Storstockholm Lås o Bygg

Storstockholm Lås o Bygg

4.5

Storstockholm Lås o Bygg erbjuder tjänster inom i princip allt som har med lås att göra tex: jourlåsbyten, akuta låsbyten, inbrottskador, bilöppningar, gallergrindar, dörrbytten, fönsterlås, cykellås, mopedlås och motorcykellås.

6 omdömen om Storstockholm Lås o Bygg

Susanne D
Skrev om Storstockholm Lås o Bygg

Jonny bytte ut ett trasigt lås på min åldriga mammas hus i Djursholm. Fin service och mycket vänligt bemötande.Vi kunde sköta allt på telefon eftersom jag inte bor i Stockholm.Dessutom blev det riktigt snyggt !

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 64 omdömen 4.9 av 64 omdömen

Veronica O Veronica O
Jan F
Skrev om Storstockholm Lås o Bygg

Fantastisk service och ett utmärkt arbete utfört. Ringde Storstockholm Lås o Bygg som va på plats inom 20 min och öppna upp dörren. Har efter det även anlitat dom för att byta ut 6 kodlås på jobbet. Äntligen hittat en seriös lås smed :)

Maj P
Skrev om Storstockholm Lås o Bygg

Toppenbra service. Kom snabbt sent på kvällen och jag fick faktura trots att de vill ha betalt på en gång. Jättetacksam. Maj i Årsts

Tvedbergs Lås
4.9/5 i betyg av 127 omdömen 4.9 av 127 omdömen

Snabb kontakt och dito hjälp av en glad, självständigt pysslande låssmed som gjorde allting precis som önskat mitt i pågående snöstorm. (Ja,

Kenneth L
Skrev om Storstockholm Lås o Bygg

Snabbt jobbat bra service. Kommer att ringa igen om vi får problem.

Anna G
Skrev om Storstockholm Lås o Bygg

Mycket bra och snabb service. Skulle bara önska att ni tog kortbetalning eller swish.

Ortens Pool Och Bygg I
Skrev om Storstockholm Lås o Bygg

Bra service snabb återkoppling och supertrevlig.