Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Kungsholmen Stockholms Simskola AB

Stockholms Simskola AB

Kungsklippan 18A, 112 25 Stockholm — Visa karta

NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 2 kunder tycker om Stockholms Simskola AB

• Molly B
    Molly B skrev om Stockholms Simskola AB
    Detta va vår första upplevelse av babysim o en mycket positiv sådan! Samma lärare varje gång, stor säkerhet o trygghet o lugna byten mellan grupperna i poolen. Gott om plats med lagom grupper. Varm o skön pool för de minsta!
    Representant för Stockholms Baby gillar detta
  • Tobias H
    Tobias H skrev om Stockholms Simskola AB
    Med vår förste son provade vi först Aquababy vid Sthlms Sjukhem men upplevde att det dels var väldigt trångt och stimmigt både vid ombyte och i poolen, dels kändes det som om personalen inte hade någon direkt utbildning och/eller ambition att utveckla barnets färdigheter (som en barnsångs-skiva på repeat)

Något besvikna sökte vi alternativ och hamnade då på Stockholms Simskola som också har babysimverksamhet på Kungsholmen (vid Kungsholms torg). Mycket lugnare, mycket större både vad gäller ombyte och i poolen. Instruktören var alltid samma person och vi upplevde att hon hela tiden såg till att öka utmaningen för vår son så snart han var mogen för det.
    Emma K gillar detta

Kungsklippan 18A, 112 25 Stockholm