Sundbybergs FlyttExpress

Sundbybergs FlyttExpress är en väletablerad flyttfirma i Stockholm med säte i Sundbyberg som grundades 1990 och har drivits i samma regi sedan starten.

Vi har under alla år blivit så mycket mer än en traditionell flyttfirma där vi idag kan utföra de flesta transportuppdrag för både dig som kund med ett engångsbehov till att bli en samarbetspartner där vi sköter hela logistikkedjan.

Vi sammanfattar hur vi vill att våra kunder skall uppfatta oss med de fem P:ena Pålitliga, Personliga, Prisvärda, Professionella, Problemlösare

Läs vad 39 kunder tycker om Sundbybergs FlyttExpress 2

2022-04-29 Verifierad kund
    Köpt ett paket med 2 olika flytt destinationer, magasinering samt flyttstädning. Ett flytt till från magasin till lägenhet görs senare.
    Proffsigt, lyhört och trevligt bemötande!

Första flytt gick väldigt bra! Höll tiden och var mycket effektiva!

Städning påbörjades däremot många timmar försenad och avslutades sent på kvällen. Resultatet blev slafsigt och dammigt.
    Icke godkänd!

Vi hoppas att nästa flytten blir bra också!
    2022-03-31 Verifierad kund
    Kan inte bli bättre!
    Trevligt bemötande, håller lovade avtal, ordning och reda. Har redan rekommenderat till vänner.
    2022-03-10 Verifierad kund
    Superproffs på alla sätt och vis!
    2022-03-06 Verifierad kund
    Sundbybergs FlyttExpres har utfört min flytt på bästa tänkbara sätt.
    Tidsanpassningen var utmärkt, telefon- och
    mailkontakt likaså.
    Den trevliga personalen var aktsamma och
    effektiva med sakerna.

Förtaget kan därför ges topp-
    rekommendation / Leif
    2022-03-03 Verifierad kund
    Enormt nöjd med flytthjälpen. Trevligt och kommunikativt bemötande både inför och på plats. Skickligt och omtänksamt hanterande av mina tillhörigheter.vid både ut-/inflytt. Kan varmt rekommendera denna firma!
    2022-03-01 Verifierad kund
    Trevlig personal som jobbade snabbt, noga och effektivt när vi flyttade vår butik. Kommer absolut använda dem igen…
    2022-03-01 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och effektiv personal.
    2022-02-28 Verifierad kund
    Professionella från första kontakten. Vid själva flytten var de punktliga och noggranna, ingav ett stort förtroende och levde upp till det.
    2022-02-28 Verifierad kund
    Otroligt proffsiga, trevliga och effektiva! Väldigt tillmötesgående och lösningsorienterade när det visade sig att hissen (vån 6) skulle renoveras över flyttdagen. Vi tog även flyttstädning och lägenheten har aldrig varit så ren, inte ens när vi flyttade in.
    2022-02-17 Verifierad kund
    Jag har flyttat många gånger och detta var den bästa flyttfirman hittills
    2022-02-14 Verifierad kund
    De var väldigt effektiva, duktiga och trevliga! Det bästa var nästan att de tog ansvar för hela processen; tog kontakt med mig innan och lånade ut flyttkartonger, sa till mig hur jag skulle packa och efter så kommer de och hämtar kartongerna också. Väldigt smidigt och effektivt och de arbetade hårt.
    2022-02-13 Verifierad kund
    Fantastisk snabb effektiv och exemplarisk service. Vilken lycka när en dansk stor tung säng demonterades och var ihop monterad på plats redo för trötta själar. En perfekt flytt och en perfekt flyttstädning med stor noggrannhet.
    Ska vi någonsin flytta igen är valet enkelt
    Med vänlig hälsning Richard & Birgitta
    2022-02-13 Verifierad kund
    Bra kontakter vid frågor.
    Trevlig personal.
    Bra och snabbt vid lastning och lossning av vår flytt på 30 mil.
    Flyttstäd var bra.
    Mycket nöjda är vi.
    2022-02-12 Verifierad kund
    Punktliga, ankom på utlovad tid. Effektiva och proffsiga rakt igenom! Kan varmt rekommendera!
    2022-02-12 Verifierad kund
    Packning och flytt, är otroligt nöjd med allt från början till slut.
    2021-12-25 Verifierad kund
    Snabbt svar och adapterad lösning utan strul . Packning av allt, flytt och flyttstädning.
    2021-12-22 Verifierad kund
    Från första kontakten så flöt allt på bra inga konstigheter,
    allt skedde som planerat, duktiga och hjälpsamma flyttgubbar.
    Kan rekommendera.
    2021-12-21 Verifierad kund
    Flytttjänst.

Ett fantastiskt bra bemötande från dag1 till genomförandet.
    Jobbade snabbt , proffsigt och samtidigt mycket trevligt.
    Tackar så mycket och kan varmt rekommendera till alla som behöver flytthjälp!!
    2021-12-19 Verifierad kund
    Proffsiga, serviceinriktade o mycket trevliga. Hela flytten gick jättebra med dom. Rekomenderas!
  • Kim J
    2021-12-18 Verifierad kund
    De var proffsiga och jättebra! Supernöjd med hela flytten. Skulle definitivt rekommendera dem och anlita dem igen!
    2021-12-16 Verifierad kund
    Gick snabbt och smidigt. trevlig personal
    2021-12-16 Verifierad kund
    Vi blev väldigt bra bemötta,
    snabb och proffsig flytthjälp
    dom kommer vi helt klart att anlita fler
    gånger
    2021-12-12 Verifierad kund
    Bra och smidig flytthjälp, snabb återkoppling vid frågor.
    2021-12-09 Verifierad kund
    Fick hjälp med vår flytt från Sundbyberg 10 mil söderut.

Mycket professionell personal som hanterade flytten på ett trevligt och effektivt sätt. Helt enligt avtalad tidplan och till fast pris.

Jag kan varmt rekommendera denna flyttfirma.

/Anders
    2021-12-06 Verifierad kund
    The movers were professional, kind, timely, and quick. It was a stressful time in life and their professionalism and quick steady movement kept us on track. Our things and various boxes represent what we have accumulated over the course of a life. I appreciated seeing my things handled with care and without damage making this emotional experience bearable. They were also very accommodating to changes in the schedule and I appreciated the flexibility offered when I gave timely notice of those changes. It made such a difference.

I understand from friends who recommended their moving services that the company has been in business a long time and run by a family, so their word-of-mouth reputation is solid. It is why I decided to go with them. I am really glad I did and would recommend them highly. Thank you Sundbybergs FlyttExpress!!
    2021-12-06 Verifierad kund
    Genomgående bra kommunikation och väl utfört arbete!
  • Mr M
    2021-12-02 Verifierad kund
    Professionella, trevliga, väldigt försiktiga med våra saker och väldigt effektiva! Rekommenderas starkt!
    2021-12-02 Verifierad kund
    Mycket trevliga och hjälpsamma. Löser det som behövs. Snabba och effektiva. Dom packade ett shuregard förråd som ett pussel. Vi hade aldrig klarat det själva. 2:a gången vi anlitar dom och kommer definitivt göra det igen 😊
    2021-11-24 Verifierad kund
    Bra bemött! Snabb återkoppling och de skötte vår flytt exemplarisk! Kan varmt rekommendera!
    2021-11-22 Verifierad kund
    Trevlig personal som gjorde ett riktigt bra jobb!
    2021-11-22 Verifierad kund
    Otroligt snabba, effektiva och noggranna!
    2021-11-22 Verifierad kund
    Professionellt, vänligt bemötande och leveransprecision.
    2021-11-20 Verifierad kund
    Köpte flytt av bohag. Mycket proffsigt och smidigt hela vägen från offert, kontakt inför flytt angående framkomlighet, packningstips, flyttdag och hämtning av lådor efteråt. Till och med mina stora bångstyriga krukväxter kom fram utan en skråma. Högsta betyg.
    2021-11-20 Verifierad kund
    Stabila, pålitliga, punktliga, noggranna, flexibla, lösningsorienterade, snabba och supertrevliga, och ändå personliga. Efter snart 7 år är det fortfarande helt Sjävklart att det är Sundbybergs Flytt som gäller när vi behöver hjälp med att flytta, hämta eller montera ngt. Vi har rekommenderat till många vi känner och alla har sagt samma sak. Tack för att ni finns!
    2021-11-20 Verifierad kund
    Jag blev bra bemött och alla mina ägodelar kom fram vid utsedd tid och i fint skick. Jag är nöjd!
    2021-11-20 Verifierad kund
    Ordentliga och otroligt proffesionellt utförd flytt.
    Smidigt och effektivt.
    Rekommenderas stark.
    2021-11-20 Verifierad kund
    Hej, jag har redan lämnat betyg och beskrivning av min flytt med Sundbybergs Flytt Express och det på direkt uppmaning av Fredrik Axelsson. Men visst jag kan uttala mig igen, men sen får det vara bra. Jag kan varmt rekommendera Sundbybergs Flytt Express. Mycket god service, tillmötesgående, trevliga att ha att göra med, flytten utfördes proffsigt. Inget var besvärligt utan allt gick snabbt och utomordentligt bra. Jag skulle anlita Sundbybergs Flytt Express igen om det blir aktuellt /Ing-Mari Danielsson,
    2021-11-17 Spontant omdöme
    Jag fick supersnabb hjälp när jag var i akut behov av inbärning av möbler jag köpt. Möblerna ställdes på trottoaren av DHL och flyttkillarna kom en timme senare. Fick ett mycket proffsigt bemötande av Fredrik och flyttkillarna och jag är riktigt nöjd! Det hade inte kunnat hanteras bättre. 🤩
  • Gerhard B
    2018-06-03 Spontant omdöme
    Imponerande snabba och trevliga flyttkarlar. Inte en pryl gick sönder, och de var mycket hjälpsamma med att placera prylarna på rätt platser.
    Stort tack från oss som fick flytten till Kärrtorp den 2 maj.