Alla kategorier Golfbanor Stockholms län Danderyd Stockholms Golfklubb

Stockholms Golfklubb

Kevinge Strand 22, 182 57 Danderyd — Visa karta

Stockholms Golfklubb bildades 1904 och är Sveriges näst äldsta golfklubb. Med honnörsorden Tradition och Förnyelse har vi utvecklats till en golfklubb som kännetecknas av hög standard på bana och klubbhus, god tillgänglighet och ett aktivt klubbliv.

Läs vad 3 kunder tycker om Stockholms Golfklubb

• Daniel N
    Daniel N skrev om Stockholms Golfklubb
    Bra luncher!
  • Sebastian B
    Sebastian B skrev om Stockholms Golfklubb
    En otroligt bra lunchrestaurang med trevlig personal och mycket god mat. Kostar 90 kronor för en lunch, men i det ingår en vällagad måltid, ett mycket stort salladsbord, hemlagat bröd som är makalöst gott och kaffe på maten samt måltidsdryck. Svårt att inte tycka om detta ställe.

Vill du, liksom jag, äta ett god, näringsriktig och vällagad lunch är Stockholms Golfklubb helt klart värt ett besök, man får vad man betalar för och här är det väldigt bra!
    Nikke L gillar detta
  • Björn G
    Björn G skrev om Stockholms Golfklubb
    Lunchrestaurangen: Sveriges näst äldsta golfklubb (äldst är Göteborgs golfklubb) borde bjuda in till mer anor. Öppen sal och terasser vid väder (se upp för getingar). Sägs att det är ägarbyte tills nästa säsong, men som det var -08 så var det prisvärt trots sina 90 spänn för ej medlemmar. Dvs riktigt bra, hit går man lätt 5 dagar i veckan.
    Representant för Stockholms Golf gillar detta

Kevinge Strand 22, 182 57 Danderyd