STINSEN Trafikskola

Ring 08-562 096 96 stinsentrafikskola.se

12 omdömen om STINSEN Trafikskola

Dylan A
Skrev om STINSEN Trafikskola

Mycket pedagogiska. Är tacksam för hjälpen jag fick! Tack stinsen trafikskola

Körkortsspecialisterna AB
4.9/5 i betyg av 119 omdömen 4.9 av 119 omdömen

Jättetrevliga och hjälpsamma. Framförallt duktiga och kunniga. Rekommenderar de till alla som vill ta körkort!

Debora Isabella B
Skrev om STINSEN Trafikskola

Tack Stinsen trafikskola för all hjälp med körkortet, skulle aldrig klarat det så snabbt utan er! Är tacksam för de produktiva lektionerna med mycket pedagogiska trafiklärare. Kommer ta med mig all kunskap och lärdomar från er. Mvh Isabella Berhane

Rebecca S
Skrev om STINSEN Trafikskola

Jag fick mycket stöd och hjälp. Bra råd,tips och "pepptalks". Det ledde till ett körkort och självförtroende att köra säkert och bra efter.

Svar från STINSEN Trafikskola

Stort grattis till ditt körkort bästa Rebecca. Tack att vi fick förtroende att utbilda dig och att du ägnade din tid för att skriva denna fina kommentaren! Vises ute i trafiken, mycket bra kämpat.

Nybrons Trafikskola AB
4.7/5 i betyg av 459 omdömen 4.7 av 459 omdömen

Min upplevelse hos Nybrons körskola har verkligen varit fantastisk. Jag tog B körkort. Både Markus som jag körde med mest men även Jonas har

Avin N
Skrev om STINSEN Trafikskola

Blev väldigt bra bemött av företaget som planerade och motiverade mig till att lära mig på bästa sätt. Jag tog manuell, tog snabbare än vad jag trodde då jag lärde mig mycket genom de långa körlektionerna, nya saker varje gång. Skulle 100% rekommendera denna underbara trafikskola!

Svar från STINSEN Trafikskola

Stort Grattis till ditt körkort bästa Avin. Tack att vi fick förtroende att utbilda dig och att du ägnade din tid för att skriva denna fina kommentaren, Vi från stinsen önskar dig allt gott, Vi ses ute i trafiken bästa Avin och kör försiktigt!!

Abdul M
Skrev om STINSEN Trafikskola

Jag tycker skolan va jätte bra, lärarna va jätte trevliga och förbereda mig för uppkörningen. Receptionen var jätte trevlig och välkomnade mig jätte bra. Jag skulle starkt rekommendera stinsens trafikskola.

Svar från STINSEN Trafikskola

Stort grattis till ditt körkort bästa Abdul. Tack att vi fick förtroende att fin slippa din körkortsutbildning. Vi önskar dig all lycka i framtiden. Vi ses ute i trafiken🚘

Jarla Trafikskola
4.8/5 i betyg av 1546 omdömen 4.8 av 1546 omdömen

Jarla trafikskola i Norrtälje har varit fantastiska under den tiden jag kämpat för att ta mitt motorcykelkörkort. Jag kan med varm hand reko

Eva-Kristiina S
Skrev om STINSEN Trafikskola

Fithawi hjälpte mig finslipa körningen inför min uppkörning, stort tack!

Svar från STINSEN Trafikskola

Stort grattis till ditt körkort bästa Eva. Tack att vi fick förtroende att fin slippa din körkortsutbildning. Vi önskar dig all lycka i framtiden. Vi ses ute i trafiken🚘

Biniam G
Skrev om STINSEN Trafikskola

Hej! Vad kul att jag fa chans beskriva om Stinsen trafikskola🙏. Stinsen trafikskola är en av dom best T.skola jag har haft. Företaget hade väldigt mycket bra bemötande till mig och anda elever. Jag hade förväntat att trafikskolan kommer passa mig för att ägaren är jättesnällt och fullt med respekt. Jag vill gärna rekommendera att eleverna som ska ta körkort ska gärna komma in till Stinsen trafikskola, för att den viktigaste positiva material finns i trafikskolan. T.ex , bra bemötande, respekt, bra sättet studier och allt möjligt. Biniam

Svar från STINSEN Trafikskola

Stort Grattis till ditt körkort bästa Biniam. Tack att vi fick förtroende att utbilda dig och att du ägnade din tid för att skriva denna fina kommentaren, Vi från stinsen önskar dig allt gott, Vi ses ute i trafiken bästa Biniam och kör försiktigt!!

Stockholm City Trafikskola
4.5/5 i betyg av 3436 omdömen 4.5 av 3436 omdömen

Otroligt bra lärare/kurshandledare som förklarade på ett underbart sätt. Jättetrevlig och man lärde sig en massa

Samuel M
Skrev om STINSEN Trafikskola

Jag tog mitt körkort idag och klarade det tack vare min lärare Fithwi! Jag skulle aldrig tro att det var så roligt att ta körkortet och resan för att komma hit var lika rolig! Min lärare var trevlig och rolig medans han lärde ut på bästa möjliga sätt! Så tack Fithwi och Ahmed 🙏🙏🙏 Ett stort tack till Selam som jobbar i receptionen hon hjälpte mig alltid med att hitta tider för lektioner och snabb service!! Stinsen Trafikskola var 100/100 och rekommenderas starkt!

Svar från STINSEN Trafikskola

Stort Grattis till ditt körkort bästa Samuel. Tack att vi fick förtroende att utbilda dig och att du ägnade din tid för att skriva denna fina kommentaren, Vi från stinsen önskar dig allt gott.

Sam M
Skrev om STINSEN Trafikskola

När jag klev in förra veckan så var jag nervös och trodde inte att jag skulle kunna ta körkortet . Ni på Stinsen lärde mig köra och hjälpte mig mycket med allt. En vecka efter tog jag körkortet och det är tack vare er. Uppskattar all hjälp av era trafiklärare och tjejen ifrån reseptionen. Tack för all hjälp och stöd.

Svar från STINSEN Trafikskola

Stort grattis till ditt körkort bästa Sam. Tack att vi fick förtroende att utbilda dig och att du ägnade din tid för att skriva denna fina kommentaren! Vises ute i trafiken,mycket bra kämpat.

Din körskola
4.6/5 i betyg av 625 omdömen 4.6 av 625 omdömen

Bästa skolan tack för allting Johan och kassandra jag klarade körkortet på första försöket.

Sefora T
Skrev om STINSEN Trafikskola

Alltid positivt bemötande. Lägger mycket kärlek i det dom gör och det syns.

Svar från STINSEN Trafikskola

Stort Grattis till ditt körkort bästa Sefora. vi från stinsen önskar dig allt gott och kör försiktigt. vi Uppskattar verkligen att du har ägnat din tid för att skriva denna fina kommentaren.

Isabella B
Skrev om STINSEN Trafikskola

Blev bemött på ett bra sätt, det va förstådda och hjälpte extremt mycket. Jag köpte körlektioner, vilket jag fick väldigt bra lärdomar och utvecklades mycket under kort tid.

Svar från STINSEN Trafikskola

Stort grattis till ditt körkort bästa Isabella. Tack att vi fick förtroende att utbilda dig och att du ägnade din tid för att skriva denna fina kommentaren. Vi från stinsen önskar dig allt gott.

Saltsjö Trafikskola
4.7/5 i betyg av 966 omdömen 4.7 av 966 omdömen

Anser bemötandet som proffesionellt och trevligt. Klar och tydlig undervisning, samt varierat innehåll. Med detta menar jag att det var vari

Siem H
Skrev om STINSEN Trafikskola

Jag har tagit mitt körkort genom stinsen trafikskolan. Jag rekommendera stark till alla som vill ta körkort. Stinsen trafik skolan har hjälpt mig jättemycket gav mig de hjälp jag behöver för att ta körkort

Svar från STINSEN Trafikskola

Stort grattis till ditt körkort bästa Siem. Tack att vi fick förtroende att utbilda dig och att du ägnade din tid för att skriva denna fina kommentaren! Vises ute i trafiken, Och stor tack för presenterna!