Storstadens Lås

Storstadens Lås

www.storstadenslas.se
  • Badge2021

Storstadens lås, Din låssmed i Stockholm med mer än 20 års erfarenhet i branchen och har hela stor Stockholm som sitt arbetsområde. Storstadens lås erbjuder jour dygnet runt alla dagar. De öppnar alla slags lås, bilöppning, utelåsning från villa, lägenhet och företag. Här har du en låssmed som arbetar för att motsvara...

27 omdömen om Storstadens Lås

Sedan starten hos Reco 2013

Gunilla W
Skrev om Storstadens Lås

Snabbt, enkelt och ett fantastiskt värdskap!

Christian Ralph Johan M
Skrev om Storstadens Lås

Snabb korrekta och trevliga bland annat.

Cecilia Elmina Elisabeth C

Alltid snabb service och trevligt bemötande! Bästa låssmederna i stan.

Mattias Martin C
Skrev om Storstadens Lås

Riktigt grymma! Använt Storstadens lås i snart 6 år och har alltid varit superbra! Rekommenderas starkt

Jesper J
Skrev om Storstadens Lås

Proffsiga, väldigt hjälpsamma och pålitliga. Rekommenderas varmt! Kontaktade Storstadens lås för ett problem med vår ytterdörr. Robin dök upp redan efter en timme och hade löst felet efter 10 min!

Mats Sture Håkan H
Skrev om Storstadens Lås

Mycket trevligt och seriöst bemötande både i telefon och på plats. Skulle varmt rekommendera Storstadens lås

Malin Carina F
Skrev om Storstadens Lås

Ringde jouren en lördag kväll när jag var utelåst,han som svarade orkade inte komma för han sov! Sjukt dålig service! Skulle aldrig rekommendera detta företag.

Svar från Storstadens Lås

Hejsan Malin, Tråkigt att höra att personen inte utförde sitt jobb. Vi kör olika lås företag som kör jouren för varandra nu under cov-19 eftersom har vi personalbrist. Jag skulle vilja vet datum på vilken lördag det gäller, så jag i min tur kan ta upp omdömet inför rätt företag. Om Du har möjlighet Malin skicka in ditt klagomål till info@storstadenslas.se Mvh Anette referera till mitt namn i mailet.

Brf plogen
Skrev om Storstadens Lås

Professionella Förtroendeingivande Trevliga Lösningsorienterade Har haft dem som leverantör av både analoga och digitala system under 10 år och kan rekommendera dem till vem som helst.

Svar från Storstadens Lås

Hejsan Plogen 13, Vi tackar för omdömet och att vi har ert förtroende. Mvh Anette

Erik A
Skrev om Storstadens Lås

Mycket gott bemötande. Allt sköttes bra. Hjälp med moderna elektroniska lås och gamla lås från förra seklet. Allt med gott humör.

Svar från Storstadens Lås

Hejsan Erik, Vi tackar för omdömet samt ha ert förtroende alltid med gott humör. Mvh Anette

Börje L
Skrev om Storstadens Lås

Vi har köpt och installerat 2 st låssystem samt ett informations- och bokningssystem. Storstadens har alltid hållit utlovade leveranstider och varit extremt snabba att komma när vi haft problem. Totalt sett är vi mer än nöjda!

Svar från Storstadens Lås

Hejsan Börje, Vi tackar för omdömet och det är alltid roligt att få hjälpa till. Mvh Anette

Lena A
Skrev om Storstadens Lås

Alltid trevligt bemött. Får alltid den hjälp vi behöver.

Svar från Storstadens Lås

Hejsan Lena, Tack för det fina omdömet. Vi gör vad vi kan för att hjälpa till Mvh Anette

Gisela B
Skrev om Storstadens Lås

Det är alltid enkelt och lätt att ha att göra med Storstadens Lås. Vänligt och trevligt bemötande. Stor fackkunskap. Snabba svar med korrekt information. Snabbt handläggande. Jag och de grannar som köpte nya trycken är mycket nöjda både med Janne som gjorde jobbet och med våra nya stabila trycken.

Svar från Storstadens Lås

Hejsan Gisela, Våra montörer försöker hålla hög nivå och vi är glada att ni är nöjda. Mvh Anette

Gertrud D
Skrev om Storstadens Lås

Vi är väldigt nöjda med bemötandet, servicen och deras kompetens. Får alltid svar på eventuella frågor, väldigt proffsiga

Svar från Storstadens Lås

Hejsan Gertrud, Tack för det fina omdömet. Det känns bra att ni är nöjda med oss. Mvh Anette

Leif J
Skrev om Storstadens Lås

Mycket nöjd med Storstadens Lås. De är kunniga och väldigt engagerade i det de gör.

Svar från Storstadens Lås

Hejsan Leif, Tack för det fina omdömet alltid roligt att få vara er installatör!!

Gunnar L
Skrev om Storstadens Lås

Kunniga, hyggligt snabba, lite brist i IT-komptens

Svar från Storstadens Lås

Hejsan Gunna Tack för det fina omdömet, men i vårt yrke lär man sig nya saker varje dag/ Mvh Anette

Ole C
Skrev om Storstadens Lås

Storstadenslås är helt fantastiska. Kan inte säga nått ont om gänget där. Möjligtvis att R2 måste klippa sig.

Hejsan Ole Tack för det fina omdömet. Haha ska säga det till R2/ Mvh Anette

AINI L
Skrev om Storstadens Lås

Fick riktigt bra och kunnig service när jag ringde. Lämnades med en känsla av att medarbetaren tog sig tid för att hjälpa mig på bästa sätt. Kommer absolut anlita och rekommendera er vid behov!

Hejsan Aini L Tack för det fina omdömet./ Anette

Sofia L
Skrev om Storstadens Lås

Trevlig personal och bra service. Välkomnades direkt och fick all den hjälp som jag eftersökte.

Eva W
Skrev om Storstadens Lås

Jag har vid flera tillfällen fått goda råd och hjälp med mitt ytterdörrlås. En fredag kväll när jag nyinflyttad hade automnatlåset hängt sig. Jouren hos storstadens lås tog emot mitt ärende. Han ringde sin expert, fredag kväll, som med hjälp av nyckelns utseende kunde hjälpa mig med rätt handgrepp. Tacksam för den proffsiga vänliga hjälpen.

MIchael P
Skrev om Storstadens Lås

Kanon ställe med bra och hjälpsam personal

Fredrik G
Skrev om Storstadens Lås

Proffsiga, snabba, pålitliga, kunniga, trevliga och proaktiva.

Håkan A
Skrev om Storstadens Lås

Kanonfirma. Mycket bra Ställer alltid upp.

Markus K
Skrev om Storstadens Lås

Bemötande är alltid bra och vänligt samt professionell

Lars J
Skrev om Storstadens Lås

Seriöst företag med ett professionellt och trevligt bemötande. Har alltid fått beställda arbeten utförda på ett mycket bra sätt till en vettig kostnad.

Patrick R
Skrev om Storstadens Lås

Storstadens lås är bäst! Går inte att beskriva det enklare än så...

A
Skrev om Storstadens Lås

Mycket bra och serviceinriktat företag.

Bo E
Skrev om Storstadens Lås

Dyra, lite väl snorkiga är min åsikt.