Okej 👍 bra……………………………………………..:
Strömmens Bilmekaniska
Om företaget
Välkommen till Strömmens Bilmekaniska – din Autoexperten Bilverkstad i Norrköping! Välkommen till vår verkstad på Finspångsvägen 63 där vi erbjuder ett brett utbud av tjänster som exempelvis bilservice, däckbyte med däckhotell och däckmontering, felsökning, batteribyte samt installation av motor- och kupévärmare. Vi är...
161 omdömen om Strömmens Bilmekaniska
Sedan starten hos Reco 2015
Tack så mycket för din recension! Välkommen tillbaka när du behöver boka service eller reparation.
Mycket nöjd med min bils besök. Proffsiga och trevliga i telefon och på plats. Bra pris jämfört med andra verkstäder och tydligt kostnadsförslag. Denna gång utfördes service, har tidigare varit lika nöjd med bromsbyte.
Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen när bilen behöver verkstadstid.
Trevligt bemötande och berättar om felet man söker för så jag förstår. Har besökt företaget flera gånger och jag är helnöjd.
Härligt att läsa att du är så nöjd med ditt besök hos oss. Vi hoppas vi får ta hand om din bil igen när det är dags att serva eller laga den.
Mycket trevligt och bra bemötande. Löste vår punktering snabbt och professionellt
Så roligt att höra att du är nöjd, det är precis det vi vill. Vi ser fram emot att möta dig igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Bästa bilservices i Norrköping 👍👍👍👍👍
Kul att höra att du är nöjd med ditt verkstadsbesök. Det är viktigt för oss med nöjda kunder. Vi hoppas att vi ses igen!
Snabb hantering av problemet som var ac strul Bra kontakt med personalen som var trevlig och tillmötesgående i
Kul att höra att du är nöjd med ditt verkstadsbesök. Det är viktigt för oss med nöjda kunder. Vi hoppas att vi ses igen!
Naturligt bemötande, enkel dialog i motsats till större verkstäder. Servicen utförd inom rimlig tid. Rekommenderar andra att anlita Strömmen Bilmekaniska.
Vi uppskattar ditt betyg och hoppas vi får möjlighet att hjälpa dig igen framöver.
Toppenservice och trevligt bemötande!
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Mycket nöjd har anlitat strömmens bilverkstad i många år.
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Bra kundbemötande. Snabb service.
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Min upplevelse var att dom inte var så service inriktade. Jag fick ställa många frågor angående mitt ärende istället för att dom gav mig den informationen direkt vilket skapade onödig irritation hos mig men även som jag upplevde det hos dom. Jag var utan min bil i 4 veckor pga.leverans problem av en reservdel.
Tack för att du delar din erfarenhet. Vi tar till oss dina synpunkter och ser dem som viktiga i vårt förbättringsarbete.
Mycket bra dialog med verkstaden. Snabb offert och hjälpsamma. Ordning o reda.
Härligt att höra! Vi ser fram emot att ta hand om din bil igen när det är dags för nästa service eller reparation.
trevligt kundbemötande och hjälpsam
Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen när bilen behöver verkstadstid.
Bra bemötande. Tydliga och klara besked om vad som skulle åtgärdas. Toppen att få fakturan med alla uppgifter om vad som åtgärdats i samband med sms om att bilen var klar.Jag kommer att fortsätta att använda verkstaden för service m.m.
Vi uppskattar din kommentar och att du väljer oss som din verkstad, varmt välkommen tillbaka!
Bra bemötande Trevlig Personal
Tack för ditt fina betyg och ditt förtroende! Vi välkomnar dig gärna igen när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Fick tid för service snabbt, lämnade bilen på morgonen och innan lunch var den klar. Trevlig personal.
Tack för ditt fina betyg och ditt förtroende! Vi välkomnar dig gärna igen när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Alltid tillmötesgående och trevliga
Tack! Vi strävar alltid efter hög kvalitet och det värmer att det märks. Välkommen tillbaka nästa gång du behöver boka en verkstadstid.
Trevligt bemötande och snabb service. Återkommer gärna.
Så roligt att höra att du är nöjd, det är precis det vi vill. Vi ser fram emot att möta dig igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Fantastiskt bemötande med kunden i centrum!
Vi uppskattar din kommentar och att du väljer oss som din verkstad, varmt välkommen tillbaka!
Väldigt bra service! Svarar snabbt och tydlig information.
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Totalt sett mycket bra men en halv dags ”jagande” för att få kontakt är inte bra. Egna mail samt meddelande via växeln utan svar är inte bra. Tjusiga webblösningar hjälper inte heller.
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Som förväntat. Bra service och mottagande
Vi är glada att du är nöjd och vi hoppas att du väljer oss även nästa gång!
Trevligt bemötande och snabb hjälp med att byta glödlampa.
Stort tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss. Vi hoppas vi får hjälpa dig igen när du behöver serva eller laga bilen.
Bra mottagande och bra och snabb service
Härligt att höra! Vi ser fram emot att ta hand om din bil igen när det är dags för nästa service eller reparation.
Väl bemött och det blev inga tilläggskostnader än vad som sades vid bokningen.
Tack för din återkoppling och för att du väljer oss som din verkstad, vi tar gärna hand om din bil även framöver.
Vi är mycket nöjda allt gick jättesmidigt och vi har fått en ny batteri. Tack så mycket. Tack för hjälpen
Så roligt att höra att du är nöjd, det är precis det vi vill. Vi ser fram emot att möta dig igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Dom gav ett bra bemötande och var trevliga att ha o göra med. Bilen är lagad och rullar.
Stort tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss. Vi hoppas vi får hjälpa dig igen när du behöver serva eller laga bilen.
Trevliga och tillmötesgående då jag lämnade min bil för felsökning
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Bra och snabb service. Bra återkoppling med pris och vad som behövdes göra m.m. Kan rekommenderas!
Vi uppskattar din feedback och är glada att du haft en bra upplevelse hos oss.
Blev väl bra i slutändan tror jag trots lite strul med bilen.
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Dom har ett trevligt bemötande och gör ett bra arbete till ett hyfsat pris sedan har dom en lånebil så det blir lättare för kunden,jag rekomenderar Strömmen Bilmekaniska.
Vi blir glada för din kommentar och att du väljer oss som din verkstad. Vi hoppas vi ses när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök!
En mycket bra verkstad,trevlig personal,bra service på min bil.
Tack för de fina orden! Vi ser redan fram emot ditt nästa besök hos oss när det är dags att serva eller laga bilen.
snabb rep av feö på bilen. trevligt bemötande av personal. rimligt pris
Tack för ditt fina betyg, vi är glada att du väljer oss som din bilverkstad. Varmt välkommen åter!
Har servat min bil på Strömmens Bilmekaniska i flera år. Alltid trevligt bemötande och de har koll på vad som behöver göras. Tydlighet med prisuppgifter och bra kommunikation.
Tack snälla! Vi uppskattar ditt förtroende och ser fram emot att träffa dig igen när du behöver boka verkstadstid.
Bra grabbar , trevligt bemötande och bilen går perfekt efter servicen..
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Bra service o bra utfört jobb ⭐️
Tack för att du valde oss och vi hoppas att vi ses igen!
Väldigt smidigt, bokade allt på hemsidan och sen gick det superfort att både lämna in och hämta bilen. Inga konstigheter!
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Bra och tydliga besked om vad som behövde åtgärdas med bilen för att göra den körduglig.
Tack för din fina recension, vi blir glada att höra att du är nöjd. Välkommen tillbaka när det är dags att boka nästa service.
Väldigt trevlig och hjälpsam personal. Fick tid snabbt samt mitt AdBlue fel åtgärdat. Upplevelsen var utan anmärkning.
Härligt att höra! Vi ser fram emot att ta hand om din bil igen när det är dags för nästa service eller reparation.
Fick supersnabb hjälp vid akut problem med bilen. Trevlig och kunnig personal!
Vi uppskattar din kommentar och att du väljer oss som din verkstad, varmt välkommen tillbaka!
Bra kundbemötande, snabba och smidiga på att svara. Verkar dock inte kunna laga delar utan byter bara ut dom ifall det är trasigt.
Tack för din recension, vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka nästa gång.
Alltid nöjd med bemötande och service
Din feedback är viktig och hjälper oss att bli ännu bättre!
Trevlig personal snabb o smidig service toppenbra
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Fin service och kompetent personal! Känner mig alltid trygg i att lämna in min bil, den blir alltid servad på bästa sätt. Rekommenderar starkt Strömmens bilmekaniska!
Tack för din återkoppling och för att du väljer oss som din verkstad, vi tar gärna hand om din bil även framöver.
Arbetet med att byta bromsdetaljer var utfört utan anmärkning. Men när jag kom hem såg jag att det var oljefläckar på förarstolen.
Vi uppskattar att du tar dig tid att återkoppla, det gör skillnad och hjälper oss att förbättra vår verksamhet.
Jobbet bra och snabbt utfört. Det uppstod ett missförstånd när jobbet beställdes - jag uppfattade att verkstaden kunde "släcka en 2:a". Det visade sig när jag hämtade bilen att detta inte är fallet, utan jag behövde göra en efterkontroll på bilprovning.
Kul att höra att du är nöjd med ditt verkstadsbesök. Det är viktigt för oss med nöjda kunder. Vi hoppas att vi ses igen!
Mycket bra bemötande och väldigt lyhörda för kundens önskemål. Professionellt bemötande och konstruktivt problembemötande.
Tack så mycket för din recension! Välkommen tillbaka när du behöver boka service eller reparation.
Verkligen service inriktad bilmekaniker. Kommer aldrig lämna våra äldre bilar hos andra firmor
Tack för din fina recension, vi blir glada att höra att du är nöjd. Välkommen tillbaka när det är dags att boka nästa service.
Åtgärder var snabba och det var professionella
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Bra att ha och göra med. Vettiga priser, lämnat in mina bilar där i snart 10 år.
Vi uppskattar din kommentar och att du väljer oss som din verkstad, varmt välkommen tillbaka!