entrepenad genom att återkomma snabbt och tydligt med en väl precicerad offert för träpanelbyte av en hel fasad på vårt terasshus. En bra kommunikation från start till mål av arbetet gav förtroende som de väl levde upp till- de höll vad de lovade helt enkelt. Resultatet är av hög kvalitet tycker jag som lekman men bekräftas även av min make som är hantverkare själv. De var noggranna, lyssnade på våra önskemål och professionella i allt utförande! Vi kan varmt rekommendera företaget och kommer själva att anlita Sandell Bygg & Entrepenad igen!

Björn W
Skrev om Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB

Fick bra bemötande. Levde upp till förväntningarna. Löste uppgiften med rivningsarbete bra. Kan vid behov anlita dem igen

Marianne B
Skrev om Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB

Väl gott arbete med kvalitet. Mycket nöjd

Svar från Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB

Det har varit en ära att jobba hos dig samt byta ditt golv, samt måla om och lägga golv i delar i din lägenhet. Vi hörs snart igen för kommande projekt! Med vänliga hälsningar Sandell Bygg Entreprenad StorStockholm AB

Daniel P
Skrev om Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB

Efter en vattenläcka i källaren anlitade jag Sandell Bygg för att putsa om två rum i källaren samt lägga in klinkers och måla om. Jag blev supernöjd med arbetet så Ali fick även bygga en platsbyggdgarderob samt installera en radiator i ett badrum. Hussam som jobbade som projektledare var mycket lyhörd och flexibel i kontakten med oss. Jag kan verkligen rekommendera dem!

Svar från Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB

Hej Daniel! Det har varit toppen att få utföra detta arbete hos dig. Vi var glada att få tydliga åtgärdsförslag från Okab, vilket gjorde arbetet mycket lättare och vi hoppas kunna hjälpa er i framtiden ifall det är någonting annat ni skulle behöva hjälp med! Med vänliga hälsningar Sandell Bygg Entreprenad StorStockholm AB

Oriol G
Skrev om Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB

Renovering av badrum. Vi är nöjda med resultatet och med personalen. Vi fick bra råd på material och lösningar. Alla inblandade har varit trevliga, snabba och hjälpsamma.

Milena K
Skrev om Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB

Mycket bra och snabbt utfört arbete! Jag beställde golvavjämning och parkettläggning samt uppsättning av vägg och montering av skjutdörrar. Jag är mer än nöjd med slutresultatet och med allt från första kontakten. Fantastiskt bemötande och kommunikation hela vägen. Sandell bygg håller vad de lovar. Rekommenderar dem gärna!

Ola A
Skrev om Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB

Beställde polering av stengolv. Proffsigt utförande och ett otroligt bra bemötande! Rekommenderas varmt!

IBRAHIM S gillar detta
Linnea M
Skrev om Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB

Snabb, enkel och trevlig kontakt. Utmärkt utfört arbete!

Mathias A
Skrev om Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB

Gott utfört arbete. Trevliga och god kommunikation. Rekommenderar dem gärna.

Maria B
Skrev om Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB

Sandell bygg gjorde klart vår renovering av hall, vardagsrummet, och köket. De rev bort gammal vinylmatta, tapet, bredspacklade och målade väggar, satte klinkergolv i hallen och lister i flera rum, satte socklar och takanslutningar samt passbitar och kakelfog i köket och träpanel i vardagsrummet. Det tog lite längre tid än beräknat men vi hade bra kontakt med byggare och projektledare när vi behövde ta ställning till frågor efter vägen. Resultatet blev fint och vi är nöjda, rekommenderas!

Leasplan
Skrev om Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB

Jag beställde en polering av mitt hallgolv av kolmårdsmarmor. De var där och utförde jobbet i tid samt återkom för ytterligare en polering för att få till den finish de önskade. Jag är mycket nöjd och det är trevligt att träffa på ett företag med yrkesstolthet.

KRISTINA N
Skrev om Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB

Mer än nöjd! Hussam och hans team hjälpe mig att ta ned en innervägg i glasbetong. Allt gick snabbt och smidigt från offert till inbokat och utfört arbete. Arbetet utfördes på ett väldigt bra sätt med allt ifrån förarbete med att täcka och skydda golv till städning efteråt! Hussam var väldigt bra att samarbeta med och höll mig uppdaterad under projektets gång. Jag anlitar gärna Sandell Bygg igen!

CHARLOTTA H
Skrev om Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB

Jag anlitade Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB för att måla tak och väggar i rummet där de rivit ned en vägg samt för att bygga en uteplats / altan utanför min fönsterdörr mot innergård. Allt gjordes mycket proffsigt och snabbt och med stor noggrannhet. Så fort det var minste tveksamhet om något så hörde de av sig och stämde av och jag upplevde ett mycket gott bemötande med en trevlig ton och god serviceanda. Jag kan verkligen rekommendera dessa killar om du behöver sjyssta hantverkare. Varmaste rekommendationer.

Charlotta H
Skrev om Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB

Pålitliga, snabba och noggranna. Överlag proffsiga hittills.

Svar från Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB

Tack Charlotta och vad fint att du känner på detta sätt! Skulle det gå så skulle du få 5 stjärnor tillbaka som kund - alltid trevlig, kul att få jobba hos dig och god kommunikation! Tack för att du tagit dig tiden att lämna recension, det betyder. Med vänliga hälsningar, Vi på Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB

Bektur J
Skrev om Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB

Från start till slut genomför sitt uppdrag utan att ge upp. Pålitliga och snabba!

Svar från Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB

Vi är tacksamma till att få stått till hjälp med åtgärder i 14 av badrummen i Sparrowhotell på Östermalm i Stockholm i form av rivning av kladdig och ful silikon, omfogning av rak silikon, fogrengöring, och bilning och ny plattsättning av vissa av badrumsgolven. Vi på Sandell Bygg & Entreprenad tackar som sagt för denna möjlighet!🤝

Fredrik H
Skrev om Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB

Bra kontakt, smidigt projekt som slutfördes på utsatt tid! Tack

Fastpartner Ab F
Skrev om Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB

Vi på Fastpartner AB blev nöjda med vårt nya stengolv i entré!! Packrange hjälpte oss att ta bort gammalt stengolv och sätta ditt nytt. Vi fick den färgen vi önska, samt en galant plattsättning. Smidigt och proffsigt bemötande av Packrange AB

Svar från Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB

Vi är glada att för detta fina omdöme och kul att ni är nöjda med vårt arbete. Vårt företagsnamn är inte längre "Packrange AB" utan numer går vi under namnet Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB. Tack igen! Vänligen Sandell Bygg & Emtreprenad StorStockholm AB

Leaseplan S
Skrev om Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB

Ibrahim och hans medarbetare har sedan vår första kontakt haft ett otroligt fint bemötande hela vägen tills rivningsuppdraget blev slutfört. Uppdraget var rivning av uppreglade väggar och golv i källare för att undvika framtida fuktskador. Golvytan var ungefär 20 kvm. Väggytan var nästan 40 kvm. Bakom väggen gick 230V-elkablar, 2-fas-elkablar till el-element, kommunikationskablar och ett vattenrör. Arbetet utfördes noggrant och försiktigt för att inte orsaka skador på bakomliggande kablar. Vid eventuella frågetecken om...

Svar från Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB

Vi är tacksamma för denna fina kommentar och önskar såklart hjälpa till igen vid behov! Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm är mycket glada att få ha gjort detta fina arbete hos er! Vi önskar er allt gott! Vänligen Sandell Bygg & Entreprenad StorStockholm AB