Stonecom Sverige AB

Stonecom Sverige AB

stonecomsverige.se
  • BadgeFiveYears
4.5

Välkommen till Stonecom Sverige AB! Våra bänkskivor i sten är ett utmärkt val för dig som går i tankarna av att renovera köket. Vi har över 20 års erfarenhet inom branschen och har arbetat med kunder i alla storlekar. Allt från mindre kunder till stora kryssningsfartyg. Hos oss hittar stenskivor gjorda av keramik, marmor,...

341 omdömen om Stonecom Sverige AB

Sedan starten hos Reco 2020

Sandra C
Skrev om Stonecom Sverige AB

Höga förväntningar för vårt köksbänk som bestod av 5 olika delar och de uppfylldes. De är noggranna och professionella och det blev superfint. Väldigt bra material Quartzen (Ceasarstone Taj Royale). Det enda de skulle kunna göra är att de som mäter ta ut flera mönster och kan visa kantprofil etc till de som inte har möjlighet att köra till affären och måste bero på webbsidans bilder.

Ahmed K
Skrev om Stonecom Sverige AB

Fick sånt otroligt bra bemötande av Aive som var proffsig och kunnig. Slutprodukten blev även den precis enligt förväntningarna. Andra beställningen av bänkskiva som görs via Stonecom och de kan verkligen sin grej. Rekommenderas starkt!

Kjell M
Skrev om Stonecom Sverige AB

Har inte fått min leverans och montering ännu, så för tidigt att ge omdöme.

Sandra B
Skrev om Stonecom Sverige AB

Snabb och bra service, snyggt och bra gjort!

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej Sanrda, Tack för trevlig omdöme. Uppskattar att ni är nöjda med det hela och önskar er allt gott!

Eldar B
Skrev om Stonecom Sverige AB

Bra kvalitet, man behöver bara vara väldigt noga med att kontrollera om allt du önskar att ha är nedskrivet innan du godkänner beställningen.

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej Eldar, Tack för att ni anlitade oss som era leverantör.

Stefan N
Skrev om Stonecom Sverige AB

Jag bytte bänkskivor i hela köket, totalt 5st. Blev väldigt bra bemött av säljaren. Snabba och korrekta svar. Installatörerna var väldigt proffsiga och trevliga. Gjorde ett toppjobb! Kan verkligen rekommendera Stonecom!

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej Stefan, Tack att ni valde oss som era leverantör. Hela processen gick lätt som plätt:) Jag är verkligen glad att ni är nöjda över slutresultatet. Önskar er allt gott!

Ingrid L
Skrev om Stonecom Sverige AB

Allt gick smidigt och bra! Jämförde med 5 andra stenleverantörer och blev till slut Stonecom! Maskinen som sågade skivan gick sönder så leveransen blev några v sen men när den väl kom gick det smidigt och bra med ditsättningen Med vänlig hälsning Ingrid Lundblad

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej Ingrid, Tack för trevlig omdöme, trots förseningen från våran sida. Tack för era förståelse samt enorma tålamodet:) Stor tack att ni valde oss som era leverantör.

Lars E
Skrev om Stonecom Sverige AB

Bra pris snabb leverans Duktiga medarbetare

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej Lars, Tack för trevlig omdöme, uppskattar verkligen. Önksar er allt gott!

Peter E
Skrev om Stonecom Sverige AB

Trevligt bemötande, verkar kunniga inom området. Stonecom har tyvärr inte kunnat hålla utlovad leveranstid, just nu 2-3 veckor sena. Kommunikationen vad som sker och beskrivning av orsak är bra, men initiativ måste tas från vår sida för att få information. Har beställt bänkskivor och fönsterbrädor i kvartskomposit, som inte levererats ännu. Bänkskivorna ska ha antikkant vilket har orsakat sen leverans.

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej Peter! Vi beklagar, det hände verkligen att vi hade en maskinhaveri och det blev enorma förseningar. Vi försöker att förbättra oss, speciellt när det gäller sådana speciella kantbearbetningar som ni hade. Beklagar i förväg och hoppas ni blir nöjda med slutresultatet. Önskar er allt gott!

Linnea P
Skrev om Stonecom Sverige AB

Trevligt och professionellt bemötande. Allt fungerade felfritt. En stenskiva blev fel från fabrik men var inga konstigheter att orda en ny, snabb leverans.

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej Linnea! Tack för era förståelse. Inland gör även vi fel, men vi brukar också vara duktiga att åtgärda. Tack för ärlig bedömning och önskar er allt gott!

Yvonne S
Skrev om Stonecom Sverige AB

Är imponerad av snabb offert, vänligt bemötande i telefon och proffsiga hantverkare som fick stenskivan på plats

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej Yvonne! Tack för trevlig omdöme och tack att ni anlitade oss som era leverantör.

Stefan S
Skrev om Stonecom Sverige AB

Beställde ny bänkskiva till köket Det har fungerat mycket bra, jag är mycket nöjd med hur projektet har genomförts,

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej Stefan! Stor tack att ni valde oss som era leverantör. Vi är också nöjda med genomföranndet:)

Carl B
Skrev om Stonecom Sverige AB

Bra kundservice. Perfekt inmätning av våra nya köksbänkar. Stort produkturval och snabbt genomförande.

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej Carl! Tack för trevlig omdöme. Ren glädje av nöjda kunder!

Johan L
Skrev om Stonecom Sverige AB

Fantastisk resultat med snabb leverans och marknaden bästa pris. Fin service och proffsigt mät & montageteam

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej Johan! Tack för underbar omdöme. Tack för att ni anlitade oss!

Matts B
Skrev om Stonecom Sverige AB

Bra säljare, snabb leverans, fin sten, skickliga och trevliga montörer. Uppmätnigen kunde ha varit bättre Mycket nöjd kan rekommenderas.

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej Matts! Tack för att ni hade tålamod och förståelse kring hela projektet. Slutresultatet blev väldigt fin, fast som ni nämde, vissa avvikelser förekom. Vi lär oss för att bli bara bättre och bättre. Tack för era fina ord!

Maria Ulrika Christina V
Skrev om Stonecom Sverige AB

Snabb och trevlig service och vacker sten

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej Maria! Tack för att ni anlitade våra tjänster och produkter. Väldigt trevlig att höra attni är nöjda.

Lena H
Skrev om Stonecom Sverige AB

Ett mycket bra företag, pålitligt och bra service. Bra pris. Granitskivan helt till belåtenhet.

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej Lena! Stor tack för att ni anlitade oss och tack för trevlig omdöme.

Hem Luckan H
Skrev om Stonecom Sverige AB

Vänligt och proffsigt bemötande. Snabba offerter och bra priser. Leveranserna kommer i tid och måtten stämmer avs. bänkskivor och stänkskydd.

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej! Tack för trevlig omdöme. Det är en ära att ha en sådant trevlig samarbetspartner. Vi hörs igen efter nästa lyckad leverans.

Ola G
Skrev om Stonecom Sverige AB

Vi är mycket nöjda! Allt från första kontakt till montage har varit utmärkt.

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej Ola! Stor tack för fina ord och trevlig samarbete. Önskar er allt gott med era nya bänkskivorna.

Enskede A
Skrev om Stonecom Sverige AB

Var väldigt smidigt att prata med säljaren och de återkopplade fort både före och efter beställning på mina frågor. Då jag ville ha två L-skivor i hela stycken och med en specifik färg så fick vi göra en beställning av ett nytt stenblock från Italien då inte hade min önskning om mått på bänkskiva på lager. Trots leverans av stenskivan från Italien så gick tillverkning och leverans väldigt fort och smidigt. Även installation av bänkskivorna gick fort och utan att tumma på någon kvalitet. Jag är supernöjd med mitt köp av bänkskivor i sten från Stonecom.

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej! Väldigt trevligt att läsa era fina omdömen. Tack att ni valde oss som era leverantör.

Caroline H
Skrev om Stonecom Sverige AB

Grymt bemötande, service och väldigt fin kvalitet på skivorna. Jag är mer än 100% nöjd.

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej! Väldigt trevligt att höra! Har hört någonstans att nöjda kunder kommer alltid tillbaka:) Det strävar vi efter. Tack att ni valde oss som era leverantör. Önskar er allt gott!

Julia L
Skrev om Stonecom Sverige AB

Mycket nöjd med min Breccia bordsskiva. Snyggt jobb o bra pris.

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej! Tack för trevlig omdöme. Stor tack att ni valde oss som era leverantör! Önskar er allt gott!

Olga P
Skrev om Stonecom Sverige AB

Toppen service! Snabb leverans! Toppen kommunikation. Vi är jättenöjda med Stonecom. Varmt rekommenderar!

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej! Väldigt trevligt av er, tack att ni anlitade oss som era stenleverantör.

Åse H
Skrev om Stonecom Sverige AB

Snabb återkoppling efter första kontakt. Fantastisk service med offerter för olika sten typer. Jag fick min valda stenskiva inom loppet av 1 1/2 vecka . Proffsig installation och bra pris. Kan bara rekommendera Stonecom.

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej Åse! Tack för din feedback och ett bra samarbete!

Shadja A
Skrev om Stonecom Sverige AB

Trevliga, tillmötesgående, vänliga och snabba som sjutton med leveransen! Vi är mer än nöjda😃

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej Shadja! Stor tack att ni anlitade oss som era leverantör. Väldigt trevligt att höra att ni är mer än nöjda!

Daniel S
Skrev om Stonecom Sverige AB

Vi är supernöjda med allt! Snabb offerrollen snabba korrigeringar på offerten. På plats var det lätt att kommunicera både vid mätning av bänkskivan samt vid installation. Fin bänkskiva till ett bra pris. 100% kommer använda igen.

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej! Tack för trevlig omdöme. Härligt att ha nöjda kunder, alla tiders:)

Madelene O
Skrev om Stonecom Sverige AB

Jag tycker att helheten var bra, dom höll alla tider som dom hade sagt. Tydlig kommunikation Resultatet blev väldigt bra

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej Madelene! Tack för fina ord och att ni anlitade oss som era levernatör.

rebecka s

Snabba, bra kvalitet. Jättenöjda

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej Rebecka! Tack för era beställningen. Nöjen var på vår sida!

Ellin K
Skrev om Stonecom Sverige AB

Proffsiga, tydliga och mycket trevligt bemötande, från start till slut. Alltid tillgängliga och lätta att få tag på. Kan varmt rekommendera Stonecom, vi är supernöjda med företag och stenskiva!

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej Ellin! Stor tack för supertrevlig omdöme. Stor tack att ni valde oss som era levernatör!

Jonas A
Skrev om Stonecom Sverige AB

Bra kommunikation, bra installation, bra känsla för ansvar för det lilla som inte blev som mätt ( vi hade en komplex installation med sten på väggar och runt fönster ) , det fixades utan problem. Ett bolag jag kommer att anlita igen om jag har fler installationer av sten.

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej Jonas! Tack för att ni anlitade oss och vad trevlig att höra hur nöjda ni är. Slutresultatet blev lika fint som era omdöme om oss. Tack för att ni anlitade oss som era leverantör! Mvh,

Peter S
Skrev om Stonecom Sverige AB

Allting fungerade perfekt Skivan blev helt enligt önskemål

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej Peter! Tack för trevlig omdöme och att ni valde oss som era leverantör. Mvh,

Sophia L
Skrev om Stonecom Sverige AB

Har anlitat Stonecom vid ett par tillfällen och är alltid lika nöjd, bra kommunikation, snabba leveranser och så fina material. Rekommenderar!

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej! Tack för trevlig omdöme. Nöjda kunder kommer alltid tillbaka:) Tack att ni har anlitat oss som era leverantör.

Tobias O
Skrev om Stonecom Sverige AB

Mycket bra bemötande och kunnig projektledare, smidig inmätning och snabbt montage, monteringskillarna fastnade i trafiken en timme bort på en fredagseftermiddag men kom ändå vid 18-tiden och utförde installationen enligt utlovat. Vi är supernöjda!

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej! Tack för trevlig omdöme. Tack att ni valde oss som era leverantör!

Mary C
Skrev om Stonecom Sverige AB

Jättekunniga och trevliga. De gjorde 2 hembesök, ett för att mäta och ett för själva installationen. När de mätte så kunde vi ställa alla våra frågor och mätteknikern gav oss även råd och saker att tänka på. Rekommenderar 10/10! Kommer anlita de igen om jag bygger om mitt kök.

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej! Tack för riktig trevlig omdöme. Trevlig att samarbeta med er och önskar er allt gott!

Lena P
Skrev om Stonecom Sverige AB

Väldigt snabba på svar på både offerter och leveranser. Stenskivan vi köpte är precis som vi ville ha den och de som monterade var väldigt duktiga och trevliga . Kan verkligen rekomendera Stonecom

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej! Tack för trevlig feedback! Stor tack att ni valde oss som era leverantör!

Andreas L
Skrev om Stonecom Sverige AB

Bra dialog o bra service. Produkten var precis som förväntat o ändringar i processen gick smidigt. Kort leveranstid från beställning

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej! Tack för fina ord! Och tack för beställningen! Önskar er allt gott!

Maria N
Skrev om Stonecom Sverige AB

Mkt nöjd med skivan, priset samt leverans ! Litet minus på kommunikationen annars hade det varit full pott !

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej! Tack för att ni valde oss som era leverantör. Till slut löste sig allting ändå:)

Nathalie A
Skrev om Stonecom Sverige AB

Tycker det var smidigt med beställning. Däremot när skivan skulle hämtas var det lite oklart vart jag skulle och ingen där direkt som ville hjälpa till.

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej! Tack att ni anlitade oss som era leverantör. Vi jobbar på för att förbättra våran avhätmnings möjligheterna. Önskar er allt gott!

Susanna Helena Berenice L
Skrev om Stonecom Sverige AB

Mycket bra bemötande, tillmötesgående och trevliga. Vi beställde en bänkskiva och köksö i Carrara marmor och gillade att vi fick chansen att se just den stenen på bild innan vi beställde. Stenen var mycket fin! Processen fungerade också jättebra, möjligtvis hade vi velat ha lite mer flexibilitet när det gällde datum för installation.

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej! Tack för fin och trevlig omdöme. Tack att ni valde oss!

Tomas S
Skrev om Stonecom Sverige AB

Mycket bra och snyggt resultat.

Svar från Stonecom Sverige AB

Tack för att ni anlitade oss. Alltid trevlig att höra sådant gott från kunderna!

Linn K
Skrev om Stonecom Sverige AB

Bra pris och fin skiva och snabb leverans.

Svar från Stonecom Sverige AB

hej! Tack för trevlig omdöme. Önskar er allt gott och tackar för era beställningen!

Shana A
Skrev om Stonecom Sverige AB

Bra service, svarar på frågor och mycket bra priser.

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej! Tack att ni valde oss som era leverantör!

Claes B
Skrev om Stonecom Sverige AB

Representanterna som kom var duktiga och kompetenta. Bemötandet var mycket trevligt, kan verkligen rekommendera detta företag.

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej! Tack för fina ord! Tack för era beställningen och önskar er allt gott!

Elisabet N
Skrev om Stonecom Sverige AB

Trevligt bemötande och lätt att beställa . Bra kontakt innan och smidig leverans . Även där trevligt bemötande. Jättefina stenskivor . Vi är nöjda.

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej! Tack för att ni valde oss som era levernatör! Trevlig att höra att ni är nöjda!

Helén S
Skrev om Stonecom Sverige AB

Alltigenom ett trevligt företag. Kunnig personal som kom ut och mätte upp våra bänkskivor. Nu inväntar vi bara de nya fina skivorna.

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej! Tack för trevlig omdöme! Nya skivorna kommer att bli utmärkta i era nya fina köket! Helt hundra på det:)

Anders Bernt Johnny E
Skrev om Stonecom Sverige AB

Trevligt bemötande och kundservice, men missade leveranser i flera omgångar drar ner ett annars toppbetyg

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej! Tack för era bedämningen. Det stämmer, felsteg har vi tagit och detta erkänner vi. Hoppas ni blir ändå nöjda med den stora hela och era fina nya bänksivorna.

Lars B
Skrev om Stonecom Sverige AB

Snabb respons på mejl och telefon. Flexibla med tider vid mätning och installation. För att lättare kunna välja stenskivorna kunde provbitarna vara större.

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej! Tack för trevlig bedömning. Sten brukar att vara tungt, därav storleken på proverna:) Tack för att ni har anlitat våra produkter och tjänster.

Samuel F
Skrev om Stonecom Sverige AB

Snabba svar på kontakten som jag fick via hemsidan och mejl. Bra kommunikation mellan både sälj och personen som var ute och mätte upp bänkskivorna. Bänkskivan, modell Ossido Bruno 12 mm, ser riktigt bra ut mot de vita skåpen. Blev lite konfunderad idag när den har installerats. Jag hade fått informationen om att bänkskivan i keramik kunde inte monteras ovan diskhon i porslin utan skulle ligga bredvid, så att diskhon sticker upp lite. Fick samma information av både sälj och uppmätaren. Idag när den har installerats...

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej! Tack för fin återkoppling. Hoppas ni är nöjd även med monteringen av diskhon och såklart med det stora hela! Tack att ni valde oss som era leverantör.

Sara E
Skrev om Stonecom Sverige AB

Väldigt duktiga och detaljerade medarbetare. Bra priser.

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej! Tack för fina ord! Tack för att ni anlitade oss och önskar er allt gott!

Graziela R
Skrev om Stonecom Sverige AB

Fin sten, bra bemötande och snabb leverans

Svar från Stonecom Sverige AB

Hej! Tack för trevlig bedömning! Önskar er allt gott och tackar att ni har valt oss som era leverantör.