Alla kategorier Skidbacke Dalarna Malung-Sälen Brasseriet

Brasseriet

Soltorget Stöten, 780 67 Sälen — Visa karta

Vi hälsar dig varmt välkommen till Stöten i Sälen! Ditt resmål när det gäller en gemensam skidresa eller era årliga skidresor. Kom hit och njut av snön och backarna!

Läs vad 3 kunder tycker om Brasseriet

• Kent E
    Kent E skrev om Brasseriet
    Jag var i Stöten med min 10 åriga son denna helgen. Jag har aldrig sett vuxna människor bete sig så illa som dessa personer. Redan under middagen så uppträdde de högljutt och stökigt med div tal och gester som man inte förväntas på en restaurang. När vi sedan skulle gå från restaurangen så var det tumult vid utgången. Ser då att en av dessa personer skallar en av ordningsvakterna på näsan och blir då omhändertagen. Hela händelsen var så olustig så vi gick upp till vårat hotellrum och spenderade kvällen där. Jag kan bara varmt rekommendera Stöten och dess anläggning.
  • Henrik G
    Henrik G skrev om Brasseriet
    Vi var på en långweekend på Stöten och "ordningsvakterna" lyckades med att förstöra hela resan.
    När ett afterski-bandet säger åt folk att ställa sig på stolarna och folk gör det så kastar vakterna ut gästerna. Efter det släpptes inte en av gästerna in på kvällen för "Jag tycker inte om dig".

Kvällen avslutades med att en annan gäst blev misshandlad av vakterna och låg medvetslös i sju timmar. Trots det krävdes flera påtryckningar innan ambulans ringdes.

Vad ni än gör, åk INTE till stöten.
  • Elina E
    Elina E skrev om Brasseriet
    Jag åkte hit för något år sedan för en veckas skidåkning, men hade världens otur! Snöbrist rådde och anläggningen hade endast öppna så många backar som de behövde för att slippa betala tillbaka pengar för liftkorten. Men de öppna backarna var knappt åkbara. Däremot var backarna fina (när man väl kunde åka) och afterskin var kanon! Tror att anläggningen kan vara riktigt fin vid bra backar!

Soltorget Stöten, 780 67 Sälen