Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård

Välkommen till Stockholms markpartner!

Vi förverkligar dina projekt inom mark och anläggning. Vi lägger stor vikt vid transparens båda innan projektet har startat och under tiden vi arbetar med ditt projekt. Vi vill enkelt och öppet kunna diskutera olika lösningar.

Tjänster: Projektering, projektledning, tillbyggnad, nybyggnad, bygga villor, mark och trädgård, mark och anläggning samt mycket mer.

När du anlitar oss på Stockholms markpartner får du koll på vad som faktiskt händer och insyn i projektet så att du kan vara med och påverka.

Läs vad 10 kunder tycker om Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård 2

2022-11-25 Verifierad kund
    Proffsigt och väl utfört arbete.
    När du är nöjd så är vi nöjda 👍
    Tack så mycket för omdömet 😀
  • Johan S
    skrev om Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård
    2022-11-23 Verifierad kund
    - På vilket sätt blev du bemött av företaget:
    =============================================
    Firman känns som ett klassiskt familjeföretag så kontakten sköttes främst av en mycket erfaren person som var uppenbart intresserad av det jag skulle göra, kom med egna förslag på justeringar och tillägg och var väldigt aktiv i hela genomförandeprocessen som krävde snabba beslut. Pga. den svårbedömda marken förekom en del överaskningar som stora stenblock som var i vägen och fick transporteras bort, ytliga dräneringsrör, fiberledningar och liknande. Det var aldrig några besvär med dessa små överraskningar som dök upp efterhand utan de löstes genom mer eller mindre dagliga samtal där vi gick igenom aktuella aktiviteter och planering. Jag är med andra ord väldigt nöjd med den typen av personligt och positivt aktivt bemötande.

- Vilka förväntningar hade ni och hur levde företaget upp till dem:
    ====================================================
    Jag hade tidigare anlitat firman för en del trädgårdsarbeten så jag hade höga förväntningar och firman, Stockholms Markpartner, levde upp till dem till hundra procent. Exempelvis vågade jag ge firman i uppdrag att själva utforma mönsterpassningen av trädgårdsplattorna och resultatet blev bättre än mitt ursprungliga förslag! Det visar att här kunde jag lita på proffs!

- Sammanfatta din upplevelse och beskriv gärna vad du köpte för vara eller tjänst:
    ========================
    Uppdraget bestod främst av att omvandla en gammal trädgårdstomt till uppfart och parkering och samtidigt ge tomten en ansiktslyftning med bl.a ny entrétrappa, brevlåda, cirka 80 kvm mönstrade trädgårdsplattor och förbättrad vattenavrinning. Arbetet krävde dessutom en hel del tuff markberedning med bl.a grävmaskin, såsom borttagning av stora stenblock och asfalt, utjämning av mark med fokus på jämn lutning, vattenavledning mot gatan osv. Den nya anläggningen skulle dessutom harmoniskt passa in i den befintliga äldre miljön med ett - i förhållande till bostadshuset - snett placerat garage, ojämn gräsmatta, äppelträd, häck och äldre trädgårdsplattor i annan nivå. Det här är ett svårare jobb än nyanläggning och kräver viss fingertoppskänsla vilket de som planerade och utförde arbetet hade!
    Johan!! Jag har inte ord som kan beskriva detta omdöme, så jag gör så här 🙏 .
    Du har precis beskrivit hur vi vill att ni som kunder ska känna och jag är otroligt glad över att vi lyckats just hos dig och tack för att du tagit dig tid att ge oss ditt omdöme.

😀 Josef
    2022-11-22 Verifierad kund
    Bra och seriöst företag som levererar enligt avtal och håller sina löften. De genomförde omfattande markarbeten på vår tomt som inkluderade stenläggningar, grusgångar, utrullning av 500 kvm gräsmatta med allt tillhörande underarbete, ca 40 m stenmur med 4 granitpollare som grind och infartsstolpar, plantering av tuja häck, en åsnetrappa i granit samt en traditionell stentrappa i granit. I tillägg byggde de en 50 kvm altan i trä och genomförde flera tillkommande mindre jobb som genomfördes snabbt och effektivt till rimligt pris. Jag har rekommenderat Stockholm Markpartner till flera vänner.
    Tack så jättemycket för ditt fina omdöme och grabbarna tackar så mycket för ert bemötande och kaffet så klart 😀 Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård
    2022-11-21 Verifierad kund
    Bra bemötande, flexibilitet och snabb service, inget verkar omöjligt.

Vi hade stort behov och höga förväntningar på dom tjänster vi sökte, och vi fick vad vi sökte.

Känns tryggt att samarbeta med en sån partner.
    Vilket omdöme!!!
    Vi tackar allra ödmjukast

Med vänliga hälsningar
    Josef Lantz
    2022-11-09 Verifierad kund
    Kvalitén på arbetet har varit tillfredsställande, men det är väldigt problematiskt att slutpris är mer än dubbelt så mycket som offert.
    Hej!
    Vi tycker också att detta är väldigt tråkigt och långt ifrån det normala, men tyvärr så kunde vi inte förutse att det bl.a skulle dyka upp så mycket berg. Nu ser vi fram emot ett fortsatt gott samarbete och ett mycket bra slutresultat.

tack för ditt omdöme.!
    😀 Josef
    2022-09-26 Verifierad kund
    Vi har gjort ett större trädgårdsprojekt med SMP under våren och vi är mycket nöjda med planering, rådgivning samt framför allt med resultatet. Vid frågor har de varit snabba med svar samt missförstånd på vägen har hanterats på ett professionellt sätt.
    Hej Svante :)
    Tack för att du tagit dig tid av svara och de väldigt snälla orden.
    Men framför allt så är vi så glada om att få vara med er på denna resa och ert super fina projekt.

:) Josef
  • Robert F
    skrev om Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård
    2022-09-22 Verifierad kund
    Proffsigt och lösningsorienterad bemötande.

Slipning och behandling av gammal trall (ca 120 kvm) som blev riktig snyggt. Byggde även nytt staket, flyttade på befintlig glasräcken och byggde inklädning av poolutrustning.

Jag kan varmt rekommendera Stockholms markpartner.
    Tack för för att du tog dig tid och gav oss denna fina recension, vi hoppas på ett återseende till våren när det är dax för trädgårdsfix 😀 Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård
    2022-08-30 Verifierad kund
    Bra bemötande, kom ut på plats innan uppdrag påbörjades och rekognosierade läget. Vi har upphandlat snöröjning med Stockholms markpartner och det har fungerat väl - något enstaka frågetecken efter hand men som lösts på ett snabbt sätt.
    Tack så jätte mycket Kenneth :) Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård
    2022-08-28 Verifierad kund
    Jätte fin jobb, mycket nöjda med arbetet.
    Mycket bra bemötande. Tack för ett fint jobb Stockholms markpartner.
    Nöjet är helt och hållet på vår sida som har fått vara med och genomföra detta fina projekt :) och det blev riktigt tjusigt på kvällen med belysningen. Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård
    2022-08-26 Verifierad kund
    Stockholms Markpartner har hjälpt oss att gräva för pool, som vi själva bygger. Förutom kompensen och ett bra resultat, har vi uppskattat att de varit mycket flexibla och kommit med goda råd.

Vi kan med glädje rekommendera dem.
    Tack Rickard ! jag ser fram emot en bild när poolen är på plats :) Stockholms markpartner - Grönagatan Trädgård