Alla kategorier Övrigt Västra Götaland Göteborg Sunfleet Carsharing / Volvo Green Car Drive

Sunfleet Carsharing / Volvo Green Car Drive

Box 11022, 404 21 Göteborg — Visa karta

Bilpoolsföretag representerade på 18 städer i Sverige med ca 90 pooler i drift och ca 9000 personer anslutna. Sunfleet Carsharing är en del av Hertz Sverige och Volvo Personbilar Sverige (Volvo Green Car Drive).

Läs vad 3 kunder tycker om Sunfleet Carsharing / Volvo Green Car Drive

• Per N
    Per N skrev om Sunfleet Carsharing / Volvo Green Car Drive
    Otroligt smidigt. Har dock inte råkat ut för problem med skadeanmälningar, av kommentarerna att döma får jag se till att tänka på det framöver.
  • Ludvig F
    Ludvig F skrev om Sunfleet Carsharing / Volvo Green Car Drive
    Kontrollera bilen med ficklampa och förstoringsglas innan ni kör iväg!!
    Sunfleet kräver att jag ska betala en skada som jag inte har orsakat. Anledningen är att jag har missat den vid den första skadekontrollen, men upptäckt den senare. Om man då ringer in och anmäler skadan blir man betalningsskyldig fastän man vet att man inte har orsakat den. Kundbemötandet från Sunfleet i det här ärendet har dessutom varit värdelöst. Obesvarade mail och uteblivna telefonsamtal. Undvik det här företaget om ni kan!
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Sunfleet Carsharing / Volvo Green Car Drive
    Jag har tidigare varit mycket nöjd men i samband med en påstådd skada har hanteringen varit usel från deras sida, ex obesvarade mejl.

Box 11022, 404 21 Göteborg