Stratvise

Stratvise

Ring 08-522 255 65 stratvise.se
4.5

Vi på Stratvise är ett nätverk av managmentkonsulter med målet att bidra till ledarskap i absolut världsklass. Vi drivs av att göra världen lite bättre och arbetar självklart utifrån Sveriges Managementkonsulters bestämmelser samt etiska riktlinjer. Enligt våra kunder är vi professionella, prestigelösa och personliga. Ett...

12 omdömen om Stratvise

Camilla L
Skrev om Stratvise

Jag kom in först när er projektledare var på plats på AMF. Han tog över vårt GDPR-projekt som inte fungerat.Jag är mycket nöjd med framdriften i projektet sedan Olle tog över. Han är strukturerad, kan kommunicera både i projektgruppen och till Revisionsutskott, gör egna analyser och driver arbetet framåt.

Livrustning AB
4.8/5 i betyg av 793 omdömen 4.8 av 793 omdömen

Det var en mycket givande utbildning. Nu känner jag att jag vågar rycka in om en person blir akut sjuk. Utbildningsledaren var mycket kunn

William M
Skrev om Stratvise

Ett seriöst och professionellt företag som alltid har kunden i fokus.

Svar från Stratvise

Stort tack för denna fina rekommendation! Så försöker vi alltid att vara.

Magnus G
Skrev om Stratvise

Jag har deltagit i några seminarier, vilka varit bra.

Svar från Stratvise

Tack Magnus, välkommen tillbaka så ska vi försöka att göra ännu bättre ifrån oss!

Stephen T
Skrev om Stratvise

Jag har varit på ett antal föredrag hos Stratvise och upplever de som engagerade, kunniga och professionella

Svar från Stratvise

Stort tack för det Stephen! Välkommen på nya Torsdagsspaningar - på torsdag den 8/3 t ex delar vi erfarenheter om Modernare Ledarskap t ex!

Mai L
Skrev om Stratvise

Stratvise har för mig visat både kreativitet, kunskap och engagemang i frågor som de arbetar med, utvecklar eller har skapat goda resultat i. Stratvise har också etablerat ett generöst och trevligt sätt att möta kunder och kollegor och andra intressenter i "medskapande". En form som jag känner till är de tillfällen där man bjuds på möjligheten till utbyte av erfarenheter/kunskap och socialt samspel under trivsamma former med god mat och vacker miljö vilket är uppskattat. Jag har mycket högt ställda förväntningar på de resultat...

Svar från Stratvise

Varmt tack Mai, för detta. Vi blir fantastiskt stolta om vi lever upp till allt det du skriver. Nu får vi lägga in en högre växel för att hålla dig och andra nöjda!

Charlotte Ö
Skrev om Stratvise

Min chefscoachning är jag mycket nöjd med.

Svar från Stratvise

Jättekul - hoppas att du har god nytta av den!

Mathias B
Skrev om Stratvise

LAB-Profile och SCARF som en del av en 2 dagars workshop. Bra möten inför arbetet. Tycker att Stratvise hade fångat vår nivå och vad vi var ute efter i arbetet. Andrijs och Gunilla har ett bra och enkelt sätt att arbeta - gör det glatt och bjuder på sig själva genom workshopen. Man gillar dom. Kunde varit något mer träning i uttalade verktyg så att vi alla var på det klara med HUR vi skulle använda dom när vi kom tillbaka till arbetet med kunder. Vi är mycket nöjda med samarbetet.

Svar från Stratvise

Tack för din återkoppling Mathias! Det är mycket värdefulla synpunkter som kan hjälpa oss att bli bättre.

Åsa P
Skrev om Stratvise

Vi fick oerhört proffsig och ovärderlig hjälp från Stratvise

Svar från Stratvise

Vi är så glada över att ha fått bidra till er förändring! Lycka till med ert fortsatta arbete.

Jan-erik L
Skrev om Stratvise

Jag har inte köpt några tjänster från Stratvise däremot varit på flera frukostseminarier (jag har tidigare varit partner). Jag tycker att Stratvise är ett kompetent konsultföretag med stor bredd. Hade jag haft möjlighet att köpa in tjänster från Stravise hade gjort det.

Svar från Stratvise

Tack för det Janne! Välkommen på fler seminarier, t ex den Engagerade Ledarens Dag i maj!

Jonny B
Skrev om Stratvise

Bemötande har varit varmt och proffsigt. Vi har köpt en VD- utbildning. Där fick jag hjälp av Lilian Klasson som har hjälpt mig mycket i min nya tjänst som VD. Hon har hjälpt mig att få många verktyg att jobba med även stärkt mitt självförtroende! Har alltid varit ett nöje att träffa Lilian vid varje utbildningstillfälle!

Svar från Stratvise

Tack för den fina rekommendationen. Lycka till framöver och hör gärna av dig och berätta hur det går!

Eva-karin D

Seriösa, jordade, professionella

Svar från Stratvise

Stort tack - det försöker vi gärna leva upp till!

Stefan S
Skrev om Stratvise

Bemötande har varit bra. Vi har ett samarbetsavtal och jag vet inte i vilken utsträckning det har använts

Svar från Stratvise

Tack för det - vi hoppas på mer samarbete framöver.