Storholmen Träd AB

Storholmen Träd AB

www.storholmentrad.com
  • BadgeTwoYears

Specialister inom trädfällning och arboristik finns här för att bistå dig med dina träds behov. Önskar du dig mer solsken genom kronorna, vackrare och friskare träd, eller kanske en genomgång av din trädgårds alla träd? Vi är inte bara certifierade arborister utan även legitimerade trädfällare. Sedan våra första steg inom träden...

44 omdömen om Storholmen Träd AB

Lena E
Skrev om Storholmen Träd AB

Vi ville ta ned/fälla några träd resp stora grenar som alla mer eller mindre skulle kunna krossa byggnader under eller vid sidan om träden. Dessutom ville vi få synpunkter på ”hälsotillstån-det” för några andra stora träd. Allt blev under en arbetsdag precis som vi hade hoppats. Era tre medarbetare var alla mycket trevliga och tillmötesgående. De var dessutom fantastiskt skickliga i sitt jobb vilket gjorde att det var en fröjd att se dem i arbete.. Administrationen runt uppdraget har också fungerat mycket bra.

Svar från Storholmen Träd AB

Tackar! En härlig utmaning med stor klurig, nästan död ek i kombination med blötsnö och stark vind. Ert härliga värdskap hjälpte till och gjorde fredagen till en lyckad dag. Tack för det och fina ord. /Christian med kollegor.,

Maximilian L
Skrev om Storholmen Träd AB

Riktigt bra jobbat och mycket trevliga killar! Jag rekommenderar Storholm Trä för alla som behöver kompetent hjälp med sina träd.

Svar från Storholmen Träd AB

Härligt! Måste säga att vi är extra nöjda med 10meters gungan. Kanske kommer förbi och gungar ibland. Önskar en skön vår!

Johan G
Skrev om Storholmen Träd AB

Bra kundbemötande och alltid bra resultat. Effektiva och orofesionella

Tack Johan! Go hälsningar från hela ligan. /Christian med kollegor

Jan W
Skrev om Storholmen Träd AB

En professionell trädman. Jobbet var snabbt och korrekt gjort.

Svar från Storholmen Träd AB

Tack Jan! Goa hälsningar från Christian och Oscar!

Kristina E
Skrev om Storholmen Träd AB

Proffsiga och trevliga. Tog ned en stor död ek som stod illa till men stor skicklighet. Rekommenderar stort Storholmen Träd. Kommer absolut anlita dem nästa gång vi behöver ta ned träd.

Svar från Storholmen Träd AB

Tack Kristina! En härlig utmaning med stor klurig, nästan död ek i kombination med blötsnö och stark vind. Ert härliga värdskap hjälpte till och gjorde fredagen till en lyckad dag. Tack för det och fina ord. /Christian med kollegor

Christian G
Skrev om Storholmen Träd AB

Storholmen är alltid snabbt på platsen och utför sedan ett arbete som vi är mycket nöjda med Hälsningar Christian Gottlieb

Svar från Storholmen Träd AB

Tackar! Skönt att vi får möjlighet att återkomma till hela släkten med jämna mellanrum. Goa hälsningar Christian med kollegor.

Sara R
Skrev om Storholmen Träd AB

Snabba, lämnar snyggt efter sig. Supernöjda!

Tack Sara! Med vänlig hälsning, Christian med kollegor

Tomm H
Skrev om Storholmen Träd AB

Snabba, duktiga och treveliga !

Svar från Storholmen Träd AB

Tack Tomt! kul att testa att ta ner en ek i 18m/s. Det funkar riktigt bra. Njut av den utökade utsikten och lite mindre poolstäd. Med vänlig hälsning, Christian med kollegor

Andreas W
Skrev om Storholmen Träd AB

Service. Trevliga. Lösningsorienterade. Duktiga.

Svar från Storholmen Träd AB

Tack Andreas! Vi älskar att få hänga på er golfbana. Med vänlig hälsning, Christian med kollegor

Jonas S
Skrev om Storholmen Träd AB

Vi har anlitat Storholmen Träd vid ett flertal tillfällen för beskärning av träd, häckar och buskar i vår trädgård och har alltid varit mycket nöjda med resultatet. Jobbar snabbt och effektivt och håller undan efter sig. Dessutom ett väldigt trevligt gäng att ha att göra med. Jag kan varmt rekommendera dem!

Svar från Storholmen Träd AB

Stort tack Jonas! Fina ord som värmer. Med vänlig hälsning, Christian med kollegor

Leif J
Skrev om Storholmen Träd AB

Effektiva, kunniga, mycket sociala och dessutom prisvärda, jättefint team

Tackar! Kul att ni är nöjda! Med vänlig hälsning, Christian med kollegor

Hans R

Alltid lika bra att anlita Storholmen. Och trevligt 👍

Svar från Storholmen Träd AB

Det är ömsesidigt! Tack med önskan om en skön vår /Christian med kollegor

Lars W
Skrev om Storholmen Träd AB

Trevligt och proffsigt bemötande. Goda förväntningar som de levde upp till. Ok avstädning efter utfört arbete, bestående av ganska kraftig beskärning/ nerkapning av 2 st. kraftiga, c:a 25m höga ekar, delvis hängande över genomfartsvägen i kvarteret.

Svar från Storholmen Träd AB

Hej Lars! Tack för ett spännande uppdrag. Den ena eken är verkligen jättefin och den andra hoppas vi får lite vitalisering och tar sig efter beskärningen. Med vänlig hälsning, Christian med kollegor

Randolph H
Skrev om Storholmen Träd AB

Effektivt och snabbt. Professionell och hjälpsam. Kommer definitivt att använda deras tjänster igen.

Stort tack Randolph! Med vänlig hälsning, Christian med kollegor

Erik S
Skrev om Storholmen Träd AB

Enkla att ha att göra med och arbetet blev mycket bra!

Tack Erik! Härligt att det blev bra Med vänlig hälsning, Christian med kollegor

Olga N
Skrev om Storholmen Träd AB

Toppen service varje år! Rekommenderar!

Svar från Storholmen Träd AB

Tack Olga! Hoppas att även era gäster tycker det blir bra. Med vänlig hälsning, och välkomna åter, Christian med kollegor

Thomas E
Skrev om Storholmen Träd AB

De gånger vi har engagerat st Holmen träd så tycker vi att de har varit både Snabba och effektiva. Och uppenbart erfarna och kompetenta när det gäller att hantera både både att vårda och klippa samt även avverka

Svar från Storholmen Träd AB

Tack Thomas! Ser fram emot att se hur växtligheten tar sig i din trädgård efter den förra större beskärningen. Med vänlig hälsning, Christian med kollegor

Kalle L
Skrev om Storholmen Träd AB

Otroligt proffsigt och glatt gäng! Rekommenderas varmt!

Svar från Storholmen Träd AB

Tack Kalle! Alltid härligt att få komma till vår systerö. Med vänlig hälsning, Christian med kollegor

Maria B
Skrev om Storholmen Träd AB

Snabb återkoppling där jag fick en tydlig och specificerad offert. Arbetet genomfördes inom några dagar. Jag är mycket nöjd med resultatet. Kan varmt rekommendera deras tjänster.

Stort tack för fina ord. Glad påsk! Mvh Christian

Marie S
Skrev om Storholmen Träd AB

Jag fick ett mycket trevligt och professionellt bemötande i alla led. Arbetet var mycket väl utfört och grabbarna så trevliga och tillmötesgående. Allt och alla var toppen.

Svar från Storholmen Träd AB

Härligt att det blev bra! Med vänlig hälsning, Christian Gunnar Lowe Tim och Oscar

Björn J
Skrev om Storholmen Träd AB

Mycket bra bemötande. Förväntningarna införlivades. Jobbar snabbt och effektivt. Håller sig till uppgiven offert.

Svar från Storholmen Träd AB

Tackar Björn! Alltid trevligt att få komma till vår systerö och få jobba. Med vänlig hälsning, Christian och Oscar

Niva W
Skrev om Storholmen Träd AB

Snabbt snyggt och proffsigt! Kanske skulle jag uppskatta att jag fick meddelande innan dom kom. Annars toppen.

Svar från Storholmen Träd AB

Hejsan Niva! Tack för fullpott. Nästa gång lovar vi att ge höra av oss innan. Goa påskhälsningar Christian Tim och Lowe

Anna T
Skrev om Storholmen Träd AB

Jag heter inte Erik, jag heter Anna. Alltid bra bemötande och proffsigt jobb!

Svar från Storholmen Träd AB

Hej Anna! Tack för fullpott trots namnmiss. Med vänlig hälsning, Christian och kollegor

Håkan H
Skrev om Storholmen Träd AB

Mycket bra att ha att göra med. Hög tillgänglighet och snabbt och utmärkt utförande. Rent och snyggt efter utfört arbete

Tack Håkan!!!! Med vänlig hälsning,Christian Gunnar Tim och Lowe

Jaan L

Proffsigt, smidigt och effektivt. Mmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Tack Jaan! Med vänlig hälsning, Christian Tim Lowe Oscar och Gunnar

Jacob S
Skrev om Storholmen Träd AB

Professionella, glada och mycket behagliga att ha att göra med. Snabba svar och bra kommunikation! Kan rekommendera till 100%

Svar från Storholmen Träd AB

Tackar det var fina ord. Vi kommer gärna tillbaks och hjälper till igen med era träd igen. Med vänlig hälsning, Christian

Rolf T
Skrev om Storholmen Träd AB

De är vänliga och korrekta och utför ett effektivt jobb. De är professionella arborister.

Svar från Storholmen Träd AB

Tack Rolf! Och framförallt tack för fika i solen! Med vänlig hälsning, Christian Gunnar Lowe och Tim

Cecilia M
Skrev om Storholmen Träd AB

Otroligt skickliga, snabba och trevliga att ha med att göra!

Tackar! Lycka till med huset nu. ! Med vänlig hälsning, Christian Tim och Lowe

Erik P
Skrev om Storholmen Träd AB

Alltid trevliga, proffsiga och tillmötesgående.

Svar från Storholmen Träd AB

Tackar! Det var sannerligen ett fint hedersuppdrag att få ta hand om hotellets star träd. Med vänlig hälsning, Christian Gunnar Lowe och Tim

Carin G
Skrev om Storholmen Träd AB

Snabbt snyggt superbt mkt tacksam Carin

Svar från Storholmen Träd AB

Tackar Carin! Och nästa gång kommer vi gärna ta en kopp kaffe! Med vänlig hälsning, Christian

Andreas B
Skrev om Storholmen Träd AB

Otroligt proffsiga, gav oss bra råd, gjorde jobbet exemplariskt och städade fint efter sig. Bästa firman i Sverige(?)

Tusen tack, det värmer! /Christian

Putte oskar peter G
Skrev om Storholmen Träd AB

Fantastiskt proffessionella med sina uppdrag. Vi har använt de vi ett flertal tillfällen, alltid proffsigt utfört. Man ser knappt att varit och röjt på platsen. Kan varmt rekommendera dom ! /Putte

Svar från Storholmen Träd AB

Stort tack för fina ord! Nu hoppas vi syrenerna får ny kraft med bibehållen blomning. Med vänlig hälsning, Christian

Karin E
Skrev om Storholmen Träd AB

Trevligt bemötande och väl utfört arbete. Vi är väldigt nöjda.

Svar från Storholmen Träd AB

Tack Karin! Trevligt uppdrag med lite snöstorm som bonus. Gott att ni är nöjda. Välkomna åter med nya utmaningar. Med vänlig hälsning, Christian, Gunnar, Lowe och Tim

Olof R
Skrev om Storholmen Träd AB

Snabb och effektiv trädfällning!

Svar från Storholmen Träd AB

Tack Olof! Önskar en luftigare tillvaro med mindre grenar mot huset. Med vänlig hälsning, Christian, Oscar Lowe och Gunnar

Paul D
Skrev om Storholmen Träd AB

Det är så enkelt och trevligt att ha med Christian att göra! Snabb respons på förfrågan, platsbesök med kunnig rådgivning, tydlig offert via mejl och därefter fläckfritt utförande av jobbet.

Svar från Storholmen Träd AB

Tack Paul! Känns bra att vi fortsatt levererar fläckfritt, Det värmer. Med vänlig hälsning, Christian Åberg

Martin R
Skrev om Storholmen Träd AB

Perfekt service, trevligt bemötande av riktiga yrkesmän .Trädfällningen genomfördes på ett superproffsigt sätt, kunde inte vara mer nöjd. Martin i Trångsund

Svar från Storholmen Träd AB

Tack Martin! Fina ord som värmer, Önskar er mycket mer solsken nu. Med vänlig hälsning, Tim, Loew, Louise och Christian

Gustav G
Skrev om Storholmen Träd AB

Enkla att ha att göra med, inget krångel och enkel men tydligt kommunikation. Bra utfört arbeta av vältaliga och trevliga arbetare. Allt arbeta gjordes medans jag var bortrest och utfördes exakt enligt det vi kom överens om vid första mötet. Allt sköttes snabbt, smidigt och mycket professionellt.

Svar från Storholmen Träd AB

Härligt att höra Gustav! Stort tack för att vi fick hjälpa er på kanske årets vackraste vinterdag. Med vänlig hälsning, Lowe Tim Oscar och Christian

Sari Z
Skrev om Storholmen Träd AB

Utmärkt på alla sätt !! Ett härligt gäng med gedigen kunskap och lyhördhet. Servicenivån på topp 👍👍 Välkommen åter !! Micki Z

Svar från Storholmen Träd AB

Tackar!!! Fina ord som värmer lika gott som ditt underbara fika.. Med vänlig hälsning, Gunnar, Lowe, Louise, Tim Oscar och Christian

Catherine F
Skrev om Storholmen Träd AB

Väldigt professionella och gjorde exakt det vi kommit överens om och även några extra små jobb i trädgården som bestämdes på plats. Öppna att ta sig an både stora till små projekt i trädgården. Kommer absolut anlita dem igen framöver.

Svar från Storholmen Träd AB

Tack Cathrine! Vi kommer gärna tillbaks! Med vänlig hälsning, Louise, Gunnar, Lowe, Tim och Christian

Fredrik E
Skrev om Storholmen Träd AB

Jag har nu använt Storholmen Träd för nedtagning av 2 stora björkar som stod nära vårt hus. Jag är mycket nöjd med arbetet, dvs från offert till utförande och slutligen faktura. Jag rekommenderar varmt Storholmen Träd.

Svar från Storholmen Träd AB

Tack Fredrik! Härligt att höra. Med vänlig hälsning, Gunnar Lowe Oscar och Christian

Jan F
Skrev om Storholmen Träd AB

Snabba, trevliga och väldigt proffsiga. Ska ni fälla träd så kan jag varmt rekommendera Storholmen Trä AB

Tack för de orden Jan! Bästa hälsningar från Gunnar Lowe och Christian

Ing-Marie E
Skrev om Storholmen Träd AB

Vi har anlitat företaget förut och alltid varit mycket nöjda, snabb respons och utmärkt fällande och borttagande av ett träd med almsjuka.

Svar från Storholmen Träd AB

Tack Ing-Marie! En fröjd att få jobba hos er, härligt påhejade av hela förskolan. Hoppas vedstolarna kommer till användning. Med vänlig hälsning, Christian, Lowe, Nina och Louise

Thommy J
Skrev om Storholmen Träd AB

Storholmen är ett absolut fantastiskt företag som på bästa sätt ser till att kunderna får det som de önskar. Bra kundvärden och flexibilitet!

Svar från Storholmen Träd AB

Stort tack för de fina orden. Goa hälsningar Christian och Gunnar med vänner.

Kungsborg Förvaltning A
Skrev om Storholmen Träd AB

Utför alltid sitt arbete professionellt och har ett trevligt bemötande.

Tackar Clary. Det värmer. Med vänlig hälsning, Christian med kollegor