Alla kategorier Övrigt Stockholms län Huddinge Stockholm Action Center AB

Olof O:

Läs vad 2 kunder tycker om Stockholm Action Center AB

• Daniel B
    Daniel B skrev om Stockholm Action Center AB
    Nej, det här var ju inte så bra.

Det var extremt dålig skyltning, så sista biten fick man gissa sig fram.

Vår quad-tid började 12:30, men vi kom dit lite tidigare, eftersom vi trodde att den hade flyttats till 12:00. I deras papper stod det dock fortfarande 12:32. Redan 12:32, efter 8 varv på sammanlagt fem minuter, fick vi inte köra längre, för då skulle killarna som stod där iväg och göra någonting annat.

Tjejen i receptionen var trevlig, men det fanns varken dricka, glass eller något annat att köpa. Det fanns ingen toa, inte ens en bajamaja. Istället fick man några bitar hushållspapper och ett "där borta ligger skogen".

Tjejen vid paintballen var både trevlig och hjälpsam, men när man efteråt var ganska kladdig om händerna efter kulorna fanns det ingenstans man kunde tvätta av sig.

Det är ett bra område och bra koncept, men känns både oengagerat och oseriöst.
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Stockholm Action Center AB
    Var här med ett gäng kompisar och hade skitkul! Stor bana och sköna vapen. Rolig och trevlig personal!

Holmträskvägen, 141 91 Huddinge