Läs vad 5 kunder tycker om Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård 2

2022-09-26 Verifierad kund
    Vi har gjort ett större trädgårdsprojekt med SMP under våren och vi är mycket nöjda med planering, rådgivning samt framför allt med resultatet. Vid frågor har de varit snabba med svar samt missförstånd på vägen har hanterats på ett professionellt sätt.
    Hej Svante :)
    Tack för att du tagit dig tid av svara och de väldigt snälla orden.
    Men framför allt så är vi så glada om att få vara med er på denna resa och ert super fina projekt.

:) Josef
  • Robert F
    skrev om Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård
    2022-09-22 Verifierad kund
    Proffsigt och lösningsorienterad bemötande.

Slipning och behandling av gammal trall (ca 120 kvm) som blev riktig snyggt. Byggde även nytt staket, flyttade på befintlig glasräcken och byggde inklädning av poolutrustning.

Jag kan varmt rekommendera Stockholms markpartner.
    Tack för för att du tog dig tid och gav oss denna fina recension, vi hoppas på ett återseende till våren när det är dax för trädgårdsfix 😀 Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård
    2022-08-30 Verifierad kund
    Bra bemötande, kom ut på plats innan uppdrag påbörjades och rekognosierade läget. Vi har upphandlat snöröjning med Stockholms markpartner och det har fungerat väl - något enstaka frågetecken efter hand men som lösts på ett snabbt sätt.
    Tack så jätte mycket Kenneth :) Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård
    2022-08-28 Verifierad kund
    Jätte fin jobb, mycket nöjda med arbetet.
    Mycket bra bemötande. Tack för ett fint jobb Stockholms markpartner.
    Nöjet är helt och hållet på vår sida som har fått vara med och genomföra detta fina projekt :) och det blev riktigt tjusigt på kvällen med belysningen. Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård
    2022-08-26 Verifierad kund
    Stockholms Markpartner har hjälpt oss att gräva för pool, som vi själva bygger. Förutom kompensen och ett bra resultat, har vi uppskattat att de varit mycket flexibla och kommit med goda råd.

Vi kan med glädje rekommendera dem.
    Tack Rickard ! jag ser fram emot en bild när poolen är på plats :) Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård