Alla kategorier Övrigt Stockholms län Vallentuna Stockholm Isolering AB

Skyttevägen 5, 186 91 Vallentuna — Visa karta

Kanalvägen 17, 18330, Täby
Account Factory
Andreas M:
Rekommenderar varmt AccountFactory till alla småföretagare! De är otroligt hjälpsamma och har tålamod och förklarar så att man förstår på et...

Läs vad 4 kunder tycker om Stockholm Isolering AB

• Lea L
    Lea L skrev om Stockholm Isolering AB
    Dom har gjort ett mycket bra jobb med isolering i golv samt på vinden. Blev betydligt varmare och getingboen försvann från vinden och kom inte tillbaka. 👍👍👍kan varmt rekommendera
  • Charlotte B
    Charlotte B skrev om Stockholm Isolering AB
    Det sämsta bemötande man kan tänka sig. Jag isolerade min vind för 7 år sedan, efter en tid fick jobbet kompletteras då jag insåg att de lagt in alldeles för lite isolering, dessutom inte (som utlovat) tagit bort säckar med gammal isolering som låg kvar, utan bara sprutat ut ekofiber över allt.
    För ett halvår sedan gick så vindstrappan sönder, den jag använt några gånger per år.... Jag övertalades (för 7 år sedan) av Stockholm Isolering att byta vindstrappan med lucka och arbetet gjordes av dem. När trappan gick sönder (träet vid infästningen av upphängningen sprack) tog jag kontakt och bad om hjälp. Jag fick söka dem många gånger innan de återkom och efter många vändor där de faktiskt var hemma hos mig och tittade på trappan, fick jag till svar att jag inte efter så många år kunde kräva att de skulle fixa problemet. Detta gjorde de på ett mycket otrevligt sätt, dessutom.

Om jag hade en kund som jag sålt och installerat en trappa till, och trappan gick sönder efter att kunden gått upp och nerför den kanske 20 gånger, då skulle jag vara angelägen om att lösa problemet, oavsett tidsrymd.
    Jag har aldrig blivit så illa behandlad av en leverantör, någonsin. Dessutom har min energinota inte gått ner så mycket som de utlovade.. Stockholm Isolering är ett företag jag aldrig någonsin kommer att göra affärer med mer och det är ett företag som jag ABSOLUT ALDRIG skulle rekommendera. Tvärtom, jag uppmanar alla som läser detta att inte göra affärer med dem, om ni inte vill bli rejält lurade förstås!
    /Charlotte Burmester
  • roffe r
    roffe r skrev om Stockholm Isolering AB
  • Tobbe L
    Tobbe L skrev om Stockholm Isolering AB
    Jag kan varmt rekommendera det här företaget, från första kontakt per telefon till färdigt utfört väldigt bra arbete så tog det bara 6 dagar, helt fantastisk personal som verkligen gillar sitt arbete och är jätte trevliga.

Perfekt! Tompa

Skyttevägen 5, 186 91 Vallentuna