Stora Träd Arborist AB

Ring 073-540 02 32 www.storatrad.se

5 omdömen om Stora Träd Arborist AB

Monika M
Skrev om Stora Träd Arborist AB

Företaget Stora Träd i Höör gav ett proffsigt bemötande! Kontakten oss emellan fungerade utmärkt och jag kan med nöje rekommendera denna firma för nedtagning av stora och små träd.

Stora Träd Arborist AB gillar detta
Arbor Syd
4.8/5 i betyg av 886 omdömen 4.8 av 886 omdömen

Proffsiga och vänliga. Rekommenderar!

Birgitta K Birgitta K
Christine D
Skrev om Stora Träd Arborist AB

Beskära äppelträd o päronträd samt fräsa boort dött plommonträd- Serviceminded, kundfokus Flexibel Snabb Noggrann Trevligt bemötande Seriös o kunnig Tack Erik

Svar från Stora Träd Arborist AB

Tack!! Roligt att jag fick komma tillbaka och jobba i din trevliga trädgård.

Lars N
Skrev om Stora Träd Arborist AB

Jag kontaktade Stora Träd Arborist AB eftersom en granne var missnöjd med att ett av mina träd skuggade hans tomt. Stora Träd Arborist AB kom med bra förslag till åtgärder; jag fick snabbt ett kostnadsförslag och sedan genomfördes arbetet inom ett par veckor. Jag upplevde Stora Arborist AB som kunniga och engagerade. Och jag fick hjälp i en knepig situation.

Svar från Stora Träd Arborist AB

Tack för det! Knepiga situationer är vår vardag, underbart att höra att det verkar ordna sig med grannsämjan :-)

Lars Göran K
Skrev om Stora Träd Arborist AB

Beställde nerplockning av illa placerade träd. Fick mycket snabbt och prisvärt svar på min offertförfrågan. Arbetet utfördes proffsigt och precis enligt avtal. Mycket nöjd med företaget hela vägen från offert till genomfört arbete. Rekommenderas varmt.

Tack, det var en fin dag. Hoppas du får ordning på all veden! Mv. Erik

Lars Bertil Ingemar N
Skrev om Stora Träd Arborist AB

Stora Träd tog ned två mycket stora träd bra, säkert och effektivt. Mycket trevligt!

Stora Träd Arborist AB gillar detta