Stockholms Elbolag AB

1.0 i betyg av av 3 omdömen

Läs vad 3 kunder tycker om Stockholms Elbolag AB

• 2019-07-09

Ludvig J skrev om Stockholms Elbolag AB
    Mycket dåligt kundbemötande. Företagets kundtjänst visar en ovilja att sätta sig in i situationen och ger direkt kalla handen.
    Då avtal löper ut läggs man över på väldigt mycket dyrare abonnemang utan upplysning. Ska aldrig använda mig av de igen. Läs mer
  • Reco tipsar!
    SolensEnergi
    5.0 / 5 i betyg — 47 omdömen
    Badge2020
    "Inför vårt val av leverantör kontaktade vi ett antal olika solcellsinstallatörer. Av de tre (som bemödade sig att göra ett besök), valde vi"
  • Joe Z

2019-06-19

Joe Z skrev om Stockholms Elbolag AB
    Varning för denne elleverantör. Billig i kilowatt pris med massa fällor.
    Inga påminnelser om ändringar. Nya svindyra avtal utan kontakt med
    kunden, som man inte kan göra nånting åt.
    Betala hellre ett par öre mera än att ge dig i fällan som heter STOCKHOLMS ENERGI AB Läs mer
  • 2019-04-03

John Henrik Fredrik F skrev om Stockholms Elbolag AB
    Lurendrejare som verkar leva på att ta ut dolda avgifter! Elen var dyrare än det såg ut i avtalet, och när jag sade upp avtalet efter ett år tog de ut en avgift på 3011kr för "kontraktsbrott". Det stod ingenting om någon uppsägningstid i kontraktet eller på deras hemsida. Jag skrev genast ett e-mail som det tog 14 dagar för dem att svara på (typ bara "det var 30 dagars uppsägningstid som gällde.") Sedan skickade de räkningen till inkasso innan jag hann reagera. Läs mer
    Joakim B gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte