Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

stockholmsmarkpartner.se
  • BadgeTwoYears
4.5

Välkommen till Stockholms markpartner! Vi förverkligar dina projekt inom mark och anläggning. Vi lägger stor vikt vid transparens båda innan projektet har startat och under tiden vi arbetar med ditt projekt. Vi vill enkelt och öppet kunna diskutera olika lösningar. Tjänster: Projektering, projektledning, tillbyggnad, nybyggnad,...

29 omdömen om Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Annika K
Skrev om Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Snabb, proffsig och trevlig. Utmärkt genomförande!

Svar från Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Tack Annika 🙏 Att fått ha utföra dräneringen hos er har varit ett genomgående fantastiskt trevlig upplevelse 😀

Marcus K
Skrev om Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Mycket trevlig bemötande och professionellt utförande. De frågor som uppkom hanterades också utan problem.

Svar från Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Tack Marcus för det fina omdömet.

Gülnaz O
Skrev om Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

De höll vad de lovade och fakturan stämde överens med offerten. Kom i tid och utförde att väldigt bra arbete. Kan varmt rekommenderas!

Tack Gulnaz för ditt fina omdöme och rekommendation 🙏

Oscar O
Skrev om Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Bra att ha att göra med, i stort sett nöjd med allt och givet hur marknaden ser ut för dessa tjänster och företag får de min rekommendation.

Tack Oscar för ditt omdöme och rekommendation Gott nytt år 🥳

Kenneth F
Skrev om Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Har generellt sett fungerat bra. Varit snabbt på platsoch skött sina uppdrag.

Svar från Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Tack för omdömet Kenneth och vi är glada att du är nöjd :)

Josef M
Skrev om Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Jag måste verkligen dela med mig av min fantastiska upplevelse med det här underbara familjeföretaget. Sebastian och Linus är inte bara otroligt pålitliga och levererar vad de lovar, utan de är också så oerhört trevliga och flexibla i sina lösningar. Ett stort tack till er båda för den grymma servicen! 🌟

Svar från Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Tack Josef för ditt fina omdöme :)

Inger C
Skrev om Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Har bara superlativ att säga om detta företag. Proffsigt utförande, trevlig personal, bra idéer. Jag rekommenderar verkligen den här firman om ni vill ha er trädgård fixad!

🙏 Tack Inger för detta fina omdöme

Alireza T
Skrev om Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Hade bekymmer med 2 företag som ställ i ordning min tomt, fuskbygge skulle man kunna säga. Kom i kontakt med Christopher och gänget, fick en konkurrenskraftig offert och grabbarna ordnade till tomten. Ny uppfart, mur och rättade fel som hade gjorts av tidigare företag som varit här. Supernöjd med jobbet, offerten, resultatet och viktigast av allt den tillit jag fick för grabbarna! Stort tack och er kommer jag alltid rekommendera.

Svar från Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Hej Ali ! Tack för ditt fina omdöme, vi är väldigt glada över att du är nöjd med oss och vårt arbete :)

Anders Ö
Skrev om Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Bra kommunikation över lag och noggrant och snyggt genomfört arbete. De få saker som behövdes förbättras efter inspektion togs om hand snabbt. Rekommenderas.

Svar från Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Tack Anders för detta fina omdöme :)

Susanna M
Skrev om Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Alltid vänliga och hjälpsamma. Duktiga och flexibla. Jag har samarbetat med företaget vid en rad projekt och alltid haft god erfarenhet.

Svar från Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Tack Susanna! Och vi uppskattar verkligen dina projekt och samarbete :)

Vanja H
Skrev om Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Stockholms Markpartner AB har hos oss byggt upp ett poolområde på en varierad tomt med höjdskillnader på över två meter, detta utan att förstöra känslan av naturtomt och Svensk natur. Arbetet har innefattat omfattande schaktning, utgrävning av pool, murar för att bevara höjdskillnader, bygge av trädäck runt pool. Bygge av trätrappa upp till en högre del av tomten. Nedgrävning av vattencistern med efterföljande avgrusning i anslutning till poolens trädäck samt anläggning av gräsmatta i annan del av tomten. Från första...

Svar från Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Tack Vanja för detta fantastiska omdöme. 🙏 Det var ett spännande projekt och en nöje att få jobba med er.

Per-erik Y
Skrev om Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Bra bemötande, lösningsorienterade och väl utfört jobb. Kan rekommenderas!

Svar från Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Tack per-Erik för det fina omdömet 🙏

Anna-Karin N
Skrev om Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Bra bemötande, kunniga entreprenörer, bra diskussioner kring lösningar.

Tack Anna-Karin för detta fina omdöme, Det är precis så här vi vill uppfattas 🙏

Andreas L
Skrev om Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Fantastiskt företag! Vi är supernöjda med allt.

Svar från Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

🙏 Tack Andreas för det fina omdömet och för att vi fick nöjet att göra det fint hos er.

Morgan R
Skrev om Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Bra och trevligt bemötande. Tydlig fakturering som motsvarade offert. Kunniga hantverkare. Det som drar ner betyget är bristande plannering av när de olika jobben skulle utföras, vilket ledde till en utdragen process innan allt var klart.

Svar från Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Hej Morgan! Tack för omdömet, vi är verkligen ledsna för att det drog ut lite på tiden.

Bo B
Skrev om Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Vi köpte ett jobb med att göra i ordning vår garageinfart med nu grusläggning och byggande av en stödmur.. Serviceinriktade och bra bollplank runt lösningar. Vi hade ideér om hur vi ville ha vår garageinfart, men blev utmanade med förslag på alternativa lösningar. Under projektets gång var de tydliga med vad som skulle göras och när. De var lyhörda och frågade oss om de var osäkra på exakta lösningar. Vi fick också information om de problem som uppstod på vägen. Vi är totalt sett mycket nöjda med både genomförande och resultat..

Svar från Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Tack Bo för det fina omdömet ! vi är väldigt glada för att du upplevt oss som lyhörda och att du fick det precis som ni ville ha det och väldigt fint blev det :)

Coolfors S
Skrev om Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Mycket bra och korrekt. Detta jobb utfördes får över 1 månad sen. Har inte hört något från kunden vi/dom jobbade åt och det betyder att det gått bra.

Svar från Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Tack Thomas för ditt omdöme ! Vi ser fram emot ett fortsatt samarbete och nöjda kunder :)

Tobias W
Skrev om Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Vi har anlitat Stockholm Markpartner vid flera tillfällen under det senaste dryga året. Bland annat har de lagt ny dränering runt del av huset där ett garage tidigare stod, samt anlagt en ny parkeringsplats inklusive plattläggning. Genomgående har företaget varit proffsiga, trevliga och intresserade. Det är ju lite av en djungel att hitta rätt företag, därför känns det väldigt bra att ha lärt känna Stockholm Markpartner. Kommer garanterat anlita dom igen.

Svar från Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Tack så mycket Tobias för ditt fina omdöme och det har varit ett rent nöje för oss att få hjälpa till med att förverkliga era projekt. Jag passar även på att önska dig och din familj ett gott nytt år :)

Christer N
Skrev om Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Seriös bemötande och hög kunskap i ämnet.

Svar från Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Tack så mycket för att du tagit dig tid att ge oss ditt omdöme ! 🙏

Joakim J
Skrev om Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Proffsigt och väl utfört arbete.

När du är nöjd så är vi nöjda 👍 Tack så mycket för omdömet 😀

Johan S
Skrev om Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

- På vilket sätt blev du bemött av företaget: ============================================= Firman känns som ett klassiskt familjeföretag så kontakten sköttes främst av en mycket erfaren person som var uppenbart intresserad av det jag skulle göra, kom med egna förslag på justeringar och tillägg och var väldigt aktiv i hela genomförandeprocessen som krävde snabba beslut. Pga. den svårbedömda marken förekom en del överaskningar som stora stenblock som var i vägen och fick transporteras bort, ytliga dräneringsrör, fiberledningar...

Svar från Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Johan!! Jag har inte ord som kan beskriva detta omdöme, så jag gör så här 🙏 . Du har precis beskrivit hur vi vill att ni som kunder ska känna och jag är otroligt glad över att vi lyckats just hos dig och tack för att du tagit dig tid att ge oss ditt omdöme. 😀 Josef

Nils ola robert B
Skrev om Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Bra och seriöst företag som levererar enligt avtal och håller sina löften. De genomförde omfattande markarbeten på vår tomt som inkluderade stenläggningar, grusgångar, utrullning av 500 kvm gräsmatta med allt tillhörande underarbete, ca 40 m stenmur med 4 granitpollare som grind och infartsstolpar, plantering av tuja häck, en åsnetrappa i granit samt en traditionell stentrappa i granit. I tillägg byggde de en 50 kvm altan i trä och genomförde flera tillkommande mindre jobb som genomfördes snabbt och effektivt till rimligt pris. Jag har rekommenderat Stockholm Markpartner till flera vänner.

Svar från Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Tack så jättemycket för ditt fina omdöme och grabbarna tackar så mycket för ert bemötande och kaffet så klart 😀

Fastighetssnabben A
Skrev om Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Bra bemötande, flexibilitet och snabb service, inget verkar omöjligt. Vi hade stort behov och höga förväntningar på dom tjänster vi sökte, och vi fick vad vi sökte. Känns tryggt att samarbeta med en sån partner.

Vilket omdöme!!! Vi tackar allra ödmjukast Med vänliga hälsningar Josef Lantz

Paragon P
Skrev om Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Kvalitén på arbetet har varit tillfredsställande, men det är väldigt problematiskt att slutpris är mer än dubbelt så mycket som offert.

Svar från Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Hej! Vi tycker också att detta är väldigt tråkigt och långt ifrån det normala, men tyvärr så kunde vi inte förutse att det bl.a skulle dyka upp så mycket berg. Nu ser vi fram emot ett fortsatt gott samarbete och ett mycket bra slutresultat. tack för ditt omdöme.! 😀 Josef

Svante V
Skrev om Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Vi har gjort ett större trädgårdsprojekt med SMP under våren och vi är mycket nöjda med planering, rådgivning samt framför allt med resultatet. Vid frågor har de varit snabba med svar samt missförstånd på vägen har hanterats på ett professionellt sätt.

Svar från Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Hej Svante :) Tack för att du tagit dig tid av svara och de väldigt snälla orden. Men framför allt så är vi så glada om att få vara med er på denna resa och ert super fina projekt. :) Josef

Robert F
Skrev om Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Proffsigt och lösningsorienterad bemötande. Slipning och behandling av gammal trall (ca 120 kvm) som blev riktig snyggt. Byggde även nytt staket, flyttade på befintlig glasräcken och byggde inklädning av poolutrustning. Jag kan varmt rekommendera Stockholms markpartner.

Svar från Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Tack för för att du tog dig tid och gav oss denna fina recension, vi hoppas på ett återseende till våren när det är dax för trädgårdsfix 😀

Kenneth F
Skrev om Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Bra bemötande, kom ut på plats innan uppdrag påbörjades och rekognosierade läget. Vi har upphandlat snöröjning med Stockholms markpartner och det har fungerat väl - något enstaka frågetecken efter hand men som lösts på ett snabbt sätt.

Svar från Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Tack så jätte mycket Kenneth :)

Gazwan A
Skrev om Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Jätte fin jobb, mycket nöjda med arbetet. Mycket bra bemötande. Tack för ett fint jobb Stockholms markpartner.

Svar från Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Nöjet är helt och hållet på vår sida som har fått vara med och genomföra detta fina projekt :) och det blev riktigt tjusigt på kvällen med belysningen.

Rickard N
Skrev om Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Stockholms Markpartner har hjälpt oss att gräva för pool, som vi själva bygger. Förutom kompensen och ett bra resultat, har vi uppskattat att de varit mycket flexibla och kommit med goda råd. Vi kan med glädje rekommendera dem.

Svar från Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Tack Rickard ! jag ser fram emot en bild när poolen är på plats :)