Alla kategorier Affär Stockholms län Vaxholm Stockholms Märkesoutlet

Stockholms Märkesoutlet

Tegeluddsvägen 35, 115 41 Stockholm — Visa karta

Stockholms Märkesoutlet är kanske Stockholms enda riktiga CITY OUTLET.
Urval från bl.a.TIMBERLAND, SEBAGO, MUSTO, HELLY HANSEN. Tyngdpunkten ligger på skor och kläder från Premiummärken. Minst 30-60 % under rek. ordinarie pris.
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 15 kunder tycker om Stockholms Märkesoutlet

• Björn W
    Björn W skrev om Stockholms Märkesoutlet
    Hej

Inhandlade två par skor idag och blev supernöjd! Tack för ett trevlig bemötande i en bra butik

Björn Wijk Läs mer
  • Dejan N
    Dejan N skrev om Stockholms Märkesoutlet
    Tråkigt att du Pon T fick en dålig upplevelse, men om man kommer in skitig bland tätt packade och nya märkes kläder som riskerar att fläckas ned och därmed svåra att sälja - så förstår jag att butiksföreståndaren blir orolig, det skulle jag själv vara och förmodligen agera på bästa sätt... Personligen kom jag in för en vecka sedan med min dotter som hade varit på förskolan och hon var väldigt smutsig, men vi blev väldigt trevligt bemötta, med eftertanke mycket bättre bemötta än på länge om jag jämför med andra butiker och jag handlar en hel del med 3 damer i familjen + andra svägerskor till vänner.., föreståndaren tog sig tid och pratade lite med min dotter medan jag fick möjlighet att köpa både ett och annat. Sedan avslutade vi med barnsko botanisering för min flicka och då hon var skitig så skämdes jag själv lite för det, men butiksföreståndaren var super korrekt och väldigt hjälpsam!. Idag ska jag till butiken med svärmor och hoppas på nya fynd åt henne. Tack för att ni finns och jättetråkigt att ni stänger butiken inom kort. Hälsningar från Djurgårdsstadaren! Läs mer
  • PON T
    PON T skrev om Stockholms Märkesoutlet
    Uselt - har aldrig varken förr eller senare blivit utslängd från en butik för att jag (pappa) och min son var fel klädda och inte luktade tillräckligt gott. Det är inte bara förståligt att ni går i konkurs det är ni förtjänta av. Läs mer
    2013-09-15 Representant för Rock & Rigg svarar PON T
    Hej Pon T. Har inte under min 12-åriga period på tegeluddsvägen haft in någon kund som varit ute och sprungit med barnvagn och sen bestämt sig för att gå in i linne o löparthigts, där svetten rinner.. Det var inte bara jag utan även 2 kunder som uppmärksammade dig .det kan vara läge till självkritik ibland utan att " go public" när omdömet sviktar.. Sade upp hyreskontraktet för 9 månader sedan, så någon konkurs är det inte tal om..trafiksituationen har däremot försvårat för oss, så därför flyttar vi. Pon T du är välkommen när du vill , men ta gärna en dusch först efter joggingen.Mvh Håkan Bjälkenfalk Ägare till outleten.
  • Mats L
    Mats L skrev om Stockholms Märkesoutlet
    Jag passerar butiken några gånger per år för att kolla aktuellt sortiment. Och alltid hittar man något. Kul med överraskningar och bra prisnivå och dessutom tillmötesgående personal. Läs mer
  • Emma
    Emma skrev om Stockholms Märkesoutlet
    Bra utbud, med kläder som har bra kvalite och håller ett lågt pris :) Love it! Läs mer
  • Anders K
    Håkan L skrev om Stockholms Märkesoutlet
    Ett bra bemötande. Stort urval av stora storlekar. Läs mer
  • Ulla-Carin K
    Ulla-Carin K skrev om Stockholms Märkesoutlet
    Har bara varit där en gång men det gav ett positivt intryck. Bra utbud. Läs mer
  • Peter H
    Peter H skrev om Stockholms Märkesoutlet
    Kanonaffär, rättframt trevligt bemötande och rätt pris på rätt saker Läs mer
  • Yvonne N
    Yvonne N skrev om Stockholms Märkesoutlet
    Bra butik, bättre än förväntat, bra sortiment. Jag tillhör den kategorin kunder som gillar att titta runt själv utan att ha en försäljare hängande över axeln, det slapp jag här, skönt. ändå trevlig personal och mkt bra bemötande. Läs mer
  • Johan W
    Johan W skrev om Stockholms Märkesoutlet
    Rekommenderas starkt! Helt otroligt att man kan hitta årets märkeskläder till halva priset mitt inne i Stockholm! Var där förra helgen och blev supernöjd. Ny värstig Sebago parkas till flickvännen och en ny Musto sportväska till mig. Det enda som känns dumt är att vi har bott på Gärdet i 7 år utan att ha hittat hit tidigare.. Läs mer
  • Esbjörn E
    Esbjörn E skrev om Stockholms Märkesoutlet
    Bra outlet-försäljning. God variation och utmärkta priser. Outlet som den ska vara. Läs mer
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Stockholms Märkesoutlet
    Jätte trevlig personal, bra service och helt otroliga priser på märkes kläder och skor!

Tack!

Kerstin Läs mer
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Stockholms Märkesoutlet
    Otrevlig personal som inte ser till kundens bästa. Sista gången jag satte min fot i den butiken. Läs mer
    2009-02-04 Ronny C svarar Magnus A
    Hej Magnus!
    Vad tråkigt att Du fick den känslan!
    Vad var det som hände?
    Kan Du inte komma in så får vi prata om det?
    Vår ambition är naturligtvis nöjda kunder, vilket vi också anser oss ha. Men något blev tydligen fel.
    Som sagt, titta gärna in så får vi försöka bättra oss!

Med vänliga hälsningar
    Ronny