Stoneks AB

Välkommen till Stoneks AB!

Hos oss hittar du ett stort urval av bänkskivor. Om du behöver hjälp att installera din bänkskiva så kan vi hjälpa dig i Malmö, Stockholm och Göteborg med en radie på 15 mil.

Vi lämnar alltid 10 års garanti på våra bänkskivor. Om något skulle ha gått fel i frakt eller installation så åtgärdar vi detta.

Exempel på typer av stenskivor som vi säljer: Marmor, granit, kvarts, kalksten, dekton, deluxestenar och mycket mer.

Våra bänkskivor genomgår alltid en kvalitetskontroll från tillverkaren innan du får din bänkskiva.

Läs vad 10 kunder tycker om Stoneks AB 2

• 2022-01-11
    Fick riktigt bra service av och snabb leverans. Vid leverans så bar de in bänkskivan hela vägen och kontrollerade för eventuella skador.
    Hej Johanna,
    Tusen tack för beställning :)
  • 2021-12-31
    Riktigt bra kundservice och leveranstider på specialbeställda stenar, rekommenderas!
    Hej Mark,

Tack för super feedback :) Gott nytt år :)

• 2021-12-31
    Bästa stenpartner man kan finna på marknaden, billiga och snabba!
    Hej Madis,

Tack för feedbacken, det är trevligt att jobba med dig också :)

• 2021-12-31
    Kan inte vara mer nöjd med min sten jag beställde från Stoneks. Smidigt, bra service och ännu snabbare leverans.
    Rekommenderas.
    Hej Hanna,

Tack för feedback :)

• 2021-12-30
    Jätte bra service och snabba leveranstider för vår snygga bordskiva vi beställde genom Stoneks AB!
    Rekommenderas skarpt!
    Hej Katrin,
    Tack för din super bra feedback :)
  • 2021-12-30
    Beställde sten med mätning och installation via Stoneks AB och kan inte vara mer nöjd med den snabba service och leveranstider dom erbjuder.
    Rekommenderas varmt!
    Hej Andrus,

Tack för beställning och feedback hoppas vi hörs snart igen :)
  • 2021-12-30
    Rekommenderas starkt! Bra bemötande. Bra priser och snabb leverans!
    Hej Pär,

Tack för super feedback :)
  • 2021-12-22
    Hög kompetens/kunskap, både proffsigt och supertrevligt bemötande i kombination med det bästa utbudet är svårslaget. Väldigt nöjda med både fönsterbänkar i kalksten och köksbänk i lyxig kvartskomposit. Stoneks har mina varma rekommendationer.
    Hej Håkan,
    Tack för beställning och super feedback :)
    Mvh,
  • 2021-12-22
    Stoneks var oerhört proffsiga gav bra råd och levererade supersnabbt. Vi fick stenen efter en vecka -fantastiskt. De var även mycket kvalitetsmedvetna och rättade till, förbättrade och såg till att vi blev jättenöjda med det slutliga produkten. Rekommenderar dem varmt och kommer med all säkerhet att använda dem igen vid liknande arbeten.
    Hej Johan,
    Tack för feedback :)
    Stoneks Team
  • 2021-12-06
    Proffsigt bemötande. Mycket mycket noga med uppmätning av köksö och köksbänkar. Vi fick leverans på 2 veckor - lite snabbare än lovat. Gav tips också på justeringar av placering av häll på plats. Bra pris också jämfört med flera andra. Rekommenderar dem verkligen.
    Hej Ricard,

Tack för super feedback :) och att du litade på oss :)

Mhv