Stratvise

Engelbrektsplan 2, 114 34 Stockholm — Visa karta

Vi på Stratvise är ett nätverk av managmentkonsulter med målet att bidra till ledarskap i absolut världsklass.

Vi drivs av att göra världen lite bättre och arbetar självklart utifrån Sveriges Managementkonsulters bestämmelser samt etiska riktlinjer. Enligt våra kunder är vi professionella, prestigelösa och personliga. Ett omdöme vi är mycket stolta över.

Besök vår hemsida för att läsa mer eller kontakta oss så hjälper vi dig igång med din idé!

Läs vad 12 kunder tycker om Stratvise

• Camilla L
    Camilla L skrev om Stratvise
    Jag kom in först när er projektledare var på plats på AMF. Han tog över vårt GDPR-projekt som inte fungerat.Jag är mycket nöjd med framdriften i projektet sedan Olle tog över.
    Han är strukturerad, kan kommunicera både i projektgruppen och till Revisionsutskott, gör egna analyser och driver arbetet framåt. Läs mer
  • William M
    William M skrev om Stratvise
    Ett seriöst och professionellt företag som alltid har kunden i fokus. Läs mer
    2018-02-23 Lilian K svarar William M
    Stort tack för denna fina rekommendation! Så försöker vi alltid att vara.
  • Magnus G
    Magnus G skrev om Stratvise
    Jag har deltagit i några seminarier, vilka varit bra. Läs mer
    2018-02-23 Lilian K svarar Magnus G
    Tack Magnus, välkommen tillbaka så ska vi försöka att göra ännu bättre ifrån oss!
  • Stephen T
    Stephen T skrev om Stratvise
    Jag har varit på ett antal föredrag hos Stratvise och upplever de som engagerade, kunniga och professionella Läs mer
    2018-02-23 Lilian K svarar Stephen T
    Stort tack för det Stephen! Välkommen på nya Torsdagsspaningar - på torsdag den 8/3 t ex delar vi erfarenheter om Modernare Ledarskap t ex!
  • Mai L
    Mai L skrev om Stratvise
    Stratvise har för mig visat både kreativitet, kunskap och engagemang i frågor som de arbetar med, utvecklar eller har skapat goda resultat i. Stratvise har också etablerat ett generöst och trevligt sätt att möta kunder och kollegor och andra intressenter i "medskapande". En form som jag känner till är de tillfällen där man bjuds på möjligheten till utbyte av erfarenheter/kunskap och socialt samspel under trivsamma former med god mat och vacker miljö vilket är uppskattat. Jag har mycket högt ställda förväntningar på de resultat och kvalitét som Stratvise vill och kan åstadkomma som samarbetspartner/konsult och uppdragstagare. Läs mer
    2018-02-23 Lilian K svarar Mai L
    Varmt tack Mai, för detta. Vi blir fantastiskt stolta om vi lever upp till allt det du skriver. Nu får vi lägga in en högre växel för att hålla dig och andra nöjda!
  • Charlotte Ö
    Charlotte Ö skrev om Stratvise
    Min chefscoachning är jag mycket nöjd med. Läs mer
    2018-02-23 Lilian K svarar Charlotte Ö
    Jättekul - hoppas att du har god nytta av den!
  • Mathias B
    Mathias B skrev om Stratvise
    LAB-Profile och SCARF som en del av en 2 dagars workshop. Bra möten inför arbetet. Tycker att Stratvise hade fångat vår nivå och vad vi var ute efter i arbetet.
    Andrijs och Gunilla har ett bra och enkelt sätt att arbeta - gör det glatt och bjuder på sig själva genom workshopen. Man gillar dom.
    Kunde varit något mer träning i uttalade verktyg så att vi alla var på det klara med HUR vi skulle använda dom när vi kom tillbaka till arbetet med kunder.
    Vi är mycket nöjda med samarbetet. Läs mer
    2018-02-23 Lilian K svarar Mathias B
    Tack för din återkoppling Mathias! Det är mycket värdefulla synpunkter som kan hjälpa oss att bli bättre.
  • Åsa P
    Åsa P skrev om Stratvise
    Vi fick oerhört proffsig och ovärderlig hjälp från Stratvise Läs mer
    2018-02-23 Lilian K svarar Åsa P
    Vi är så glada över att ha fått bidra till er förändring! Lycka till med ert fortsatta arbete.
  • Jan-erik L
    Jan-erik L skrev om Stratvise
    Jag har inte köpt några tjänster från Stratvise däremot varit på flera frukostseminarier (jag har tidigare varit partner). Jag tycker att Stratvise är ett kompetent konsultföretag med stor bredd. Hade jag haft möjlighet att köpa in tjänster från Stravise hade gjort det. Läs mer
    2018-02-23 Lilian K svarar Jan-erik L
    Tack för det Janne! Välkommen på fler seminarier, t ex den Engagerade Ledarens Dag i maj!
  • Jonny B
    Jonny B skrev om Stratvise
    Bemötande har varit varmt och proffsigt. Vi har köpt en VD- utbildning. Där fick jag hjälp av Lilian Klasson som har hjälpt mig mycket i min nya tjänst som VD. Hon har hjälpt mig att få många verktyg att jobba med även stärkt mitt självförtroende! Har alltid varit ett nöje att träffa Lilian vid varje utbildningstillfälle! Läs mer
    2018-02-23 Lilian K svarar Jonny B
    Tack för den fina rekommendationen. Lycka till framöver och hör gärna av dig och berätta hur det går!
  • Eva-karin D
    Eva-karin D skrev om Stratvise
    Seriösa, jordade, professionella Läs mer
    2018-02-23 Lilian K svarar Eva-karin D
    Stort tack - det försöker vi gärna leva upp till!
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Stratvise
    Bemötande har varit bra. Vi har ett samarbetsavtal och jag vet inte i vilken utsträckning det har använts Läs mer
    2018-02-23 Lilian K svarar Stefan S
    Tack för det - vi hoppas på mer samarbete framöver.

Engelbrektsplan 2, 114 34 Stockholm