Alla kategorier Övrigt Skåne Helsingborg Stridh Transports

Fraktgatan 7, 254 64 Helsingborg — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Stridh Transports

• Anna B
    Anna B skrev om Stridh Transports
    Jag har läst föregående recensioner om Stridh Transports eller Mayamoving som det nu kallar sig och kan bara hålla med. Det är något väldigt mystiskt med det här företaget. Vi anlitade dem för att frakta möbler för ett par år sedan från Frankrike till Sverige och när ville ha möblerna från förrådet i Helsingborg sa de att det inte gick p.g.a. diverse konstiga anledningar. När vi försökte kontakta dem igen svarade de inte, varken på telefon eller mejl. Vi har fortfarande inte fått våra möbler och har nu hotat med polisanmälan. Alltså - varning för detta företag!
  • Dominic P
    Dominic P skrev om Stridh Transports
    Har precis varit med om väldigt dålig upplevelse med transport firman från Helsingborg som heter Stridh Transport. Jag har aldrig varit med om sämre kommunikation och service känsla i ett svensk företag.

Vår transport blev både försenad vid på- och avlastningen. När företaget inte lyckades fullfölja vår överenskommelse så valde de att inte svara på våra email eller besvara våra samtal och skyllde på en trasig telefon. När transporten äntligen anlände 4 dagar försent efter utsatt datum så lämnades alla våra ägodelar på gatan helt utan tillsyn i ca 1 timme.

Vi kommer varken att använda eller rekommendera denna företag.
  • Johan
    Johan skrev om Stridh Transports
    Vi använde oss av Stridh Transports förra året för en bohagsflytt mellan Sverige och Spanien. Vi är mycket missnöjda. Vi kan INTE rekommendera detta skumrask företag. Hämtning skede inte på avtalat datum och leveransen var försenad. Dom levererade saker som inte var våra, det saknades saker, väldigt många saker var skadade, t.ex. med repor i bordskivor etc. Några möbler var sönderkrossade. När detta påtalades blev det väldigt tyst och Stridh hänvisade oss endast till ett försäkringsbolag. Vi kommer aldrig mer att använda detta oseriösa företag, Stridh Transports är inte ett professionellt flyttföretag.

Fraktgatan 7, 254 64 Helsingborg