Sune Carlsson Båtvarv AB

Sune Carlsson Båtvarv AB

www.sunecarlssonbatvarv.se
1.5

Välkommen till ett båtvarv med komplett service för både motor och segelbåtar. Du hittar oss vid Baggenfjärden i Saltsjöbaden, strax utanför Stockholm.

2 omdömen om Sune Carlsson Båtvarv AB

Christer A
Skrev om Sune Carlsson Båtvarv AB

Levererade pallar till varvet i december och fakturerade med förfallo den 3/1. Idag nästan 2 månader efter förfallo har jag inte fått betalt och de svarar inte på vare sig telefon eller mail eller brev. Ett skitföretag m a o Christer Tack vare inlägget kontaktades jag av Varvet och nu var det inget problem med att betala fakturan, Häpp!!

Stockholm Marin
4.6/5 i betyg av 103 omdömen 4.6 av 103 omdömen

Vi köpte en styrpulpetbåt, Stockholm marin var väl informerade om båten. Hjälpsamma vid avslut och löste allt på bästa sätt Vi är jättenöjd

JONAS L
Skrev om Sune Carlsson Båtvarv AB

Total katastrof! För dig som vill få problem är detta varvet för dig. Själv försökte jag få besked om sjösättning i minst 2 månader (utan svar), tur man hade larm så man visste att båten hamnade i vatten. Kom dess utom överens om att att vid upptag rengöra och lägga duk för att kontrollera misstänkt läcka. Detta fakturerades men visades vid kontroll ej vara gjord! Dåligt utförd service (som avtalats) och återställning gjorde att båten fylldes med vatten när tryckvatten slogs på, då slangklämmor ej dragits fast. All kommunikation...