Sundbybergs Begravningsbyrå

Sundbybergs Begravningsbyrå – Etablerad 1932.
en del av Hanssons Begravningsbyråer

Att ta beslut kring en närståendes begravning eller att ens ta det första steget och ringa en begravningsbyrå kan kännas som det svåraste som finns, vi förstår det.

När du väl känner dig beredd finns vi på plats, redo att lyssna och hjälpa er vidare med erfarenheten som bara tiden kan ge efter att ha hjälp familjer att anordna minnesvärda och personliga begravningar i generationer.

Men en begravningsbyrå gör så mycket mer än att ordna med den stundande begravningen. Att finnas till för er som är efterlevande är vår viktigaste roll - alltid med lyhördhet om vad ni i familjen vill och behöver med medkänsla och omsorg som sträcker sig långt bortom vårt första möte.

Att vara en Auktoriserad begravningsbyrå genom SBF (Svenska Begravningsbyråers Förbund) är en självklarhet för oss. Vår kunniga och omsorgsfulla personal har genomgått alla de utbildningar som SBF:s auktorisation kräver.

Oavsett hur ni tänker er en begravning eller om det känns som om att det just nu bara finns tusen frågor utan svar- så finns vi här och kan hjälpa er. Ni når oss per telefon dygnet runt!

Varmt välkomna att höra av er till oss så ska vi hjälpa er vidare.

69 omdömen om Sundbybergs Begravningsbyrå

Sedan starten hos Reco 2021
    2023-01-24 Insamlad av företaget
    Detta var den tredje begravningen som jag anlitat sundbybergs begravningsbyrå för. Varje gång har jag fått ett professionellt bemötande samt en bra vägledning i en process som man inte är så bekant med. Således kan jag rekomendera dom på det bestämdaste.
    Tack Uno. Tack för förtroendet att få slå följe med er på denna resa. Varma hälsningar/Gabriella Sundbybergs Begravningsbyrå
    2023-01-16 Insamlad av företaget
    Jag är oerhört nöjd med hur de tog om hand om oss. Vi blev hjälpta genom hela planeringen o de var lyhörda för våra önskningar. Det blev en så varm o fin begravning i all sorg.
    Det känns så fint att veta att ni känt er i trygga händer Gunilla och att ni tyckte det blev så fint. Skickar varma hälsningar till dig och resten av familjen/ Erika Sundbybergs Begravningsbyrå
    2023-01-12 Insamlad av företaget
    Vi fick ett varmt bemötande med omtanke och lyhördhet när våran kära mamma gick bort. I en sån utsatt situation så var det väldigt skönt att ha hjälp av en begravningsbyrå som tog öven ansvaret av att ordna allt praktiska inför begravningen. Alla önskemålen var uppfyllda och vi fick ett minnesvärt avsked av våran kära mamma/mormor och fru. Nu lever ett vackert minne kvar. Tack.

Saimme lämpimän vastaanoton huomiolla ja herkkyydellä. Siinä tilanteessa kun oltiin niin oli todellla helpottavaa etta oli apua hautaustoimistolta joka otti vastuun käytännön järjestelyistä. Ja vielä äidinkielellä. Nyt kaunis muisto elää jäljellä. Kiitos.
    Tack Nadya för ditt fina omdöme och för att jag fick vara med er genom hela begravningsförberedelsen och så den fina begravningen av er kära mamma, mormor och maka. Allt gott till er framöver önskar jag. /Gabriella Sundbybergs Begravningsbyrå
    2023-01-11 Insamlad av företaget
    Vi anlitade Sundbybergs begravningsbyrå för att hjälpa oss att ordna begravningen av min svärmor som avled i december.
    Gabriella bemötte oss på ett mycket fint sätt och har varit behjälplig på ett lugnt, professionellt och vänligt sätt både före, under och efter begravningen.
    God service och stor tillgänglighet trots jul och nyår mitt i alltihop. Vi är jättenöjda med den service vi fått och skulle utan att tveka anlita Sundbybergs begravningsbyrå igen.
    Tack Ida och familjen för det stora förtroendet att vara med kring avskedet av er kära. Det var så fint att få höra om hennes fantastiska liv och livsgärning! Allt gott till er nu i det nya året. /Gabriella Sundbybergs Begravningsbyrå
    2022-12-26 Insamlad av företaget
    Vi blev väldigt väl bemötta redan vid vårt första möte på Hanssons begravningsbyrå i Sundbyberg.
    Våra önskemål respekterades hela tiden och vi fick konstruktiva förslag då vi behövde planera vår avskedsceremoni och annat. Jag är så tacksam för all den hjälp vi fick från Gabriella i samband med min makes bortgång. Kan varmt rekommendera Hanssons begravningsbyrå. /Anita Larsson
    Tack Anita, det har varit en förmån att få vara med er i planering och tankar, och få vara en del av den fina begravningen.
    Allt gott till er alla önskar jag! /Varma hälsningar Gabriella
    2022-12-20 Insamlad av företaget
    Vi blev väl omhändertagna både på Begravningsbyrån och i kapellet.
    Tack Annika för förtroendet att vara med er genom detta. Önskar er allt gott! /Gabriella Sundbybergs Begravningsbyrå
    2022-12-08 Insamlad av företaget
    Fantastiskt stöd och rådgivning.
    Fick med mig en glädje i sorgen.
    Man är ju helt utelämnad i sorgens gråa himmel.
    Så jag är evigt tacksam.
    För er empati och proffesionellt agerande.
    Och mycket mer♥️
    Tack Anders och Pia för era fina ord som gör mig väldigt berörd att läsa. Det är det finaste med min roll att få lämna en sådan känsla hos er efter en svår tid. Drivkraften bakom allt jag gör -så tack för att ni delar med er av detta! En god jul önskar jag er och familjen! / Erika Sundbybergs Begravningsbyrå
    2022-12-07 Insamlad av företaget
    Jag är så glad att jag hittade Hanssons/Sundbybergs begravningsbyrå mitt i sommaren när många stora kedjor hade sommarstängt, och som stor bonus Maarit som kunde hjälpa oss på finska. För oss vad det oerhört värdefullt att mitt i den stora sorgen efter mamma få planera begravningen på min pappas modersmål. Maarit tog hand om alla detaljerna utan stress och vi fick ett fint avsked av mamma.
    Kiitos Maarit erinomaisesta palvelusta suomeksi ja avusta uurnan siirrossa Suomeen sekä uurnanlaskun valmistelusta Salon seurakunnan kanssa. Lämmin suositus kaikille joilla on juuret molemmissa maissa, surun keskellä äidinkielen puhuminen oli suuri helpotus varsinkin iäkkäälle isälleni.
    2022-12-05 Insamlad av företaget
    Varmt och empatiskt bemötande av kunnig personal. Allting har fungerat ypperligt. Har fått precis all den hjälp jag behövde i min svåra stund. Tillmötesgående med alla de önskemål jag hade. Det är första gången jag behövt anlita en begravningsbyrå men jag kan varmt rekommendera dem. De gav precis det stöd jag behövde. Ordnade fint med minnesstunden efter begravningsakten.
    Tack Eva för dina ord. Det känns så bra att veta att du under tiden tillsammans med oss känt dig i trygga händer. Mina allra varmaste omtankar till dig/// Erika Sundbybergs Begravningsbyrå
    2022-12-01 Insamlad av företaget
    -Bemötande var mycket bra från första samtalet. Kände stort förtroende vilket bara byggdes på efter våra fysiska möten då vi kände att vi blev lyssnade på och fick bra guidning.
    -Vi trodde nog att det skulle vara svårare att prata men Gabriella som vi träffade gav oss den tid vi behövde.
    -Upplevelsen var bra på alla sätt. Vi lät Sundbybergs Begravningsbyrå hjälpa oss genom begravning och alla förberedelser . Det var en borglig begravning och vi tog hjälp av Gabriella även i kapellet.
    Tack Karin, Det var jättefint att få vara med er hela vägen. Tack för allt ni delade med er så nära av er familjs liv och att jag fick förtroendet att hålla i den borgerliga ceremonin med den vackra musik ni valt. Jag önskar er alla en fridfull adventstid och allt gott! /Gabriella Sundbybergs Begravningsbyrå
    2022-11-18 Insamlad av företaget
    Vi fick ett mycket fint och professionellt bemötande. Begravning och minnesstund blev precis som vi hade önskat och planerat tillsammans.
    Tack Annika för förtroendet att få vara med er på denna resa, och för det fina omdömet. /Gabriella Sundbybergs Begravningsbyrå
    2022-11-04 Insamlad av företaget
    De gjorde ett utmärkt arbete med hela begravningen. Hjälpte till med att välja kista och utsmyckningen, boka tid med prästen, boka sammankomste efter begravningen. De höll ihop alltsammans så det blev en trevlig sermoni.
  • Sussi J
    2022-11-04 Insamlad av företaget
    Stort TACK till Gabriella och hennes team för ett fantastiskt arrangemang av min fars begravning. Högklassig service, varmt bemötande. Höll löpande kontakt med oss från dag ett och under hela tiden tills allt var över.

Vi kan verkligen rekommendera Sundbybergs Begravningsbyrå.
    Tack Sussi för de orden. Det värmer att veta att ni fick den hjälp ni behövde när ni behövde den. Tack för förtroendet att få vara med er hela vägen. /Gabriella Sundbybergs Begravningsbyrå
    2022-11-02 Insamlad av företaget
    Urnsättning. Så fint ordnat med blommor runt det grävda hålet. En detalj vi uppskattade stort i den svåra stunden.
    2022-11-01 Insamlad av företaget
    Mina förväntningar uppfylldes från början till slut!.
    Rekommenderar varmt Hanssons begravningsbyrå i Sundbyberg. Och Erika som jobbar där, hon har pejl på allt.👍🏻
    Tack snälla Carina för dina värmande ord, det har varit så fint att få lära känna dig under den här tiden vi haft tillsammans! Allt gott till dig och din familj// Erika Sundbybergs Begravningsbyrå
    2022-10-15 Insamlad av företaget
    Positivt bemötande och de är tydliga med vad som behöver göras. Professionella och lyhörda. Vi köpte ett komplett paket för en begravning inklusive blommor som man enkelt kunde välja från en web. Utformningen av programmet diskuterades med respekt och lyhördhet. Själva begravningsakten genomfördes mycket bra vilket är särskilt viktigt i sorgen.
    Tack Jesper för ditt omdöme. Det betyder mycket för mig att veta att ni är nöjda mitt i det svåra. Mina varmaste hälsningar /Gabriella Sundbybergs Begravningsbyrå
    2022-10-12 Insamlad av företaget
    Allt fungerade bra. Tydligt information. Bra hjälp med planeringen.
    Tack Jonas för ditt omdöme. Det har känts fint att få jobba tillsammans mer er och vara med en bit på vägen.
    /Gabriella
    2022-09-25 Insamlad av företaget
    Vi är mycket nöjda med Sundbybergs begravningsbyrå. Vi hade ett möte med mycket fint bemötande. Under mötet ordnades alla förberedelser.Beställning av blommor, kista, urna, musik, bokning av samlingssal och beställning av dödsannons, kontakt med Sunne församling för urnsättning. Förberedelsen i Lötsjö kapell fungerade också bra. Stort tack för mycket fin service. Vi kommer att rekommendera er till andra.
    Tack Maria för dina fina ord. Det betyder mycket för mig att veta att ni är nöjda mitt i det svåra. Mina varmaste hälsningar /Maarit Sundbybergs Begravningsbyrå
    2022-09-21 Insamlad av företaget
    Jag tycker att de personer jag mötte var väldigt empatiska och inkännande. Otroligt nöjd med officianten.
    2022-09-20 Insamlad av företaget
    Det är inte lätt att bedöma en Begravningsbyrå. För oss är det andra gången vi behöver denna tjänst. Bägge gångerna har vi blivit mkt väl omhändertagna. Bra samtal och råd under resans gång,snabb återkoppling på ev frågor/önskemål som kan tänkas uppstå och hela tiden med en värdighet.
    Vi kände oss mkt väl omhändertagna i vår sorg som utmynnade i ett väldigt fint sista farväl.
    2022-08-29 Insamlad av företaget
    Det var vänligt och professionellt bemötande.
    Jag hade inga speciella förväntningar.
    Det blev en fin ceremoni.
    vi köpte:
    - Kista, Svepning, Representant vid begravningen, begravningsbil, Officiant
    2022-08-22 Insamlad av företaget
    Jag blev mycket vänligt bemött och fick all hjälp i arrangemang i samband med begravning av min mor Allt gick väldigt smidigt och jag fick löpande uppföljning i ärendet.
    Tack Per för ditt fina betyg. Det betyder mycket för mig att ni tycker att allt gått smidigt. Mina varmaste hälsningar till dig! /Gabriella Sundbybergs Begravningsbyrå
    2022-08-19 Insamlad av företaget
    Blev mycket bra bemött och det blev en fin ceremoni för vår morbror.
    Maarit var så hjälpsam, tack!
    Tack Margareta! Så fint att få hjälpa dig. Mina varma hälsningar /Maarit Sundbybergs Begravningsbyrå
    2022-08-18 Insamlad av företaget
    Blev mycket professionellt och vänligt bemött. Blev bemött på ett sätt som man behöver när man är i djup sorg. Allt var en positiv överraskning. Fick hjälp med allt från råd, förslag och dom praktiska arrangemangen. Köpte det mesta men ordnade själv serveringen.
    Tusen tack Regina för dom fina orden. Det värmer! Varmaste hälsningarna /Maarit Sundbybergs Begravningsbyrå
    2022-08-10 Insamlad av företaget
    Fick sån bra hjälp fint stöd o engagemang i hur vi ville ha de ❤️
    Tack Marita. Vad fint att allt blev som ni tänkt er och att jag kunde vara med och stötta. Mina varmaste hälsningar/Gabriella Sundbybergs Begravningsbyrå
  • Christina E
    2022-07-20 Insamlad av företaget
    Gabriella hos Hanssons begravningsbyrå / Sundbybergs Begravningsbyrå har gjort ett mycket fint jobb och bemött oss på ett personligt, uppmärksamt och fint sätt i samband med vår mammas bortgång.

Alltid snabba besked, bra koordinering och ett sinne för detaljer som gjorde att vi kände oss lugna och trygga. Begravningen blev mycket fin och Gabriella hjälpte oss under den stunden så alla kände sig välkomna. Tack för ett fint och värdefullt stöd!
    Tack ska ni ha för de fina orden. Det betyder väldigt mycket att få höra. Jag är glad att det blev som ni ville och att ni kände er trygga. Mina varmaste hälsningar! /Gabriella Sundbybergs Begravningsbyrå
  • Åsa-Marie R
    2022-07-04 Insamlad av företaget
    Vi kände oss mycket trygga i deras händer.
    Bättre bemötande kan man inte som djupt sörjande vänta sig.
    Mycket tillmötesgående, överträffade våra förväntningar.
    Varm, värdig, ematisk.
    Genomförde alla våra önskningar.
    Lyssnade!
    Begravningen blev precis så som vi önskade.
    Värdig, vacker, känslosam.
    Vi beställde, utöver kista, kistdekorationer(blommor) också ett sk ”tillfälligt” kors i väntan på gravsten.
    Programblad till begravningsakten.
    Betyg till Hanssons begravningsbyrå och dess representant Erika Nilsson: 10/10
    Tusen tack Åsa för dina fina ord som träffar mig rätt i hjärtat och betyder jättemycket för mig! Jag är så glad över att höra att ni känt er trygga i mina händer under vad som varit och är en väldigt svår och prövande tid för er. Mina varmaste omtankar till dig och hela familjen/ Erika Sundbybergs Begravningsbyrå
    2022-06-14 Insamlad av företaget
    Vi blev väl mottagna och professionellt bemötta. Allt från kista och blomdekorationer till begravningskaffet blev precis som vi hade önskat. Vi fick också tips och råd om olika saker som vi inte tänkt på.
    Tack Ulrika. Det har varit fint att få vara med och hjälpa er. Det värmer i hjärtat att ni blev nöjda.
    Mina varmaste hälsningar/Maarit
    2022-06-13 Insamlad av företaget
    Vänlig och inlyssnande personal.
    . Gav den hjälp som efterfrågades uran att styra upp mer än vad som var nödvändigt.
    Proffsigt. Vi fick hjälp med begravningen ,kontakt med präst och kan tor, minnesstunden , val av städfirma mm
    Tack Ewa för dom fina orden. Mina varmaste hälsningar /Maarit Sundbybergs Begravningsbyrå
    2022-06-12 Insamlad av företaget
    Bra och vänlig hjälp genom hela processen.
    Tack Tom för dina ord.
    Varma hälsningar /Maarit
    2022-06-10 Insamlad av företaget
    Varmt bemötande med kunden i fokus. Begravningsceremonin blev precis så vacker som vi önskade och officianten Jan var super!
    Tack Hanssons för att ni ordnade så fint.
    Tack Åsa för ditt fina omdöme. Kändes mycket bra att få hjälpa er med allt detta. Önskar er en god sommar. /Gabriella Sundbybergs Begravningsbyrå
    2022-06-05 Insamlad av företaget
    Jag/vi har fått ett oerhört fint bemötande av Erika Nilsson på Sundbybergs Begravningsbyrå.
    På ett finkänsligt och effektivt sätt har hon lotsat oss igenom begravningen med allt som hör till.
    Som begravningsofficiant var hon fantastisk. Hon hade sammanställt berättelser och minnen från Johannes liv och framförde de på ett väldigt värdigt och varmt sätt.
    Så jag/vi är mycket nöjda med den hjälp vi fått.
    Med varma hälsningar, Kerstin Berggren
    Kära Kerstin, tack för din fina återkoppling! Det känns så bra för mig att veta att ni känner er så nöjda. Vi håller kontakten framöver, varma hälsningar till hela familjen/ Erika Sundbybergs Begravningsbyrå
    2022-05-11 Insamlad av företaget
    Bra hjälp och bra återkoppling ! Trevligt bemötande ! Allt fungerade som det skulle !
    Tack Tommy, det känns fint att ni är nöjda. Önskar er allt gott och en god sommar. /Gabriella Sundbybergs Begravningsbyrå
    2022-05-09 Insamlad av företaget
    Köpte en borgerlig begravning inkl kista, blommor, urna mm och tillhörande tjänster.
    Hade inga speciella förväntningar.
    Vår rådgivare var Erika Nilsson som tog utomordentligt väl hand om oss och det vi ville ha hjälp med. Hon var väldigt personlig och bemötte oss med hjälpsamhet och empati på ett sätt som kändes medmänskligt snarare än yrkesmässigt. Vi är helnöjda med det sätt hon skötte det hela.
    Kära Leif, tusen tack för dina fina lovord som jag blir alldeles varm i hjärtat av att läsa. Det betyder mycket för mig att ni känner så! Mina varmaste omtankar till dig och tjejerna// Erika Sundbybergs Begravningsbyrå
    2022-04-20 Insamlad av företaget
    Vi har en fantastiskt fin upplevelse av begravningsbyrån. Våra behov uppfylldes till fullo med ett mycket varmt och professionellt mottagande. Vi kan starkt rekommendera Sundbybergs begravningsbyrå och Maarit som hjälpte oss.
    Tack snälla Susanna för dina värmande ord. Det har varit en fint att få hjälpa er och träffa dig och din syster. Varma hälsningar till er! / Maarit Sundbybergs Begravningsbyrå
    2022-04-20 Insamlad av företaget
    Vi hade Erika som kontakt och hon var fantastisk på alla sätt och vis. Behaglig, hjälpsam, omtänksam och samtidigt ordning och reda in i minsta detalj. Rekommenderas varmt.
    Tack snälla Micke för dina ord som värmer enormt! Sundbybergs Begravningsbyrå
    2022-04-20 Insamlad av företaget
    Är otroligt nöjd med all hjälp och vägledning som vi behövde när vår far gick bort.
    Vi fick hjälp med allt. Och allt funkade perfekt
    //Jonas Stridh
    Tack snälla Jonas för dina fina ord, är så glad att ni känner som ni gör. Varma hälsningar till hela familjen! / Erika Sundbybergs Begravningsbyrå
    2022-04-08 Insamlad av företaget
    Mycket nöjd med begravningsbyrån.
    Tack snälla Monica, det känns väldigt bra att veta. Att få vara vid er sida hela vägen fram till den fina begravningen kändes enormt fint för mig. Mina varmaste omtankar till dig och familjen/ Erika Sundbybergs Begravningsbyrå
    2022-04-05 Insamlad av företaget
    Utomordentligt bemötande och omhändertagande från första stund tills det att vi skickat ut våra tackkort, i samband med min mors begravning.
    Maarit som hjälpte oss igenom denna svåra tid är en varm människa med hög kompetens och ett otroligt medmänskligt sätt.
    Tack snälla Gustav för dina värmande ord. Det har varit en fint att få hjälpa er och träffa dig och din far. Varma hälsningar till er! / Maarit Sundbybergs Begravningsbyrå
    2022-03-16 Insamlad av företaget
    Kan varmt rekommendera Gabriella. Hon lyssnade in oss på bästa sätt och hjälpte oss att få en fin begravning.
    Tack Anna-Klara för den rekommendationen! Kändes mycket bra att få hjälpa er. Mina varmaste hälsningar till er alla, /Gabriella Sundbybergs Begravningsbyrå
    2022-03-12 Insamlad av företaget
    Bemötandet på en begravningsbyrå är centralt. Man kommer dit hudlös. Kanske mer knäckt och sårbar än någonsin. Åtminstone om man som jag just mist en kär livskamrat. Utan att ännu orkat/kunnat ta in den ofattbara existentiella förändringen. Den mentala orken är noll. Samtidigt ska man ta en massa praktiska beslut. Att hantera människor i den situationen och stödja och leda dom igenom de första praktiska procedurer som man måste igenom kräver empati, lyhördhet och respekt. Vi har mötts av allt detta och klarat balansgången igenom den första svåra tiden. Begravningen blev så fin. Jag känner att jag orkar gå vidare i sorgeprocessen och ska ta hjälp med det.

Hade inga förväntningar inför första kontakten. Men råkade först ringa en annan begravningsbyrå. Där fanns inget av det jag beskrivit ovan. Ringde många klockor efter det samtalet. Förstod snart att jag hamnat fel. Avbeställde tiden där och tog kontakt med Hanssons begravningsbyrå. Bemötandet var som skillnaden mellan natt och dag.

Vi har köpt hjälp med hela begravningen och allt kring den, inklusive minnesstunden samt kontakt med kyrkogårdsförvaltningen för att ordna en gravplats. Väntar nu på att få kontakt med en jurist som ska hjälpa mig med bouppteckningen.
    Kära Elisabet,
    Tack för dom fina orden. Det värmer!
    Det var fint att få hjälpa och stötta dig hela vägen.
    Varma hälsningar, Maarit
    2022-03-10 Insamlad av företaget
    Sundbybergs begravningsbyrå hade ett personligt bemötande vid våra möten inför begravningen. De kom med relevanta förslag och hade regelbundna avstämningar med oss för att säkerställa att begravningen blev som vi ville. Vi rekommenderar Sundbybergs begravningsbyrå för deras personliga och professionella bemötande!
    Anneli, tack för att vi fick hjälpa er i denna svåra tid. Jag skickar mina varmaste omtankar till dig och din mamma. /Gabriella Sundbybergs Begravningsbyrå
    2022-03-10 Insamlad av företaget
    Tack för en fin begravning!!Mycket förstående och tillmötesgående.Lungt och fint sätt men endå effektiva.Jag och min mamma vill rikta ett speciellt och extra stort tack till Gabriella för det fina stöd och hjälp hon erbjudit i ett av livets jobbigaste stunder!!/Reine och Anita
    Tack för de fina orden, det värmer att veta att jag kunnat vara en avlastning för er i det svåra. /Gabriella Sundbybergs Begravningsbyrå
    2022-03-08 Insamlad av företaget
    Vi anlitade dem för en begravning. Vi tyckte de var mycket tillmötesgående, hörde alltid av sig och var noga och med att kunna leverera lösningar som passade vår ekonomi. Maarit som vi hade som kontakt var mycket medkännande och vänlig och allt blev precis som vi ville ha det.
    Vi är mycket nöjda med hela upplevelsen!
    Tack snälla Branko för dom fina orden, det värmer! Det har varit så fint att få följa er hela vägen genom detta//Maarit Sundbybergs Begravningsbyrå
    2022-03-03 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande, en lyhördhet för alla önskemål.
    Professionalitet i kombination med empati från början till slutet
    Tack så mycket för det omdömet. Det känns så bra att veta att ni tycker vi gör ett bra jobb. Det har varit så gott att få följa er hela vägen genom detta. /Gabriella Sundbybergs Begravningsbyrå
    2022-02-24 Insamlad av företaget
    Erika har vært fantastisk, profesjonell og tålmodig. Vi fikk en vakker avskjed slik vi ønsket det og vi hadde ikke klart det uten Erika. Vi sitter igjen med bare gode minner.
    Tack snälla Siri för ditt fina omdöme som jag blir väldigt glad över att ta del av ska du veta. Det har varit en glädje att få följas åt under den här tiden. Varma hälsningar till hela familjen! // Erika Sundbybergs Begravningsbyrå
    2022-02-22 Insamlad av företaget
    Ett mycket gott bemötande från början till slut. Tidsbokning, tillgänglighet, kontakt och uppföljning fungerade utmärkt. Planering av minnesstund/ begravningsceremoni förflöt helt utan anmärkning, allting i enlighet med vår önskan. Liksom själva ceremonin. Vi gavs tid och utrymme för eftertanke , vi gavs tröst i sorgen och råd inför allt det praktiska. Det har varit en avlastning i en annars påfrestande period. Och framför allt ett ytterst personligt bemötande, som ger en bra känsla än idag.
    Kära Ulla, tack. Jag bär med mig dina ord och känslan NI lämnat hos mig! Varma hälsningar till hela familjen// Erika Sundbybergs Begravningsbyrå
  • Jane S
    2022-02-21 Insamlad av företaget
    Alltid vänligt bemött samt hjälpt oss på allra bästa sätt. Dessutom alltid någon tillgänglig för samtal:
    Vi ville göra en personlig begravning som de uppfyllde på finaste sätt.

Tack underbara ni ❤️❤️❤️
    Tack för fina ord, det var fint att få vara med er genom detta. /Gabriella Sundbybergs Begravningsbyrå
    2022-02-20 Insamlad av företaget
    Professionellt, vänligt och empatiskt bemötande.
    De överträffade mina förväntningar. Anpassade smidigt information och hjälp efter min ork/dagsform.
    Gabriella på begravningsbyrån ordnade hela begravningen och kunde svara på olika frågor och hjälpa mig att sortera vart de hörde per telefon. Hon följde upp angående gravsättning.och hjälpte till att skapa och skicka tackannons till Dagens nyheter.
    Tack Christina för förtroendet att få hjälpa dig genom detta. Det har varit fint att få mötas. /Gabriella Sundbybergs Begravningsbyrå
    2022-02-08 Insamlad av företaget
    Väldigt trevliga och proffsiga.
    Vi fick utmärkt hjälp och rådgivning.
    Ett väldigt bra kontaktnät till jurist , mäklare och städfirma
    Tack för det Stefan. Glad att kunna hjälpa till i en komplicerad situation. Varm hälsning /Gabriella Sundbybergs Begravningsbyrå