Alla kategorier Spa Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby Face & Body Day Spa

Face & Body Day Spa

Vällingbyplan 10, 162 65 Vällingby — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Face & Body Day Spa

• j s
    j s skrev om Face & Body Day Spa
    Jag köpte en deal på nätet och gick till Sara i Vällingby. Hon är totalt inkompetent och det är även hennes kollega som hjälper till. En lång mörkhårig man som är läkare. Dessa personer borde inte få utföra denna behandling då dem saknar all form av estetisk talang. Inte nog med det så är dom dryga och ganska otrevliga när man kommer med sina önskemål. Aldrig mer, ingen ordentlig bedövning heller!!!!!
    Akta er för denna klinik i Vällinby!!! Jag är ingen som brukar skriva recensioner på nätet men jag känner att jag vill varna andra. Undvik!!!! Dom vill ta betalt mer för att fixa det dom förstört. Köper ni en deal så lämna till ala den för på det på det här stället ingår ingen korrigering. Snacka om den värsta upplevelsen !! Jag har gjort mina läppar 6 gånger tidigare och aldrig någonsin varit med om något sådant. Undvik bara !!!! Nu kommer jag gå till min vanliga läkare och försöka fixa mina helt förstörda läppar :( Läs mer
  • Nico P
    Nico P skrev om Face & Body Day Spa
    Fina lokaler där man kan både bada & basta och även göra en massa spabehandlingar. Själv fick jag en chokladinpackning och en helkroppsmassage i födelsedagspresent av min fru. Jag fick ett superbra bemötande av deras personal. Massagen var fantastisk och chokladinpackningen var spännande. De bjöd på te, mineralvatten och en massa frukt efter behandlingen. Jag var supernöjd så jag vill rekommendera det här stället till alla andra. Läs mer

Bästa spana i Stockholm:

Zorica L Zorica L tycker: