Studentbostäder i Linköping AB

3.0

6 omdömen om Studentbostäder i Linköping AB

sara s
Skrev om Studentbostäder i Linköping AB

bra bostadsbolag med många typer av rum och lägenheter. Deras kösystem är dock ett stort mysterium. De är nämligen dotterbolag till stångåstaden och om man tar en lägenhet i av studentbostäder förlorar man alla sina köpoäng hos stångåstaden. Inte bra!

Johanna S
Skrev om Studentbostäder i Linköping AB

Mycket bra med två fria månader under sommartider. Om saker går sönder eller så äör det bara att felanmäla detta och förhoppningsvis så kommer det någon som kan hjälpa en efter någon dag, vecka eller månad. Man vet aldrig med studentbostäder. Just nu sp hpåller stora delar av rydc att renoveras, det uppskattas!

Linda G
Skrev om Studentbostäder i Linköping AB

Hyfsad kundservice och väldigt fräscha och bra tvättstugor, åtminstone på Flamman. Annars förvånad över hur lite de bryr sig om rummen. Har själv (sedan jag flyttade in) påpekat ett antal gånger att det är hål i mattan i duschen, utan att något händer. Men vill de ha mögel och renovera så fine. De är dessutom dåliga på att hålla köken "hela". Vi har bland annat flera uttag som inte går att använda.

Emil O
Skrev om Studentbostäder i Linköping AB

Trots att Ryd utsätts för mycket vandalisering tycker jag området hålls hyfsat snyggt.

Pascal S
Skrev om Studentbostäder i Linköping AB

Fina bostäder till studenter. Har flera områden.

Malin P
Skrev om Studentbostäder i Linköping AB

Nu hyr jag inte av Studentbostäder längre, men under de år som jag bodde i studentbostad (hösten -05 till våren -08) har jag upplevt Studentbostäder som väldigt bra att ha att göra med. De är alltid hjälpsamma och serviceinriktade när man behöver hjälp med något angående bostaden. Jag tycker också om deras miljösatsningar med många källsorteringshus och självdoserande tvättmaskiner.