Storstockholm Lås o Bygg

Storstockholm Lås o Bygg

4.5

Storstockholm Lås o Bygg erbjuder tjänster inom i princip allt som har med lås att göra tex: jourlåsbyten, akuta låsbyten, inbrottskador, bilöppningar, gallergrindar, dörrbytten, fönsterlås, cykellås, mopedlås och motorcykellås.

6 omdömen om Storstockholm Lås o Bygg

Susanne D
Skrev om Storstockholm Lås o Bygg

Jonny bytte ut ett trasigt lås på min åldriga mammas hus i Djursholm. Fin service och mycket vänligt bemötande.Vi kunde sköta allt på telefon eftersom jag inte bor i Stockholm.Dessutom blev det riktigt snyggt !

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Jan F
Skrev om Storstockholm Lås o Bygg

Fantastisk service och ett utmärkt arbete utfört. Ringde Storstockholm Lås o Bygg som va på plats inom 20 min och öppna upp dörren. Har efter det även anlitat dom för att byta ut 6 kodlås på jobbet. Äntligen hittat en seriös lås smed :)

Maj P
Skrev om Storstockholm Lås o Bygg

Toppenbra service. Kom snabbt sent på kvällen och jag fick faktura trots att de vill ha betalt på en gång. Jättetacksam. Maj i Årsts

Tvedbergs Lås
4.9/5 i betyg av 119 omdömen 4.9 av 119 omdömen

Snabb kontakt och dito hjälp av en glad, självständigt pysslande låssmed som gjorde allting precis som önskat mitt i pågående snöstorm. (Ja,

Kenneth L
Skrev om Storstockholm Lås o Bygg

Snabbt jobbat bra service. Kommer att ringa igen om vi får problem.

Anna G
Skrev om Storstockholm Lås o Bygg

Mycket bra och snabb service. Skulle bara önska att ni tog kortbetalning eller swish.

Storstadens Lås
4.6/5 i betyg av 27 omdömen 4.6 av 27 omdömen

Fick riktigt bra och kunnig service när jag ringde. Lämnades med en känsla av att medarbetaren tog sig tid för att hjälpa mig på bästa sätt.

Ortens Pool Och Bygg I
Skrev om Storstockholm Lås o Bygg

Bra service snabb återkoppling och supertrevlig.