Alla kategorier Övrigt Stockholms län Sundbyberg Sundbybergs Laserklinik

Sundbybergs Laserklinik

Järnvägsgatan 74, 172 75 Sundbyberg — Visa karta

Sundbybergs Laserklinik värnar om att du som patient ska få ett vänligt och seriöst omhändertagande.

Vår målsättning är kvalitet och omtanke samt att du blir nöjd med din behandling.

För att uppnå ett optimalt resultat har vi olika utrustningar som var och en är den bästa inom sitt specifika område. Därför kan vi erbjuda de bästa behandlingarna för:
- Fettsugning utan kirurgiskt ingrepp
- Permanent hårborttagning
- Ytliga blodkärl i ansiktet
- Kärl på benen
- Pigmentfläckar
- Rynkor
- Hudvård
- Hudföryngring

Vi erbjuder kostnadsfria konsultationer där vi tillsammans utvärderar vilka behandlingsmöjligheter som finns för dig.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Övriga företag nära Sundbybergs Laserklinik:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Björn F:
Fräste ett gäng stubbar åt mig. Snabbt och smidigt. Toppservice!

Läs vad 5 kunder tycker om Sundbybergs Laserklinik

• Andre S
    Andre S skrev om Sundbybergs Laserklinik
    Tycker sundbybergs laserklinik är klockren! Elina är jätte trevlig och bra inom det hon gör. Kan stark rekomendera denna klinik.
    Ida A gillar detta
  • Yvonne U
    Yvonne U skrev om Sundbybergs Laserklinik
  • Anna G
    Anna G skrev om Sundbybergs Laserklinik
    Jag är supernöjd med Sundbybergs Laserklinik!
    Allt ifrån fräscha lokaler, trevligt bemötande och professionellt utfört arbete.
  • Tina V
    Tina V skrev om Sundbybergs Laserklinik
    Stället ser jättefint ut, och en av dem som jobbar där verkar hur gullig som helst (mötte henne innan min behandling skulle börja då personen som skulle genomföra min behandling var med kund). MEN! Hon som jag skulle boka tid hos var sjukt otrevlig på telefon och snäste av mig när vi skulle komma överens om en tid. När jag väl genomförde behandlingen så upplevde jag henne som oseriös, hon förklarade ingenting etc.

Jag tror att det här kan vara ett riktigt bra ställe, bara man inte hamnar hos den tjejen som jag råkade ut för.

Jag tycker dock till skillnad från Anki att det inte är ett problem att lämna meddelande och bli uppringd, förstår att man inte kan vara tillgänglig hela tiden om man är med kunder.
  • Anki E
    Anki E skrev om Sundbybergs Laserklinik
    Svarar aldrig i telefon utan ringer upp senare vilket gör det svårt att boka tider om man har ett vanligt jobb. När jag var där fick jag ingenting förklarat för mig utan det kändes som att hen ville få besöket avklarat så fort som möjligt. Är tyvärr väldigt besviken på stället, hade hoppats på ett trevligare bemötande.

Järnvägsgatan 74, 172 75 Sundbyberg