Alla kategorier Motorcykel Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Stockholms mc Varuhus AB

Stockholms mc Varuhus AB

Norra Stationsgatan 93, 113 64 Stockholm — Visa karta

Hos Stockholms MC-Varuhus i Stockholm finner motorcyklar, eu moped, mc tillbehör & kläder till salu. Besök vår webshop för mer information om våra produkter.

Läs vad 4 kunder tycker om Stockholms mc Varuhus AB

• Petra A
    Petra A skrev om Stockholms mc Varuhus AB
    Katastrof!. Har köpt moped på detta ställe för fyra år sedan. Var jättelycklig då men har knappt använt mopeden. Den har inte ens gått 300 mil. Blev utsatt för stöldförsök av mopeden förra året. Skador uppstod. MC varuhuset reparerade mopeden för nästan 20 000 tsek (flera veckor). Fick tillbaka den sent i september 2017 och ställde in den för vinterförvaring i förråd direkt efter reparationen av skadorna. Nu när jag hämtar mopeden i förrådet läcker den olja och MC varuhuset vägrar att fixa den utan att få ytterligare betalt. Den är ju inte ens använd efter jag har fått tillbaka den!!! Detta är skandalöst. Hur många gånger skall jag behöva betala för den här mopeden! Mopeden köptes för ca 25 000 kr, har reparerats för 20 000 kr och nu vill de ha ytterligare betalt för en reparation som inte tycks varit lyckad! Känner mig totalt lurad av detta företag. Vill att andra skall känna till hur de hanterar "sina" kunder. Läs mer
  • Thomas . skrev om Stockholms mc Varuhus AB
    + Bra sortiment på både hojar och butik, ok läge om man har bil eller gillar att promenera.

- Ockerpriser i verkstaden, okunnig personal i butiken. Kör med lockpriser och luras gärna om leveranstider. Läs mer
  • Frank d skrev om Stockholms mc Varuhus AB
    Bra läge och stort utbud. Väldigt specificerade avdelningar: reservdelar, tillbehör och verkstad har alla egna rum. Läs mer
  • Jon O skrev om Stockholms mc Varuhus AB
    Grymt bra hjälp på verkstadssidan, kunnig personal som gärna hjälper. Har dessutom riktigt bra reor, där även de prylarna man vill ha reas ut. Saknar möjligtvis några märken gällande mc-försäljningen. KTM, BMW…? Läs mer
    Peter A gillar detta