Alla kategorier Kläder Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Suitopia Scandinavia AB

Suitopia Scandinavia AB

Tegnérgatan 6, 113 58 Stockholm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Suitopia Scandinavia AB

• Tor F
    Tor F skrev om Suitopia Scandinavia AB
    Kostymen blev försenad med över en månad. När jag väl fick kostymen så var den inte trots att jag mätte upp mig i deras egna butik. Var tvungen att mäta om mig och beställa en helt ny, vilket försenade leveransen ytterligare.
  • Madeleine S
    Madeleine S skrev om Suitopia Scandinavia AB
    Se upp för det här företaget!! Hemskt sydd måttbeställd kostym. Tyget på kavajen var vridet och helt snett. Gick inte att använda. Sämre jobb är det nog svårt att hitta. Vi åkte till butiken där vi måttbeställt den och ville lämna tillbaka den. Det gick inte enligt tjejen i butiken. Man är tvungen att först maila huvudkontoret. Så det var bara att åka hem igen. Nu väntar vi på svar från huvudkontoret som ännu inte hört av sig. Det blev en dyr kostym eftersom vi bar tvungna att köpa en ny till sonens student + att vi ännu inte har fått pengarna tillbaka på Kalle Anka kostymen från Suitopia. Skitföretag!!
  • Daniel V
    Daniel V skrev om Suitopia Scandinavia AB
    Absolut ingenting mer än lockpriset! Produkterna leverades inte i tid! över en månad efter utlovat leveransdatum hade de fortfarande inte påbörjat tillverkningen! uselt Kundbemötande näst intill omöjligt att få några som helst svar! och jättelånga svarstider! värsta kundbemötande jag någonsin upplevt! undvik detta företag!

Tegnérgatan 6, 113 58 Stockholm