Läs vad 71 kunder tycker om Stonecom Sverige AB 2

• 2021-01-26
    Köpte bänkskiva och det var kanon service och snabb leverans
  • 2021-01-24
    Beställde bänkskiva i kvartskomposit med installation. Lite dålig kontakt då det inte gick att ringa utan all kontakt skedde via mail. Han som kom ut och mätte inför bänkskivan och killarna som installerade är vi väldigt nöjda med! Noggranna och trevliga. Det som drar ner betyget är som sagt kontakten med "kontaktpersonen" på företaget och den lite korta varseln gällande mätning och installation mot vad som sades från början. Tog även lite längre tid än planerat. Men väldigt nöjd med stenen och servicen kring mätning och installation. Prisvärt!
    skrev om Stonecom Sverige AB
    Hej Erika, Tack så mycket för din fina feedback och jag hoppas att vi ses i framtiden :) 😍 Mhv Kert Loide

• 2021-01-21
    We needed tabletop of unusual shape. We have searched through different companies and Stonecom had the best delivery time and the most competitive price. Andres, from Stonecom was very helpful with the project. Despite the fact the we were late with placing the order because of the delays with renovation and despite the fact that we placed an order near Christmas time Stonecom kept their promise and delivered the order within 10 days. It was great experience. Stonecome is experienced, fast and efficient and very customer oriented. Highly recommended company!
    Alena M
    skrev om Stonecom Sverige AB
    Hej Alena, Thank you for super feedback and vi hope we see in future also , have nice and great 2021. Regards, Kert Loide

• 2021-01-18
    Fantastisk upplevelse från början till slut.

Bra pris och riktigt snabb leverans om jag jämför med konkurrenterna jag var i kontakt med kunde erbjuda.

Att de har egen fabrik gjorde att när dem var på plats för mätning kunde dem direkt ringa fabriken och se mina möjligheterna till mina önskemål och svara på plats.

Vi köpte en Nero Assuluto och är väldigt nöjda med vårt val.

Tack Stonecom!
    skrev om Stonecom Sverige AB
    Hej Amir, Ett stort tack för att du valde att bli vår kund och att du har haft förtroende för oss. Mhv Kert Loide

• 2021-01-18
    Väldigt nöjd med Stonecom, från offert till färdiginstallation.
    Jag köpte:
    - L-format granitskiva (Star Galaxy).
    - Köksö granitskiva (Star Galaxy).
    - Stänkskydd Noble Carrara
    - 2 st fönsterbrädor (Star Galaxy).
    Noggrann mättning och proffsig installation.
    Rekommenderar verkligen Stonecom.
    Bättre kan man inte få :-)
    Hej Barham, Tack så mycket för din feedback 😍🤩🥳 Mhv Kert Loide

• 2021-01-14
    En rörig kommunikation där vi fick uppge måtten och önskemålen flera gånger. Leveranstiden blev lite längre än anvisat men stenen blev jättefin på plats. Den passar perfekt! Vi beställde ett gnistskydd framför vedspisen.
    skrev om Stonecom Sverige AB
    Hej Anna, T Tack för återkopplingen detta är väldigt viktigt för oss :) ❤️ Mhv Kert Loide

• 2021-01-13
    Ok jobb. Smidiga att beställa av. Men fakturera extra om dom får 5min extra jobb att utföra. Bryr sig inte om att man själv är hjälpsamman så det blir en bra process och upplevelse för båda.
    Jonatan E
    skrev om Stonecom Sverige AB
    Hej Jonatan Emilsson, Tack så mycket för din feedback! Vi beklagar verkligen att din upplevelse inte var den bästa hos oss. Vi gör alltid vårt bästa så att kunden får bästa resultat, ett poäng verkar mycket orättvist eftersom du själv utförde mätning av stenen för att spara pengar och glömde att markera en kant som behövde behandlas. Vi var tvungna att behandla kanten på plats, vilket tog nästan 30 minuter. Vi tog risken att reparera kanten på plats, om vi hade brutit kanten hade vi varit tvungna att beställa hela stenen på vår egen bekostnad, vi försökte spara pengar, vilket vi alltid gör för varje kund. Synd att du inte är nöjd, men om vi hade skickat stenen tillbaka till fabriken skulle det ha kostat dig mycket mer. I vilket fall som helst, tack för att du beställde den här stenen från oss och vi är tacksamma för att du är vår kund. I alla fall önskar vi dig det bästa och hoppas att du också kommer att beställa stenar från oss i framtiden. Med vänliga hälsningar Kert Loide

• 2021-01-11
    Jag beställde en L-formad marmorskiva med utsågning för fönsternisch. Allt gick snabbt och smidigt. Tydlig kommunikation och proffsiga hantverkare som kom och mätte och monterade. Priset låg dessutom en bra bit under andra leverantörer. Rekommenderar verkligen Stonecom!
    Tack Maria, Tack för super feedback att ni valde oss att slutföra er köksprojekt med den vackra marmor :) Mhv Kert Loide

• 2021-01-07
    Jag köpte en granitskiva till en liten köksö. Jag tog mått själv.

Stonecom Sverige AB visade sig ha bland de lägsta priserna, samtidigt gav de ett seriöst intryck då de vid beställningen bekräftade de mått jag gett dem, genom att sända en ritning med måtten inlagda.

Vidare endast 10% i förskottsbetalning vid beställning, resten efter leverans.

Första skivan de gjorde visade sig ha en längsgående spricka, som upptäcktes innan leverans. På några dagar tog de fram en ny som levererades.

Jag har inte hunnit att montera skivan, men den är fint tillverkad.
    Jag är ytterst nöjd med företaget och det de levererat.
    Kan varmt rekommendera Stonecom Sverige AB

Percy Ellmén
    skrev om Stonecom Sverige AB
    Hej Percy, Tack för supergod feedback , vi uppskattar det väldigt mycket ❤️ Mhv Kert Loide

• 2021-01-05
    Jag köpte en marmorskiva till köket.
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande. Fick tydlig information om olika material och olika tjocklekar.
    Fick se materialet innan köp. Fick offert snabbt och varan kom inom en vecka.
    Killarna som levererade la skivan på plats på en gång och passformen var perfekt.
    Tacksam och nöjd!
    skrev om Stonecom Sverige AB
    Hej Maria, Ett stort tack för att du valde att bli vår kund och att du har haft förtroende för oss. Mhv Kert Loide

• 2021-01-04
    Det blev lite strul skivorna som jag skulle hämta i frihamnen hade gått i retur - men de fixade en fri hemleverans i stället!
    /pelle dellby
    Pelle D
    Hej Pelle, Tack för feedback :) och gott nytt år :) Mhv Kert Loide

• 2020-12-30
    Bänkskiva till köket. Trevliga, kunniga och serösa . Bra urval
    skrev om Stonecom Sverige AB
    Hej Helene, Tack för att du köpte stenen av oss och gott Nytt År. Mhv Kert Loide

• 2020-12-29
    Dom va sjukt proffsiga och mycket bra installationskillar
    Hej Daniel, Tack för super feedback och godt nytt år. Mhv, Kert Loide

• 2020-12-28
    Väldigt nöjd med Stonecom, från början till färdiginstallerad vacker vit bänkskiva. Tycker även prisläget var toppen då de hade lite lägre priser än andra leverantörer! Rekomenderas starkt!

Mvh Mats
    Mats N
    Hej Mats, Tack för super feedbacken :) Mhv Kert Loide

• 2020-12-23
    Allt funkade bra. Lågt pris, bra kvalité, snabb service och leverans! Tack Andres och Stonecom.
    Hej Anna, Tack för super feedback och GOD JUL Mhv Kert Loide

• 2020-12-21
    Allt var bra förutom att de missat säga att diskhon skulle lev separat direkt till oss vilket gjorde att de inte hade den med sig när de mont granitskivan och därmed blev vi utan fungerande diskho i nästan en vecka. De påstod även att inkoppling vattenlås inte ingick i montaget av diskhon men efter diskussion så fixade dom det också. Granitbänken är fin så allt blev bra till slut och vi är överlag nöjda.
    skrev om Stonecom Sverige AB
    Hej Magnus, Tack för din feedback vi gör alltid vårt bästa, ibland går det inte som planerat, jag är ledsen och hoppas vi hörs framtiden igen :) Mhv Kert Loide

• 2020-12-21
    stenskivor i kök. Jag blev bra bemött. Företaget levde upp till förväntningarna.
    Torborg W
    Tack för super feedback och GOD JUL :) Mhv Kert Loide

• 2020-12-20
    Mycket bra service, bra produkt och bra service!. Väldigt bra priser! = helt enkelt grym!
    Hej Pether, Tack för super feedback och GOD JUL :) Mhv Kert Loide

• 2020-12-18
    Bra produkt, otroligt tevlig personal, ringer upp så fort det är något, bra priser och snabb leverans. Vad mer kan man säga.
    Hej Håkan, Tack för super feedback 👍🏼😇 Mhv Kert Loide

• 2020-12-17
    Vi kan bara ge vårt bästa betyg till Stonecom!
    Så proffsigt och väl skött från första till sista kontakt med företaget.

Allt gick snabbt, smidigt och effektivt. Priset var konkurrenskraftigt och bra.

Trevlig och proffsig personal som hjälpte oss att fullfölja vår köksdröm.

Personalen som var här och mätte och sedan installerade var helt otroliga. Lugna, effektiva, trevliga och superproffsiga.

Vi kan verkligen rekommendera denna firma!

Mvh Gabriella och Leif
    GABRIELLA G
    skrev om Stonecom Sverige AB
    Tack Sandra, för ditt förtroende för oss som din steninstallatör av den vackra stenen :) 👍🏼😇🤗 Mhv Kert Loide

• 2020-12-17
    Vi bestämde oss för svart granit till köket. Tog kontakt via Mail. Det var lite turer hit och dit pågrund av våran okunskap om kapningar av framkanten på stenarna. Vi beställde 2 bänkskivor med uppmätning och uppsättning.
    Från den dagen de kom och mätte upp till leveransen av skivorna var full professionellt arbete. Vi kände oss trygga redan vid uppmätningen, den man som kom var riktigt kunnig och duktig. Arbetet utfördes båda gångerna sen kväll och detta passade oss perfekt. Vi är jättenöjda med allt från arbete till våra snygga Sten skivor.. Vi tackar och bockar./Laila
    skrev om Stonecom Sverige AB
    Hej Laila, Ett stort tack för att du valde att bli vår kund och att du har haft förtroende för oss.GOD JUL :) Mhv, Kert Loide

• 2020-12-16
    Köpte två marmorskivor.
    Helnöjd med både varor och all kommunikation från innan vi beställde till leverans.
    Trevligt rakt igenom!
    Hej Patrik, Tack för super feedback :) Mhv Kert

• 2020-12-15
    Mycket fint hantverk och vi är mycket nöjda med våra nya stenskivor. Snabb hantering och mycket noggrann mätning. Skivorna sitter precis som de ska.
    Tack Cecilia, att du valde oss som din steninstallatör . Mhv Kert Loide

• 2020-12-15
    Väldigt bra service. Oerhört nöjda med bänkskivan
    skrev om Stonecom Sverige AB
    Hej Rony, Ett stort tack för att du valde att bli vår kund och att du har haft förtroende för oss. Mhv Kert Loide

• 2020-12-12
    Jag köpte bänka skiva och fick bra o snabb svar men har inte fått leverans än
    Hej Hina, Tack för super Feedback 🥳 Mhv Kert Loide

• 2020-12-11
    Köpte en bänkskiva i kalksten, snabb och bra service. Väldigt nöjda! Rekommenderar verkligen!
    Hej Matilda, Tack för din super cool feedback :) Mhv Kert Loide

• 2020-12-11
    Vi köpte bänkskiva och kunde inte vara mer än nöjda. Snabb leverans, fin sten, bra pris och trevligt bemötande. Vissa saker gjorde mig lite osäker i början som stavfel på hemsidan och lite svårigheter att få kontakt. Men det var inget som jag hade behövt oroa mig för. Rekommenderas!
    Hej Malin. Tack för din feedback det är viktig för oss :) Mhv Kert Loide

• 2020-12-08
    3 m bänkskiva i composit. Allt blev faktiskt perfekt!
    Hej Gunnel, Tack för feedback och att du beställde från oss :) Mhv Kert Loide

• 2020-12-03
    Jag köpte en stenskiva till min köksö. Bra service och snabb leverans. Jag är mycket nöjd!
    Hej Fredrik, Super tack för feedbacken :) Mhv Kert Loide

• 2020-12-02
    Trevligt och professionellt agerande. Acceptabel leveranstid och perfekt montering. Hög kvalitet på stenen, en längsgående list mellan diskbänk/ arbetsyta och vägg.
    Hej Jan, Tack för super feedback :) Mhv Kert Loide

• 2020-11-30
    Vi fick en preliminär offert och köpte en kvartsbänkskiva för utbyte i befintligt kök. Bra kvalitet och pris på skivan.

Tydlig o bra kommunikation med kontoret via mail. Nogrann planerat med mätgrupp som på plats mätte upp skivans storlek och håltgning mot 10% i förskott.

Godkännande av måttsatt ritning för bänkskivan och tecknat avtal med fast pris på bänkskiva och montering.

Mät och montage teamet var snabba och nogranna.

Enda nackdelen var att teamen tar kontak och vill utföra arbetet med mycket kort varsel.

Drygt ett dygns framförhållning fungerar inte om man har något bokat i sin kalender ovh speciellt inte när man skall demontera gamla bänkskivor och en diskbänk, på ett sådant sätt att inget av de kvarvarande inresningen skadas!

Samman taget:
    Bra kvalitet och pris på skivan.
    Bra kontakt med kontoret.
    Nogrann och snabb montering
    Bernt N
    Hej Bernt, Tack för den super detaljerade feedbacken :) Mhv, Kert Loide

• 2020-11-30
    Snabb återkoppling, hjälpsamma och bra priser! Supernöjd
    Hej Olivia, Tack så mycket för att du valde oss :) Mhv Kert Loide

• 2020-11-29
    7.5 m granitskivor till köket. De har varit fantastiska från första kontakten till installation.
    Hej Göran, Stort stort tack för super feedback :) Mhv Kert Loide

• 2020-11-26
    Jag köpte en bänkskiva rosa beta.
    När den väl kom på plats så var den fin.
    Men innan dess var det väldigt struligt med att komma med ett konkret datum både för att boka in mätning samt leverans. Leveransen lovade Stonecom en viss vecka vilket de inte infriade. Så allt blev försenat.

När bänkskivan var på plats o vi började använda den så blir det väldigt lätt fläckar och den suger upp allt. Stonecom har inte heller meddelat att vi borde impregnera en ljus stenskiva det första man gör.

I det stora hela blev det snyggt och ett bra installationsjobb. Men lite för mycket strul för att komma dit.
    skrev om Stonecom Sverige AB
    Hej Björn, Tack så mycket för din feedback, vi är ledsna att höra att du inte var nöjd med vår produkt och service. Jag granskade hela projektet och stenen installerades enligt kontraktet, all information om stenen är skriven i kontraktet och på webbplatsen. Vi försöker alltid göra vårt bästa och leverera stenen till kunden på 5-9 arbetsdagar om allt går bra i produktionen. Ibland tar produktion och transport längre tid, men tyvärr kan vi inte förutspå detta. Alla stenar har redan bearbetats i fabriken, vi har också information om underhållet av stenarna på webbplatsen. Tyvärr, eftersom du inte har skickat in några klagomål till oss via e-post, har vi inte kunnat hjälpa dig. Vi har inga andra klagomål om denna sten just nu och det är synd att du inte är nöjd. Varje kund är viktig för oss och varje feedback gör oss bara bättre och vi är tacksamma för det. Vi kommer säkert att lära oss av det och förbättra vår kommunikation med våra kunder, tack för att du hjälpte oss med detta. Mhv Kert Loide

• 2020-11-26
    Snabb respons och proffsigt utförande
    skrev om Stonecom Sverige AB
    Hej Emma, Tack för feedback och att du valde oss som din stenleverantör :) Mhv Kert Loide

• 2020-11-25
    Beställde en rund marmorskiva vilket hanterades snabbt och smidigt. Suverän leverans och bra kommunikation. Rekommenderas starkt
    Ebru O
    skrev om Stonecom Sverige AB
    Hej Ebru, Ett stort tack för att du valde att bli vår kund och att du har haft förtroende för oss. Tack en gång till :) Mhv Kert Loide

• 2020-11-20
    Beställde bänkskiva, bra service och fantastiskt slutresultat!
    Hej Johanna, Tack för super feedback och trevlig helg :) Mhv Kert Loide

• 2020-11-18
    Bra service. Alltid tillgängliga. Hittar bästa lösningen för kunden. Snabba.
    skrev om Stonecom Sverige AB
    Hej Denis, Tack för super feedback och hoppas att vi hörs framtiden också :) Mhv Kert Loide

• 2020-11-10
    Beställde en stenskiva till vår dadrumskommod från Stonecom. Mycket nöjd med bemötandet, leveransen och slutprodukten. Kan varmt rekommendera!
    Hej Sara, Tack :) Mhv Kert Loide

• 2020-11-09
    Stenskivan motsvarar våra önskemål!
    Hej Christina, Super bra att höra :) och tack själv :) Mhv Kert Loide

• 2020-11-08
    Köpt bänkskiva. Snabba svar. Smidigt. Kort väntetid på bänkskivan.
    Hej Sigrídur Tack för super feedback :) Mhv Kert Loide

• 2020-11-05
    Köpte granit köksbänkar. En av de första bänkarna som levererades var inte helt perfekt, men det fixade dom på några dagar och kom med en ny :-) . Mycket trevliga killar som mätte och installerade skivorna. Huvudkontoret var snabba på att svara på frågor och jag upplevde alla som mycket professionella. Kan varmt rekommendera STONECOM :-) Totalt nöjd är jag , tack för all hjälp <3
    skrev om Stonecom Sverige AB
    Hej Malin, Ett stort tack för att du valde att bli vår kund och att du har haft förtroende för oss. Mhv, Kert Loide

• 2020-11-05
    Allt från start till slut va en upplevelse! Riktigt nöjd med servicen priset och hur duktiga både försäljare och hantverkare var. Jag rekommenderar Stonecome för allt och alla som ska göra om någon sorts sten renovering. Det jag tyckte mest om var hur bra kompetens alla hade på företaget, jag blev bemött på ett otroligt bra sätt. Måste nämna att jag har svårt att lita på hantverkare.
    Vahe M
    Hej Vahe, Tack för super feedback och för förtroende :) Mhv Kert Loide

• 2020-11-04
    Bra och utmärk produkt lätt och ha göra med bra service jag är nöjd
    skrev om Stonecom Sverige AB
    Tack Aliouate, att du valde oss som din stenleverantör och tack för super feedback :) Mhv Kert Loide

• 2020-11-03
    Bra kontakt, trevliga, snabb leverans och bäst pris på marknaden. Fick dock fel faktura först (åtgärdades snabbt) vilket hindrar mig från att sätta maxbetyget....
    skrev om Stonecom Sverige AB
    Tack Olof, att vi fick vara en del av ditt projekt och att du valde den fina stenen :) Mhv Kert Loide

• 2020-11-02
    Kanonservice! Blev litet fel på mättningen, men Stonecom gjorde ett snabbt omtag och kom tillbaka med en ny skiva. Kanonarbete!
    skrev om Stonecom Sverige AB
    Hej Magnus, Ett stort tack för att du valde att bli vår kund och att du har haft förtroende för oss. Mhv, Kert Loide

• 2020-10-29
    Jag blev jättenöjd med Stonecoms arbete. De är snabba på att svara och är serviceinriktade. Rekommenderar!
    Tack Karin 🙏❤️ Mhv Kert Loide

• 2020-10-20
    Jag köpte kompositsten från Stonecom. Bra service.
    skrev om Stonecom Sverige AB
    Tack Narendra,😊 Vi är väldigt tacksamma att du valde att bli vår kund och vi är mycket glada över vår sammarbete med dig.💕😍 Mhv Kert Loide

Väldigt nöjda med allt ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Hind N
    Hej Hind, Tack för super feedback :) ❤️❤️❤️❤️ Mhv Kert Loide

• 2020-10-20
    Bra bemötande o bänkskivan levererades snabbt.
    Mycket bra arbete
    skrev om Stonecom Sverige AB
    Hej Christian, Ett stort tack för att du valde att bli vår kund och att du har haft förtroende för oss.👍⭐️🤩 Mhv Kert Loide